wie rijdt er bij manege venlo?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yannicke

Re: wie rijdt er bij manege venlo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:25

idd *LOL*

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:42

ja klopt.. als Loekie normaal doet..
Hij heeft gister dus 4x rechtop gestaan en was daarna niet lekker te rijden.. Niet ontspannen en een super bom. Marijke maakte de deur open en hop stond ie weer rechtop.

Vanavond heb ik les in de hal.. Kijken hoe hij daar is en dan zie ik wel

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:43

ben benieuwd..

10 Maart ga ik trouwens mee naar Ewijk, weet niet of je dat al wist Knipoog

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:45

10 maartje Haha!
Ja had zoeits gehoord idd.. dan ga ik ook. Heb de coupons al verstuurd !!! Echt goed van mij.. normaal doe ik het best laat

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:45

hahaha vind deze zo gaaf : No Cheer

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:51

Ik heb via internet ingescheven, had n mailtje gestuurd. Heb mn coupons nog niet namelijk, dus zo gauw ik die heb gaan ze op de bus!

Die is idd leuk Tong uitsteken ook dat gezichtje drbij Nagelbijten / Gniffelen

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:54

Goed zo !
En ik had aan Kaatje gevraagd of we 15 april naar Eersel gaan.. Maar heb niks gehoord ?

Wil jij? Dan geef ik ons vandaag op die zitten nl zo vol en ik vind het daar altijd erg leuk
Laatst bijgewerkt door knightloekie op 25-01-07 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:54

No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:00

Das duidelijk Nagelbijten / Gniffelen

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:00

Haha!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:02

Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:08

Ik sta niet in Reuver, ik sta in Eghel.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:12

oww ik dacht echt dat jij bij de ruiterclub in Reuver stond. Huh hoe kom ik daar dan bij ??
Ow wacht jij woont in reuver Clown Haha! hehe

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:13

gooo Maartje Go jij! Go jij!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:21

Maar wil je 15 april mee of niet ?

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:25

15e is in?

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:26

Lisette had t trouwens over 7 april Ewijk, en 21 april Geldrop.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:33

In Reuver is ook zo'n krakkemikkige zooi. Waar ik nu sta is alles nieuwbouw en dan vind ik zelf wel fijn eigenlijk..

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:33

maar 21 april is de vrachtwagen weg Knipoog

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:34

niceboy16 schreef:
15e is in?

eersel.. maar daar starten maar max. 6 combi's per klasse

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:40

dinsdag ga ik ook maar weer eens f naar manege Haha! is al weer lang geleden.........

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:28

ik ga zaterdag weer naar de manege Lachen dan moet je komen, om te kijken naar chrisje en beauty.. en een zeer waarschijnlijk paarse caroline... brrrrrrrrrrrrr ijskoud!!!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:19

Afgelopen avond was het pas koud -6 !

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:22

Helloooooooooooooooooo!

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:22

goedemorgen!