Blazer heeft vandaag zijn regendeken gesloopt, de eerste deken die hij kapot heeft gemaakt in de afgelopen 5,5 jaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
roxxxiejjj schreef:aa wat leuk Lida!![]()
Blazer heeft vandaag zijn regendeken gesloopt, de eerste deken die hij kapot heeft gemaakt in de afgelopen 5,5 jaar. Maar als het dit weer blijft hoeft hij hem niet meer om
. Dus ik hoop op zon de hele week
! Binnenhalen ging ook goed, heb een beetje door waar alle paarden staan, dus gaat vast goedkomen morgen
Flurk schreef:roxxxiejjj schreef:aa wat leuk Lida!![]()
Blazer heeft vandaag zijn regendeken gesloopt, de eerste deken die hij kapot heeft gemaakt in de afgelopen 5,5 jaar. Maar als het dit weer blijft hoeft hij hem niet meer om
. Dus ik hoop op zon de hele week
! Binnenhalen ging ook goed, heb een beetje door waar alle paarden staan, dus gaat vast goedkomen morgen
volgende x wel je eigen pony vasthouden
![]()
Die brak zowat uit toen ik stond te etteren bij het draadje met die 2 bonte![]()
enne? Jij had toch geen dienst?
Er was 1 iemand niet bij ons komen opdagen en die stond wel op de lijst.
roxxxiejjj schreef:Die vrouw kwam later aan, die stond in de file hoorde ik, maar die was ook al wezen buiten zetten, en die dacht dat ze 2x moest geloof ik.
Flurk schreef:roxxxiejjj schreef:Die vrouw kwam later aan, die stond in de file hoorde ik, maar die was ook al wezen buiten zetten, en die dacht dat ze 2x moest geloof ik.
Ben benieuwd wat ze as dinsdag doet?
Alleen dinsdag ochtend/middag zijn er nog erg weinig mensen.
Maar ze schijnen niet te begrijpen dat veel mensen of op school zitten of moeten werken.
Maar voorlopig waren we gisteren lekker in 20 minuten klaar dus dat was lekker vlot.
Alleen er werd verteld dat we dit jaar niet aan beschermers deden en ik heb toch zeker wel bij 5 beesten springschoenen af lopen halen
Flurk schreef:Nou ik ga toch niet paard compleet met beschermers in stal zetten? Je weet toch nooit wanneer eigenaar komt? Dadelijk komen ze pas volgende dag en heeft beest beschermers 24 uur om. Zou daar als eigenaar toch niet blij van worden
Flurk schreef:Ik zag vandaag een 'oude' bekende.
Begrijp ik dat ze weer terug is of komt?
Ze is paar jaar geleden naar Prinsenstad gegaan.
Beestje stond tegenover Orrie dus bij mij in het rijtje
mo_van_dijk schreef:Je moet er zelf voor zorgen dat je paard beschermers omkrijgt / afgedaan worden. Het is idd niet meer de taak van de buitenzetters en binnenhalers, wat ik erg goed begrijp!
Mijn pownie was zo braaf op oefenparcours! Twee foutloze rondjes. Misschien dat ik een ITP open, aangezien Johan en Shar allebei een camera meehadden!
x_Mliss schreef:Mochten jullie nog iemand weten die opzoek is naar een scoot...
Huatian GP1 Scooter tekoop van net 2 jaar
Zo zo miran hoezo weer terug?
Flurk schreef:miran_indra @ [EA-TK-PP] donker bruine 7 jarige NRPS merrie
Deze link gaat die nog door
Misschien weet ik iemand voor je
mo_van_dijk schreef:Huh, Miranda, Is ze nu toch niet meer te koop. Ik begrijp het niet meer!