Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.)
. d0nnaa_dan schreef:Ik geloof dat mijn setjes-ziekte mensen op stal aansteekt.
Zou het? Die dekjes van Eurostar vind ik ook erg mooi, jij bedoelt die met een breed stuk langs de rand en dan een dunnere streep tussen de brede streep en de rest van het dekje toch? Die blauwe met zandkleur vind ik zo mooi... en duur...
.
) maar dan met minder dikke vulling.
.
.

d0nnaa_dan schreef:(Ze had laatst een t-shirtje aan in dezelfde kleur als d'r dekje, maar omdat het nog te koud was had ze er een vest overheen gedaan. Waar natuurlijk de labeltjes matchten met haar tshirt en dekje!.)
hestejente schreef:Uhm, jawel maar dat kan even duren, ik heb er zelf nog een stuk of 4 in de planning en heel snel gaat het niet zonder naaimachine. Is het goed als ik er na de meivakantie aan begin? Wat voor soort dekje zou je dan willen hebben eigenlijk? Als je een veelzijdigheidszadel hebt moet ik ook even een dekje van je lenen om een mal te maken, die ik maak zijn namelijk dressuur. Of je moet een vierkant pad willen natuurlijk.
. Was gewoon benieuwd, dat mocht ik weer 'ns een mal idee krijgen, dat jij het misschien zou willen uitwerken
_Roosmarijn_ schreef:d0nnaa_dan schreef:(Ze had laatst een t-shirtje aan in dezelfde kleur als d'r dekje, maar omdat het nog te koud was had ze er een vest overheen gedaan. Waar natuurlijk de labeltjes matchten met haar tshirt en dekje!.)
Lalala
ik vind het wel leuk hoor, als alles een beetje bij elkaar past. 
d0nnaa_dan schreef:hestejente schreef:Uhm, jawel maar dat kan even duren, ik heb er zelf nog een stuk of 4 in de planning en heel snel gaat het niet zonder naaimachine. Is het goed als ik er na de meivakantie aan begin? Wat voor soort dekje zou je dan willen hebben eigenlijk? Als je een veelzijdigheidszadel hebt moet ik ook even een dekje van je lenen om een mal te maken, die ik maak zijn namelijk dressuur. Of je moet een vierkant pad willen natuurlijk.
Het heeft ook geen haast hoor. Was gewoon benieuwd, dat mocht ik weer 'ns een mal idee krijgen, dat jij het misschien zou willen uitwerken

hestejente schreef:Jammer dat het T-shirtje niet te zien wasik vind het wel leuk hoor, als alles een beetje bij elkaar past.
Ik had me vest niet helemaal dicht gedaan, wat denk je wel!!

Ik vind hem niet super