Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
natuur5D schreef:ja hoor weer betrapt, ben echt net weer klaar met bijlezen. het kost me steeds meer moeite om de computer te bemachtigen.
er zit altijd wel iemand op.

tjaan_ schreef:sanne... en mams van mijn kant ook sorry..
maar ben de laatste tijd nogal snel boos..
en sanne ik wist gister niet zo echt hoe ik moest reageren
xxxx
)
...
. Liquita schrok weer eens overal van. We reden in en mega grote binnenbak met 2 rijbanen van 20 x 40 meter, met daar achter een kleine inrij baan. Met leuk allemaal bloempotten en kerstbomen aan de kant (niet dat ze daar van schrok hoor). Bij de inrijbaan zat een grote schuifdeur die steeds open en dicht ging....HEEEEEEEEL ENG!!! Dus het inrijden ging helemaal niet
. In de wedstrijdbaan was het juryhok (waar de jury lekker ging zitten en de stoel zo nodig moest verschuiven), en de naast gelegen stallen en een spuitplaats, toch wel genoeg reden om ook lekker van te schrikken. Ik heb me laten verleiden om heel boos
te worden te worden op Liquita omdat ik het pure onzin vond waar ze van schrok en vond dat ze zich niet zo moest aanstellen. Mijn eerste reactie tegen Erik was toen ik klaar was met mijn beide proeven, "zo, en dat was mijn wedstrijd carriëre, ik stop er mee". Later toen ik naar de andere aan het kijken was, zag ik dat ik niet de enige was. De mooist lopende chique paarden maakte ook geweldige bokkesprongen en waren erg schrikkerig. Dus dat gaf me enig sinds wel een goed gevoel
en nu zeg ik weer tegen me zelf "ach, volgende keer beter"
. l0rdJ schreef:haha okee, dan wacht ik braaf af tot het bekent is:P
. LIQUITA schreef:l0rdJ schreef:haha okee, dan wacht ik braaf af tot het bekent is:P
Op de vorige pagina vroeg ze of er nog een stal vrij is op Veldt...misschien heeft dat er wat mee te maken.

? LIQUITA schreef:Zo....ben weer terug van de wedstijd, het was weer een DRAMA. Liquita schrok weer eens overal van. We reden in en mega grote binnenbak met 2 rijbanen van 20 x 40 meter, met daar achter een kleine inrij baan. Met leuk allemaal bloempotten en kerstbomen aan de kant (niet dat ze daar van schrok hoor). Bij de inrijbaan zat een grote schuifdeur die steeds open en dicht ging....HEEEEEEEEL ENG!!! Dus het inrijden ging helemaal niet
. In de wedstrijdbaan was het juryhok (waar de jury lekker ging zitten en de stoel zo nodig moest verschuiven), en de naast gelegen stallen en een spuitplaats, toch wel genoeg reden om ook lekker van te schrikken. Ik heb me laten verleiden om heel boos
te worden te worden op Liquita omdat ik het pure onzin vond waar ze van schrok en vond dat ze zich niet zo moest aanstellen. Mijn eerste reactie tegen Erik was toen ik klaar was met mijn beide proeven, "zo, en dat was mijn wedstrijd carriëre, ik stop er mee". Later toen ik naar de andere aan het kijken was, zag ik dat ik niet de enige was. De mooist lopende chique paarden maakte ook geweldige bokkesprongen en waren erg schrikkerig. Dus dat gaf me enig sinds wel een goed gevoel
.
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Zo....ben weer terug van de wedstijd, het was weer een DRAMA. Liquita schrok weer eens overal van. We reden in en mega grote binnenbak met 2 rijbanen van 20 x 40 meter, met daar achter een kleine inrij baan. Met leuk allemaal bloempotten en kerstbomen aan de kant (niet dat ze daar van schrok hoor). Bij de inrijbaan zat een grote schuifdeur die steeds open en dicht ging....HEEEEEEEEL ENG!!! Dus het inrijden ging helemaal niet
.
Vet balen! Maar weet je, het is al zo sportief dat je een heel eerlijk verhaal hebt geschreven. Zo zie je maar dat er niets menselijker is om zo te reageren en het naderhand op een andere manier in te zien.
..
.. als je 16 wordt kan je gaan werken om t helpen met stalling
etc etc
.. maar heb toch voorelkaar gekregen dat het mocht