Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:40

hallo iedereen!

pff ik lag vanochtend bijna zand te happen, ik besloot links te gaan maar ranja vond rechts leuker, en zo ga je in volle galop de andere kant op en vlieg je er bijna af. heb er uiteindelijk wel om kunnen lachen!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:06

natuur5D schreef:
ja hoor weer betrapt, ben echt net weer klaar met bijlezen. het kost me steeds meer moeite om de computer te bemachtigen.
er zit altijd wel iemand op.

Heb je toegevoegd als vriend, dus dan zie je altijd als er iemand on/off line is Clown

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:23

maar nu ben ik je als het goed is te slim af, want ik heb mijn profiel aangepast. hi hi Duivel

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:38

tjaan_ schreef:
sanne... en mams van mijn kant ook sorry Lachen..
maar ben de laatste tijd nogal snel boos..
en sanne ik wist gister niet zo echt hoe ik moest reageren Lachen

xxxx

Aaah joh, is al goed hoor.
(was het gisteravond toch al Pling )

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:39

jaah najah voelde misschien ook wel stom Tong uitsteken...

@ sasje weet je al wat meer ?:D

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:05

jana je maakt me nieuwschirig haha

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:06

haha pb sasje maar weet niej of ik het wel mag zeggen Tong uitsteken

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:08

haha okee, dan wacht ik braaf af tot het bekent is:P

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:11

Zo....ben weer terug van de wedstijd, het was weer een DRAMA Afbeelding. Liquita schrok weer eens overal van. We reden in en mega grote binnenbak met 2 rijbanen van 20 x 40 meter, met daar achter een kleine inrij baan. Met leuk allemaal bloempotten en kerstbomen aan de kant (niet dat ze daar van schrok hoor). Bij de inrijbaan zat een grote schuifdeur die steeds open en dicht ging....HEEEEEEEEL ENG!!! Dus het inrijden ging helemaal niet . In de wedstrijdbaan was het juryhok (waar de jury lekker ging zitten en de stoel zo nodig moest verschuiven), en de naast gelegen stallen en een spuitplaats, toch wel genoeg reden om ook lekker van te schrikken. Ik heb me laten verleiden om heel boos Stoom uit je oren te worden te worden op Liquita omdat ik het pure onzin vond waar ze van schrok en vond dat ze zich niet zo moest aanstellen. Mijn eerste reactie tegen Erik was toen ik klaar was met mijn beide proeven, "zo, en dat was mijn wedstrijd carriëre, ik stop er mee". Later toen ik naar de andere aan het kijken was, zag ik dat ik niet de enige was. De mooist lopende chique paarden maakte ook geweldige bokkesprongen en waren erg schrikkerig. Dus dat gaf me enig sinds wel een goed gevoel Bloos en nu zeg ik weer tegen me zelf "ach, volgende keer beter" Nagelbijten / Gniffelen .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:13

l0rdJ schreef:

Op de vorige pagina vroeg ze of er nog een stal vrij is op Veldt...misschien heeft dat er wat mee te maken Pling .

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:15

Duivel Clown

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:16

haha, nou spannend hoor, laat het ons wel weten wanneer het mag he:P haha

enne liquita, iedereen heeft wel eens een slechte dag, kop op en volgende keer beter:)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:19

LIQUITA schreef:
l0rdJ schreef:

Op de vorige pagina vroeg ze of er nog een stal vrij is op Veldt...misschien heeft dat er wat mee te maken Pling .

En, een paar pagina's terug stond er een paard te koop wat ze heeeel graag wou hebben Knipoog

@ LIQUITA: Volgende keer beter toch Knipoog ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:20

LIQUITA schreef:
Zo....ben weer terug van de wedstijd, het was weer een DRAMA Afbeelding. Liquita schrok weer eens overal van. We reden in en mega grote binnenbak met 2 rijbanen van 20 x 40 meter, met daar achter een kleine inrij baan. Met leuk allemaal bloempotten en kerstbomen aan de kant (niet dat ze daar van schrok hoor). Bij de inrijbaan zat een grote schuifdeur die steeds open en dicht ging....HEEEEEEEEL ENG!!! Dus het inrijden ging helemaal niet . In de wedstrijdbaan was het juryhok (waar de jury lekker ging zitten en de stoel zo nodig moest verschuiven), en de naast gelegen stallen en een spuitplaats, toch wel genoeg reden om ook lekker van te schrikken. Ik heb me laten verleiden om heel boos Stoom uit je oren te worden te worden op Liquita omdat ik het pure onzin vond waar ze van schrok en vond dat ze zich niet zo moest aanstellen. Mijn eerste reactie tegen Erik was toen ik klaar was met mijn beide proeven, "zo, en dat was mijn wedstrijd carriëre, ik stop er mee". Later toen ik naar de andere aan het kijken was, zag ik dat ik niet de enige was. De mooist lopende chique paarden maakte ook geweldige bokkesprongen en waren erg schrikkerig. Dus dat gaf me enig sinds wel een goed gevoel Bloos en nu zeg ik weer tegen me zelf "ach, volgende keer beter" Nagelbijten / Gniffelen .

Vet balen! Maar weet je, het is al zo sportief dat je een heel eerlijk verhaal hebt geschreven. Zo zie je maar dat er niets menselijker is om zo te reageren en het naderhand op een andere manier in te zien.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:27

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:

Vet balen! Maar weet je, het is al zo sportief dat je een heel eerlijk verhaal hebt geschreven. Zo zie je maar dat er niets menselijker is om zo te reageren en het naderhand op een andere manier in te zien.

Ik weet heel goed dat het niet alleen maar aan Liquita ligt. Als de omstandigheden zo zijn als vanmiddag ga ik zelf ook al heel anders zitten, en denk ik steeds "ojee, straks gaat die deur weer open...ojee, straks gebeurt dit of dat" . Dan breng ik mijn "angst" natuurlijk weer over op haar. Maarja, daar moet ik gewoon even mee leren omgaan....maar hoe?

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:31

haha ferro heeft het ook alleen met wedsrijden.. vooral de volle kantine en vlechtende mensen zijn heel eng... eigenlijk moeten we een keer met ze alle vlechten en in de kantine zitten omt oefenen Tong uitsteken..
en dan zullen we voor liquita ff honderd keer de dueren open en dicht doen Tong uitsteken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:37

Haha...dat is een goed idee!!!

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:43

haha nu de uitvoering nog Nagelbijten / Gniffelen

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:44

Getver ik weet het niet.. m'n vader is er tegen.. maar die is toch altijd overal tegen.. van mijn moeder mag het.. die wil ook wel kijken en bellen enzo Verdrietig

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:44

stomme vader :S wrom issiej er tegen ?:S kom ff op msn Lachen

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:45

'Als we op vakantie gaan'
'Als je nou dit..'
'Als je nou dat..'

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:46

in de vakanties heb je mij nog Lachen.. als je 16 wordt kan je gaan werken om t helpen met stalling Lachen etc etc Lachen

Sasqiua

'Als -ie nou ziek word'

tjaan_

mijn ma was ook zo Tong uitsteken.. maar heb toch voorelkaar gekregen dat het mocht Lachen

Sasqiua

Ook al geoppert, ben nu ook al opzoek naar werk eyc..