stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:34

Dabo schreef:
Gieltje2002 schreef:
Klopt Ellen. Dat was die foute zadelmaker. Volgens mij kwam hij toen voor een zadel van Brenda. Hij heeft toen ook meteen naar het zadel van Volmer gekeken en dat zadel bleek later ook veel te smal te zijn voor Volmer. Hij vond het toen prima liggen en heeft het zelf nog wat opgevult, waardoor het zadel nog smaller kwam te liggen... Heeft hij al drie paarden een verkeerd zadel aangemeten... Heel slordig! Boos!
Zou jij mij trouwens via pm de naam van deze zadelmaker (verprutser) kunnen geven? Dan weet ik in elk geval als ik er eentje nodig heb weer, wie ik NIET bellen moet.
Ik heb trouwens Stubenitsky toen laten komen, in het voorjaar, en die zei dat een smallere boom erin moest. klaar Haha!

Ellen, je hebt een PM.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:10

ja thnx Esther. Je heb al een pm terug.
Ik wacht nog even op die lotery, die we winnen moeten. Dan wist ik het wel.... Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:40

@ ESTHER: Ik had petries maar dat vind ik rotdingen dus had in de zomer ook bij Nineke rectilignes besteld en heb ze dus al een tijdje en ben zeer tevreden Haha!

Volmer ging vandaag weer top Thimo vond het super! Bella en Jannes gingen ook lekker!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:10

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:24

nou we zijn weer terug, wat duurt dat allemaal lang zeg.
weer bloed afgenomen en weer foto's gemaakt.
nou we hebben dus geluk dat we er zo snel bij waren.
hij heeft nu al antibiotica gekregen waardoor de kans groot is dat het redelijk onder controle blijft.
hij mocht gelukkig weer mee naar huis, maar we moeten elke dag terugkomen.
het kan alle kanten op en we moeten dus elke dag maar voor de zekerheid een tas meenemen met spullen, als op de foto's blijkt dat de ontsteking toch te groot gaat worden moet hij blijven.

oh oh wat zijn ze klein dan zeg.....al is het echt een bikkel van een ventje hoor!
geen piepje en geen traan.

Lisa ging Sinton vandaag rijden en dat ging hartstikke goed aan de longe,
ze vond het dus wel tijd om los te gaan...dat was niet zo'n goed idee bleek achteraf,
hij rende op de bakrand af, ze verloor haar beugels, hij maakte een onverwachte bocht en zoef daar gleed ze zo op de grond.
niks ergs, een kleine blauwe plek op de bil.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:26

Azzaro schreef:
@ ESTHER: Ik had petries maar dat vind ik rotdingen dus had in de zomer ook bij Nineke rectilignes besteld en heb ze dus al een tijdje en ben zeer tevreden Haha!

Volmer ging vandaag weer top Thimo vond het super! Bella en Jannes gingen ook lekker!

Ik heb zelf die Petrie fieldboots. Het zijn eigenlijk springlaarzen en daarom niet zo stug als de dressuur Petries. Die dressuur heb ik ook gehad. Het zijn net twee stijve planken aan je benen...maar die fieldboots vind ik echt ideaal! Die Konigs zitten ook meteen lekker. Moest er wel even aan wennen met rijden.

We zijn vandaag bij Monique van Volmer geweest. Ze is net terug uit het ziekenhuis. Alles is goed gegaan. Ze vertelde inderdaad dat jij Volmer voorlopig bijrijdt, want Edith en Yvette zouden ook helpen met Volmer en Yvette had met Monique afgesproken dat ze nog een keer met Volmer het Twiske in mag, dus dan wil ze hem ook een keer in de bak rijden. Maar dat zal ze je dan wel vragen.

De vakantie is weer voorbij. Morgen weer aan de bak. Er zitten weer 34 kindertjes op me te wachten...

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:28

@ Kekaro: We zullen allemaal duimen voor je kleine man dat hij weer snel beter wordt.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:31

dank je Lachen sinds hij die medicijnen krijgt is hij wel weer een stuk levendiger in ieder geval,
hij speelt en maakt ruzie met z'n broertje dus dat gaat goed !
hoop dat dat zo blijft dan mag ie gewoon thuisblijven.

idd morgen is de vakantie weer voorbij....maar mijn vent blijft uiteraard thuis.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:32

Ha bah Karin dat is nogal wat zeg elke dag naar t ziekehuis, met een tas spullen. Elke dag kan je je kanjer achter moeten laten. Pfffff ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta! Ik hoop heel erg dat je elke dan die tas met je stoere bink lekker weer mee naar huis kan nemen! Hou ons op de hoogte.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:32

IK BEN DOOR!!!! Haha!

ik ben twee keer derde geworden! 180 en 188 punten! Haha!
het ging lekker.....er zijn natuurlijk een aantal dingetjes.....zoals oa het achterwaards (dat vertikt ie gewoon Tong uitsteken )

maar over het algemeen ging t gewoon echt goed!
nu op naar de regio! Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:34

Gefeliciteerd Marjolein !!!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:34

Heb je net gesproken maar nogmaals gefeliciteerd hoor, ben trots op jullie! Nu de volgende ronde.... maar dan kom ik miss kijken dus gaat die ook heeeeel goed!
Geef die rode duivel maar n extra dikke kus, hij heeft t goed gedaan!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:41

dank jullie wel! Haha! ik ben ook trots op die rooie howr Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:03

Heee gefeliciteerd Mayo! Haha! Haha!
Die dekjes, Cindy! die KNAL groene.... gaaaaf! Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:21

Hey Mayo je mag je onderschrift wel weer aanpassen Tong uitsteken

Nogmaals gefeliciteerd, maar ik was natuurlijk mee en heb jullie life gezien Haha! Goed gedaan hoor!!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:22

Mooie dekjes enzo ja, maar DUUR.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:25

AnneOmie schreef:
Hey Mayo je mag je onderschrift wel weer aanpassen Tong uitsteken

Nogmaals gefeliciteerd, maar ik was natuurlijk mee en heb jullie life gezien Haha! Goed gedaan hoor!!

haha ik blijf aanpassen! Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 23:18

Dat is het leuke ervan, stel dat je je onderschrift niet meer hoeft aan te passen.. hahaha Tong uitsteken ook niks aan dan he!
Hoe zit dat eigenlijk met de regiokampioenschappen? Geeft de RV je daar voor op ofzo? Of bepaal je zelf of je daar aan mee wilt doen..? Haha! (niet dat IK dat ooit zou willen hoor! hahahhaha Don't get me wrong!) Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 23:34

zooooo naadje komt ook nog even laat aankakken Tong uitsteken

marjolein: gefeliciteerd!!
kekaro: veel sterkte!!
shir: beautiful boots!! Vingers aflikken

wat een dag weer vandaag poeh poeh!
zoals ellen en cindy wel hebben kunnen zien heeft wild rose vandaag haar naam weer eer aan gedaan Verdrietig
ze gaf een fikse rodeopartij waarmee ik maar net aan kon blijven zitten
vraag me nu achteraf nog af hoe ik het in godsnaam uit heb kunnen zitten Verward
ik denk dat ik gewoon een te grote wil had en absoluut niet wou vallen

ik heb haar na de 2e gevaarlijke bokkerie maar gelongeerd in de wat te natte longeercirkel maar beter als mijn hoofd verliezen he? Clown

na het longeren was het niet veel beter,ze bleef heel dramnmerig en hupsig en de moed zakte wel in mijn schoenen
misschien verlang ik wel gewoon teveel......
we hebben uiteindelijk wel met een nette draf en galop afgesloten ,dat vond ik wel belangrijk

bokker lOrd was bij me om foto's te maken maar helaas kreeg ze de instellingen van haar camera niet goed in de binnenbak

hier iig wat foto's
viewtopic.php?f=10&t=707755&p=21630747#p21630747

heel beroerd ziet het er niet uit (het rijden) maar het voelde anders,maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk omdat ik al veel pijn in mijn rug en been had na de eerste bokpartij

nu al lekker stijf en moeilijk lopen,zal morgen wat worden Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 23:53

Jaja Natasja.. dat was wat! Ik hield me hart vast!! maar je hebt het heel knap uitgezeten, petje af! Haha!
Ik heb ook even gepost in je topic Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 23:55

Dabo schreef:
Jaja [***].. dat was wat! Ik hield me hart vast!! maar je hebt het heel knap uitgezeten, petje af! Haha!
Ik heb ook even gepost in je topic Haha!

ja ik had het gezien ,dank je wel! Knipoog

ja ik blijf me verbazen dat ik dat echt heb uitgezeten Wow!
alleen heeft het geen goed gedaan aan mijn lichaam Verdrietig

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 00:05

Ik hoop dat je snel hersteld bent Natasja! Veeeel sterkte! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 05:59

Sterkte Natasja.leul filmpje jammer dat de foto's een beetje flets zijn.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 06:14

Dames de weersvoorspellingen.Het voorspelt weinig goeds.
Het is regenachtig snertweer.Ze zeggen(ik weet nog steeds niet na al die jaren wie Ze zijn)dat het vanmiddag gaat opklaren en er een waterig zonnetje zou komen en de temperatuur zo rond de 9 graden zou zijn.Dus zonnebrillen mee voor de wandelaars.Faktor 20 op van zonnebrandcreme want dat zonnetje van vandaag gaat het hem doen.(Humhum.)
Ik ga lekker nog even mijn bed in.Vanmiddag is mijn massagetafel weer terug van onderhoud.En vanavond ben ik bij Taams.(Annemieke ik neem het slot mee hoor).

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 07:34

Ik heb die actie v Wild rose gemist, gelukkig Naadje. Was al een half uurtje aan de wandel met Ilion toen Naadje de bak in kwam en daar t me geen goede combi leek Wild rose en Ilion en Naadje zeker wist dat haar wilde roos wild was ben ik gevlucht met Ilion. Hij was heel braaf met me aan t wandelen hoor maar ik weet zeker dat ik m niet houd als hij achter wild rose aan zou willen. Dan ben ik terug bij af of erger. Had de bak nog niet zo lang verlaten of wild rose deed haar naam dus eer aan.
Doe maar voorzichtig Naadje met die wilde stier van je!