Der is hier ook weer een hoop gebeurd.
@olief: echt irritant he zulke hoeven, Leo heeft het ook sinds hij op die nieuwe stal staat, zijn z'n hoeven zoooo drooog geworden, hoefsmid moest na 5 weken weer komen, dikke scheuren erin enzo, en onwijs te brokkelen dus z'n ijzers vielen der gewoon onder vandaan hij heeft ze heel kort moeten doen, en dat was vorige week, en nu pas loop hij weer een beetje redelijk. Hij liep echt op eieren.
Leuk zo al die paarden van vroeger even op te noemen:D
@ maarje: Idd balen van dat ring gedoe
ook al weet ik net zoals maaik ook niet echt hoe of wat
@Fabienne_Z , idd niet leuk nee, begrijp je wel, ik zou in jou positie op zoek gaan naar een bijrijd paard.
Klinkt goed maaik, super!! Ik merk aan je berichten dat je het helemaal naar je zin hebt!
Ik heb nu weer lekker een weekje vakantie, kan ik al me aandacht even op rimbo vestigen, en zorgen dat ie snel aankomt!
Marsha kan ik me ook nog goed herinneren, en op Joppo heb ik nog een keer een caprilliwedstrijd gedaan
Verder Jacco en Magic, geweldige paarden!! En heb ook veeeel op Wardo gereden vroeger!! Er was ook nog een tijdje zo'n schimmeltje ja, hoe heette die ook alweer? (bedoel niet Olino)

Hoop nog steeds dat Magic goed terecht is gekomen. Dat was zo'n lief dier toen hij nog jong was en met het inrijden. Zo cool en braaf. Lief paard.

Sukkels..