Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:45

ik vraag me eigelijk af of je een auto op je naam kan zetten als je nog geen rijbewijs hebt. weet iemand dit? ik wil niet het kenteken laten schorsen aangezien ik geen garage heb.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 01:01

Ilzas schreef:
@Gomir:Jeetje he, da's echt een leuk en mooi dier geworden zeg! Wat een mooierd.Hoe oud is die nu ? En van welke merrie en welke hengst ? Wanneer ga je hem beleren ? Ga je dat zelf doen of laat je dat doen ?

Ongeveer 2 jaar, 4 maanden en een week of 2 Knipoog
Het is een Royal Highness(royal bravour x lauriston), zelfgefokt uit Cheeka(chico x Zelhem)

Ik denk dat ze van de winter of het voorjaar naar huis komt, ben ik nog niet helemaal uit. Rond maart/april zadelmak maken en dan afhankelijk van hoe het ervoor staat nog een paar maanden het land op of klaarmaken voor de stamboekkeuring.
In principe doe ik alles zelf, heb het allemaal al vaker gedaan en het lijkt zo geen hele lastige. Mocht ik het toch niet aandurven of niet redden met mijn co-schappen dan laat ik het doen, maar dan ben ik er nog lang niet uit waar Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 01:01

Volgens mij kan dat gewoon hoor Denise Ja
Volgens mij mag iedereen een auto bezitten, als je geen rijbewijs hebt mag je er alleen niet de openbare weg mee op Clown

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 10:26

Je kan de auto wel op je naam zetten, maar dus niet op jouw naam verzekeren. Als je auto niet verzekerd is moet je hem laten schorsen en dan mag hij niet langs de openbare weg staan. (dus ook niet geparkeerd)

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 18:58

dan zet ik hem gewoon op mijn eigenaam en dan verzeker ik hem wel op m'n moeders naam. dat kan toch ook

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 20:38

geen idee denise of dat kan.
Ik ging gisteren met een vriendin van me ( marjolijn) kijken bij luc's springles en dat gingen we meteen even combineren met een uitje Nogal Wiedus natuurlijk Knipoog
En luc sprong weer pittig hoor. Alle meisjes hadden pony kamp en waren rond aan t bleren, echt keihard, dus voor onze rust hoefde we niet te komen zeg maar.
Zo is dat niekie, je moet doen waar je je goed bij voelt!!!!
doegies allemaal!!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 12:09

Dat kan idd Denise. Ik had toen ik nog niet eens 18 was de auto van mijn ex op mijn naam en hij was verzekerd onder zijn eigen naam.

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:47

Hier voel ik me idd goed bij *LOL*

Ponykamp is idd grappig! ik was gister met anoek omgedoopt tot jury op de bonte avond.. lachen joh!

En ik heb gister mijn eerste echte springles op ukkie gehad en het ging super :p eerst sprong hij het los spring kruisje van 30cm uit stilstand en dan 1.75m maar daarna had ie door dat je ook lager kon springen zonder de balken te raken! Werpt dat voltaire en joost in de 3e en 4e lijn toch zn vruchten af!!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 18:00

Ponykamp was idd leuk, maar wel erg vermoeiend.. Ja

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 19:52

Ik heb besloten om de auto Toch maar niet te kopen en gewoon te wachten tot ik m'n rijbewijs heb. Ik heb vandaag naar m'n verzekerings man gebeld en ik kon de auto niet verzekeren bij hem als ie op mijn naam stond. Het kenteken moet op de naam staan van degene die de verzekering aanvraagd. Dus helaas kom nog wel andere leuke auto's tegen. Al kost het me veel moeite want deze was erg leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 15:31

Mijn chaps waren overleden, dus ik moest nieuwe.
En als je dan wat nieuws koopt, moet je het goed doen en ik vond mezelf erg aardig vandaag.
Dus gaat Nicole Tredsteps voor me bestellen Haha!

Afbeelding

Lovers

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:11

Tsss......

O ja, ik vond mezelf gisteren erg aardig Ja : heb een trailer gekocht...

Afbeelding

Kunnen we (lees: moeten we) mooi oefenen met laden.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 17:25

Huh maar je ging Paloma toch verkopen? Of is dat van de baan?

Mooie chaps neeltje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:45

Hij is echt super Ilzas!
Ik kom em straks bij je bewonderen!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:12

Jaaa hij is super Le!! Inderdaad flink oefenen want dan kunnen we met de paardjes naar het strand!
gaafe chaps neel. Nu zit ik te bedenken wat ik zal kopen omdat ik mijzelf zo aardig vind hihi. Ben net met Marjolijn naar de nogal wiedus geweest en heb een sorbet gegeten, omdat we onszelf zo aardig vonden..maarja das iets kleins Knipoog Heerlijk verfrissend regenbuitje he jongens....pfff werd wel eens tijd.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:13

Ja dank je.

Ja, nou, ik wil(de) Paloma ook verkopen omdat ik natuurlijk nu alleen ben en het mega veel geld vindt kosten en er echt krom voor moet liggen. Maar ze is of ik vindt haar (nu) niet goed genoeg om haar te verkopen omdat ze steeds met die benen zit. Een paard wat niet goed is kun je niet verkopen, he ? Of er komt niemand op en/of je wilt een ander je eigen "ellende" niet in de maag splitsen. Dus ik kan haar wel "willen" verkopen omdat ik er niet langer krom voor wil liggen, maar ik heb het gevoel dat ik niks te willen heb, dat ik die keus niet heb.
Bovendien laad ze niet, dus kan haar niet verkopen als "trailermak" en ik wil niet dat een ander haar op een trailer ramt. Dus heb ik nu die trailer gekocht, kan ik haar in ieder geval leren laden. En als ik haar daarna alsnog kan/ wil/moet verkopen, kan ik die trailer ook altijd weer verkopen, of houden. In ieder geval kost ie me niet maandelijks geld.
En als ze laad, kan ik er tenminste mee naar ene kliniek als dat nodig is of naar het strand of een wedstrijd en kan ik er misschien ook nog een plezier van hebben.
Voor de rest zie ik het wel. Maar ik begrijp je vraag wel hoor, Flair.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 23:54

Zo ik was vanavond met Ilzas & Paloma spelen!
De trailer is echt tof, ziet er super uit!
Paloma was ook erg blij met haar cadeautje, want ze liep er 3x op! * good good good pony! *

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 23:59

Ponny deserved Cookies ! Lots of cookies !

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 09:08

Zooo hee das goed....kon je meteen de weg op Knipoog
ohnee rijbewijs halen....nouja binnenkort wel dus.
Zei ik toch al dat ze dr wel op zou gaan.
Ik was vanmorgen om 7 uur al op het strand, zat er kwart voor 7 op!!
Echt heerlijk was het, en toen ben ik langs ons huis gereden en kwam Bink naar buiten en zei; Luut, Luut....HELEMAAL BLIJ!! kan de k niet zeggen vandaar Knipoog
En op stal vertelde piros nog weer een verhaal, mennn hee. Ze was een nachtje aan het slapen bij de meisjes van ponykamp en ondertussen werd dr vriendje door een ander meisje ingepikt, nahh das toch niet netjes zullen we maar zeggen Knipoog dusssssssssss. En dat vriendje van dr kan goed rijden want dat heb ik gezien hihi.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 11:13

Ik heb daar ook verhalen over gehoord ja Tong uitsteken Ik was het niet hoor. Clown 't Is nog steeds dr vriend toch wel?

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:54

Dit zijn dingen die jullie beter aan piros kunnen vragen en niet via bokt bespreken. Namelijk niet echt leuk aangezien ze hier zelf niet kan reageren.

*ideetje maar hoor*

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:54

Vond piros niet erg, want ik zei al: okee dan, heb ik weer een nieuwtje voor op bokt, dusssssssssssssss ze weet dr van. En ze vond t niet erg. * ik leer van mijn fouten he niekie Knipoog *
Nou mooie trailer is het van mijn zussie, ben vanmorgen met Bink even heen geweest om hem te bewonderen!! En Bink vond t enig op de boerderie, met de tracktor enzo. En even rennen in the appartment.
Nou hasten is vergeten Luc's halstertje af te doen , dus ik ga zo maar even heen hihi..geeft niet hoor, kan gebeuren he.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:54

Sprak Piroschka vanmiddag ook nog en volgens mij vond ze het niet erg hoor.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 19:32

jahoor whaha ga je dat navragen? ge-wel-dig!!
Nee ze vond t wel grappig, het gaat ook helemaal goed komen met haar en dr lover dussss Knipoog dat weet ik!!! Nou vandaag heeft Kim gereden als t goed is en heb ik een Luc vrij dagje...daar heb ik er meerdere van trouwens whaha.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:14

Ik ging het natuurlijk niet navragen duhh.. Ik had het van andere mensen ook al gehoord en ik was gewoon nieuwschierig.