Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hier in spanje is het heerlijk. Warm met een windje zo tussen de bergen en giga hoge golven bij de zee super grappig!
als ik terug kom maar even opmaken voor siebje.. Voor de rest mooie fotoos inderdaad en en nu ga ik lekker naar de paarden hier om de hoek
heel veel plezier op stal en ikz ie jullie over een paar dagen weer!

!

) alvast heel erg bedankt voor het verzorgen van Evita!! 

Veel plezier nog in Malaga!!
.
Vollaers is vandaag geweest omdat ik champ nog steeds niet goed vond lopen,
blijkt dat hij zijn pezen in beide voorbenen heeft verrekt, het zit ongeveer op dezelfde plek als bij moskai ( het is alleen niet hetzelfde) hij moet 6 weken op rust en als het dan nog niet goed is moet ik naar de kliniek voor foto's en een scan. erger dan dit kan niet meer toch.........
vind dat ie elke keer zo snel zn conclusies trek
zou ik doen dan hoor maarja wie ben ik
vera23 schreef:sorry hoor kim maar vind het altijd zo knap dat vollaers dat elke keer zo goed weet te zeggen... ik zou een seen keer met je paarden naar utrecht gaan ofzo en kijken wat het probleem nou echt isvind dat ie elke keer zo snel zn conclusies trek
![]()
dan worden ze helemaal binnenste buiten gekeerd en weet je echt watzou ik doen dan hoor maarja wie ben ik

vera23 schreef:sorry hoor kim maar vind het altijd zo knap dat vollaers dat elke keer zo goed weet te zeggen... ik zou een seen keer met je paarden naar utrecht gaan ofzo en kijken wat het probleem nou echt isvind dat ie elke keer zo snel zn conclusies trek
![]()
dan worden ze helemaal binnenste buiten gekeerd en weet je echt watzou ik doen dan hoor maarja wie ben ik
daar doen ze gelijk behandelen en weet je tenmiste wat...
was super lief lekker naar buiten gegaan maar toen stond er een heeel eng bankje
nouja op de terugweg in galop nam ie ineens een zijsprong zadel helemaal scheef maarja verder niks en toen zat er ook nog is een fazant in de bosjes
ook heel eng.