Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 08:52

zooo ik kom ook weer es kijken, drukdrukdruk, rimbo is een beetje ziekjes geweest....oh oh oh wat was ik bezorgd zeg, hij wou niet meer eten, echt helemaal niks.... hij moet min. 1 kg per week aan komen, en hij was de afgelopen weken juist afgevallen... Een herder van zijn leeftheid moet ong 18 tot 22 kg wegen en Rimbo woog maar 10,4....Dus het ging echt heel slecht, we zijn toen met hem naar de dierenarts geweest heb ik medicijnen mee gekregen voor een bepaalde parasiet die hij opgelopen zou kunnen hebben......En gelukkig gaat het nu wat beter hij weegt nu 11,8, eten doet hij wel, maar op zijn manier, denk dat hij de brok ook niet zo lekker vind.

Der is hier ook weer een hoop gebeurd.

@olief: echt irritant he zulke hoeven, Leo heeft het ook sinds hij op die nieuwe stal staat, zijn z'n hoeven zoooo drooog geworden, hoefsmid moest na 5 weken weer komen, dikke scheuren erin enzo, en onwijs te brokkelen dus z'n ijzers vielen der gewoon onder vandaan hij heeft ze heel kort moeten doen, en dat was vorige week, en nu pas loop hij weer een beetje redelijk. Hij liep echt op eieren.

Leuk zo al die paarden van vroeger even op te noemen:D

@ maarje: Idd balen van dat ring gedoe :o ook al weet ik net zoals maaik ook niet echt hoe of wat :P
@Fabienne_Z , idd niet leuk nee, begrijp je wel, ik zou in jou positie op zoek gaan naar een bijrijd paard.

Klinkt goed maaik, super!! Ik merk aan je berichten dat je het helemaal naar je zin hebt!

Ik heb nu weer lekker een weekje vakantie, kan ik al me aandacht even op rimbo vestigen, en zorgen dat ie snel aankomt!

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 10:03

Wat leeeeukkk al die paarden van vroeger!!! Jullie vergeten Silke helemaal ;) Marsha kan ik me ook nog goed herinneren, en op Joppo heb ik nog een keer een caprilliwedstrijd gedaan := Verder Jacco en Magic, geweldige paarden!! En heb ook veeeel op Wardo gereden vroeger!! Er was ook nog een tijdje zo'n schimmeltje ja, hoe heette die ook alweer? (bedoel niet Olino)
Maartje, echt jammer voor je dat de prijsuitreiking niet door ging!
Fabienne, ik begrijp je volkomen hoor! Ik heb exact hetzelfde gehad en stond op het punt om te stoppen, tot ik Francina bij mocht rijden.. Ik hoop dat je een leuk paardje ergens tegenkomt want het zou jammer zijn als je helemaal stopt!
Nathalie, gelukkig dat het weer wat beter gaat met je hondje!
Ik heb gewoon mijn mooie pikeurbroek gescheurd en een giga blauwe plek op mijn been |(

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:52

Anike schreef:
corazon heb ik als laatste nog gereden.. olympic moest ik proberen toen die net kwam..
Karthoem was ook altijd erg leuk.. ging toen naar denis..
kennen jullie k'tje nog? die zwarte merrie..?
en oxford.. daar was is verliefd op!! Hahaha

Mag ik misschien even vragen welke Olympic? :oo

Sorry dat ik opeens binnen storm.

JoJz

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 12:18

Volgens mij was dat zo'n veel te dikke Fjord toch?? Ben ik volgens mij nog wel op naar het bos geweest..

Ik moet ECHT huiswerk maken, volgende week portfoliogesprek en alle projecten inleveren, dan over twee weken eindassessment en als het goed is... heb ik dan mijn diploma!!!!

Sybelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:51

JoJz schreef:
Volgens mij was dat zo'n veel te dikke Fjord toch?? Ben ik volgens mij nog wel op naar het bos geweest..

Ja, dacht het wel. Die is gelijk gekomen met Naomi, die FriesxKWPN. Toen hij verkocht werd is hij omgedoopt naar Ollie.
Schimmeltje: Kristy? Samen met Leo gekomen toen Karina weg ging? Later ging Kristy weer terug en is Next One meegekomen.

Jacco en Magic :+: Hoop nog steeds dat Magic goed terecht is gekomen. Dat was zo'n lief dier toen hij nog jong was en met het inrijden. Zo cool en braaf. Lief paard.

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:09

JoJz schreef:

Ik moet ECHT huiswerk maken, volgende week portfoliogesprek en alle projecten inleveren, dan over twee weken eindassessment en als het goed is... heb ik dan mijn diploma!!!!

Oke dankjewel. :)

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:15

Volgens mij was het nog eerder dan Karina haar periode... Kan het me heel vaag herinneren, dat ik dat een erg leuk paard vond.. Misschien is het wel Kristy, ik weet het echt niet meer :n
Next One ja! Waren we ook bijna vergeten!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:34

Daar heeft een meisje die nu bij mij op school zit een keer een strandrit op gemaakt...
Zij ging uitleggen welk paard, en ik moest echt heeeeeeeeel erg graven in mijn geheugen naar welke naam bij die omschrijving kon passen :P

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:17

klinkt als een druk maar vooral heel leuk en leerzaam weekend maaik..

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:18

Jaa kristy was ook leukk!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 18:51

Kristy weet ik ook nog ja.

Weekend was niet druk hoor Bon, we hadden maar 1 paard mee dus heel veel tijd om gewoon lekker in de zon naar alle andere proeven te kijken. Leuk en leerzaam, ja zeker. :D

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:50

Zoo daar was ik weer, lekker weekend gehad?
Zaterdag met manlief naar amsterdam geweest voor zijn verjaardag en daarna lekker gegeten en cadeautjes gegeven, was echt leuk hij was zoo enthousiast :D Wel blij want vond het echt moeilijk om wat te bedenken. En zondag weer lekker met hem bankgehangen, kan soms zoo chill zijn :Y)

JoJz schreef:
Ik heb gewoon mijn mooie pikeurbroek gescheurd en een giga blauwe plek op mijn been |(

Wat heb je gedaan joyce?? :(:)

Rytm schreef:
Van Omara is k.lote maar dat ga je vaker tegenkomen, het is gewoon een beetje vriendjespolitiek. :n

Uhu dat begin ik nu ook wel een btje te merken, sommige mensen zijn ook echt heeeel erg schijnheilig :(

Goed gedaan trouwens van brecht, lijkt me echt heel erg indrukwekkend om aan zo'n groot concours mee te doen!

@ Nathalie, Poe das schrikken zeg van je hondje, gelukkig gaat het nu wat beter met hem.

Nou heb op bokt net maar een advertentie geplaatst & ga er ook een op marktplaats zetten, kijken of dat wat oplevert. Heb ook naar een dressuurstal hier in de buurt gemaild, zij bieden paarden aan voor de lease dus even kijken of daar misschien wat bijzit..
Vind het wel moeilijk hoor, aan de ene kant wil ik niet weg bij poel maar aan de andere kant is het nu toch niet zo heel leuk. Buhh heb nu echt zoiets had ik maar nooit het briefje van omara toendertijd gezien dan was er niets aan de hand geweest majaaa

Verder ga ik morgen lekker naar de kapper, nog blonder hihih & woensdag naar bataviastad, shoppennnnnn

Hahahah belt mijn moeder me net, staat ze bij de macdonalds : Of ik ook nog honger heb en wat wil :D :9

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:36

Lieve mams heb jij :P . Ik ga zo ook nog maar even een tosti bouwen haha, heb ik wel verdiend want ik ben net van Otje afgelazerd! Ze schrok van wat takken en geritsel en hopla, schoot weg :D . Toen zat ik voor het zadel en Ot deed haar hoofd naar beneden, et voila.. Manon in het zand.

Maar goed. Balen van je hondje, Nathalie! Hoop dat het snel weer beter met 'm gaat!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:53

Zo in een keer ben je klaar met manege lessen, dan kom je gewoon niet meer verder.. Helaas, maar waar..

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:11

Hihi, heb weer een leuk tv programma ontdekt dit weekend! :) Lekker slim! :)
Sommige mensen (in dit geval meiden) weten echt niks!

Een zo'n meid beweert dat Afrika Portugal is..... Gaat goed daar! :S

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:32

Heb ook al van die voorstukjes gezien, maar volgens mij is dat gewoon hartstikke nep. Kom op zeg, iedereen weet toch dat New Delhi en niet New Amsterdam of New York in India ligt.....? :P

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:56

Ja het moet wel nep zijn, iedereen weet toch dat Afrika Afrika is en dat Portugal naast Spanje ligt?
Maarja, sommige maken wel hele mooie beredeneringen :P

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 05:57

Volgens mij kan dat echt, dat mensen zo dom zijn.
Laatst was er een meisje hier op Bokt dat een topic opende over de crisis. Zei ze: "Ja, als de fabrieken nou gewoon meer geld maken dan is het toch opgelost?"
En echt serieus zijn he. OMG.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 06:46

Die mensen zijn echt dom ja!
En ook echt vragen beantwoorden die zoo makkelijk zijn.! Niet normaal!!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 09:43

Hahah ja inderdaad!! Heb het nou 2x gezien en ben er nog niet overuit hoor, het kan toch niet dat mensen zo dom zijn 8)7

Gister op williampje gereden, was wel weer leuk gelukkig. Eerste 15 minuten was ik echt een brok spanning omdat er steeds paardjes wegschoten en ik wel verwachtte dat hij ook zou gaan maar deed ie niet, lief paard :+:
Maargoed toen ik eindelijk mijn zenuwen de baas was ging het goeoeoed, begin hem echt steeds leuker te vinden!
Alleen galop was een hel hahah, hij geeft zo hoog op dat toen ie eruit viel ik niet meer door kon zitten omdat ie een soort uitgestrekte draf eruit perste en hij dus niet meer aan kon springen, dacht echt dat ik gelanceerd werd hahah. Dus toen maar vanuit stap en halthouden gaan aanspringen, dat ging wel goed :(:)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 09:50

Fijn Fab! :) Ot was gister superstijf, ze was eersgisteren ook naar de smid geweest en heel kramperig weer. Iik denk dat ze dus aardige spierpijn had ;) . Vanmiddag weer een ritje maken!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:01

Ohhhh ik wil ook weer rijden!!!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:38

Vandaag lekker met Mel en Feliia op Evita naar de polder geweest. Alles heel braaf, komen er ineens 3 vliegtuigen vet laag boven de grond over ons heen! De hele grond trilde ervan!
Op zich was dat niet eng voor de paarden, ze bleven echt rustig.! Alleen stonden er ook nog een paar koeien.. en die vonde het natuurlijk wel eng, je raad het al... die begonnen te rennen!!! dan kun je niets anders verwachten dan dat die paarden juist dáár van schrikken.. _-:( Sukkels.. :+
Al met al waren ze toch braaf, haha!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 18:02

Zoo vandaag eerste werkdag zit erop!
vermoeiend weer.. dat staan de hele dag..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 18:46

Waar werk je nu?

Lekker Aniek! Haha ja koeien.. erg is dat he. Die van ons zijn dr ook niet gek op.