Veel plezier met je logees thirz!
xxx michelle
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Moet je ook dat dekje alsnog kopen hihi!
Daarna vanmiddag met Cindy naar Morres geweest. Heb een supergaaf schilderij gekocht!! Ben er helemaal weg van. Was eigenlijk bedoelt voor de slaapkamer, maar ga 'm toch boven de bank hangen denk ik!
...
, maar ik wil best een feestje houden als we ons huisje hebben, haha!
Hoop echt dat het wat is, heb je een link van het huis? Vind ik altijd leuk om te zien! Citaat:Euh ja, Anne, het is echt waar! Dat geintje hoorde ik al een paar weken terug van Naomi: mijn zus zit ook al flink te balen.
waarom zegt nu iedereen ook nog eens dat ik gelijk heb? Geef me dit keer maar gewoon ongelijk
vind ik ff toffer!
) Als ze het gaan afsluiten, zet dan alsjeblieft intercity bussen in! (Middelburg, Goes, Bergen, Roosendaal ofzo?) Om nou al die dorpjes af te moeten.. nergens over de snelweg
Maarja, ik wacht t af.. Heb dan iig geen stage meer! *gelukkig*
ik zie dat me al een prive jet aangeboden wordt! top! Is dat met piloot? Die kan ook best wel laag over grond blijven vliegen toch? Gewoon wel over de huizen heen, maar dan gewoon even om de hoge torens en gebouwen heen? Ja, dan reserveer ik die alvast voor die periode Thirz
Uitslapen
En heerlijk relaxt nog even blijven liggen, rustig op t gemakje even wat ontbijten bij de tv, computertje erbij *zennn* heerlijk! Maandag en dinsdag behandelplan grotendeels gemaakt, dus alleen nog ff de kleine dingen verbeteren/toevoegen enz & vandaag heerlijk met oma (en ouders en zusje) naar Landgoed Lievensberg geweest (Bergen op Zoom, bij t ziekenhuis daar ja
) Daar lekker even gewandeld en in 't appeltje lekkr gezeten, gebabbeld en pannekoeken gegeten
Jummm!
(zowiezo zegt dat naturlijk niet meteen wat over rijk ofzo, maar op die leeftijd voor sommigen blijkbaar wel?
) Vind t zelf dus ook super om wat schilderijen aan de muur te hebben
Vorig jaar mn kamer verbouwd, meteen schilderijen aan de muur! *Heeft het bij mij nog meer waarde, omdat ze allemaal van mn opa zijn natuurlijk..
zo ziekjes van de katten! (mede door iig) Jammer hoor, maar snap dat je voor je kindje kiest! Zodra ik iemand hoor over nieuwe katten zal ik zeggen dat jij nog een stel super leukjes hebt Nel
Zelf kunnen we ze gewoon niet hebben met Tinker
(zowiezo zijn we geen katten mensen hoor, maar al zouden we dat wel zijn: óf Tinker zit de hele dag in t hoekje van de kamer *WHAAA Katten in mijn huis!
* of (waarsch beide) hij is er de hele dag tegen aan t grommen en blaffen
)
is weer eens wat anders hè! Wel super dat t zo goed ging met Nous in de les
Leuk! Is t niet een ideetje Kims en Thirz? Nu met een nieuw zadel? wedstrijdjes?
hahahaCitaat:heej annemijntje vijlig thuisgekomen??
ene het is al half 10 stout he van mij veel te laat voor mij en ook voor jouw grrrr eigenlijk moesten we er al om 7 uur inliggen na sesamstraat
Ik heb mijn grote, stoere pappa bij hè
Jij dit keer wel braafjes meteen na sesamstraat je bedje in? 

)
ben benieuwd (oke, je mag wachten totdat t kroontje ook op de kast staat
voorruit) En laten jullie ook een kroontje op t dekje maken? Wel doen hoor! das gaaf! 
we willen alleen wel een housewarming party dan hè
hihihi
Komt goed! *gaat gewoon alsnog die hele stapel Amazones mee! én Thirz en Anne entertaining
(hè thirz?) Dus een andere keer komt hélemaal goed
Noordweg 55? *denkt* dat is toch gewoon ook nog lekker dicht bij huis? Spannend dan vrijdag, wel even laten weten hoe t was hè
Alleen al daarvan zou je je steeds zieker gaan voelen.. Citaat:he ik ga op Annemijn lijken met mn lange verhalen...haha
Tsja, jullie babbelen zoveel, moet natuurlijk wel overal even op reageren hè
En dan zelf ook nog wat dingetjes kwijt
dan heb je dat
) Hoelaat spreken we zaterdag af Anne/Kim? Komen jullie mij ophalen?
Hoe laat moeten we daar zijn? (kom ik wel even naar jou toe Kim, wel zo makkelijk)
genoeg te zien onderweg, zeker als we beetje laag bij de grond blijven. Leuk onderwijzend praatje erbij
prima! En langer dan die 3 uur zullen we er toch nie over doen dan (of iig ik zórg dat hij er veeel korter over doet!)
wat vonden ze van bloem en vlinder? Ik moet ook echt weer eens gaan kijken, anders heb ik straks weer zo'n cultuur shock als met Diesel.. (die was nog steeds klein en lief in mijn gedachten
) HEb je niet nog leuke foto's Thirz?
Dat jullie zo veel vertellen kan ik ook niets aan doen natuurlijk
Dus opnieuw:
Iedereen druk aan t werk? nog weg met/ naar paarden?
Marcelle wou graag nog een keer naar t strand in de hersftvakantie, en wij willen wel mee hoor
Waren een hoop paarden al verhuurd aan een andere groep, dus was even afwachten of er wel plek zou zijn, maar er was plek
Dus vandaag heerlijk met zn 4ren (wij + begeleider) naar t strand
Was leuk! Super relaxt omdat het maar een klein groepje was, dus geen paarden die ineens er vandoor peren, terwijl jij nog achter de palen staat ofzo
en t kwam goed (ik zit dan meer in de zenuwen over haar, dan zij over zichzelf denk ik
)
waren nog even snel bij de paalhoofden ook 
Dus die mocht thuisblijven (in der gewone witte broek en kaplaarsjes) Ze had al een poosje niet gereden was haar verhaal, maar daarvoor al wel heel vaak. Maarja wat is vaak 
Ze was eerst van plan om op dat paard ons te begeleiden, toch maar niet gedaan omdat hij zo heet is altijd. Lijkt me heel verstandig
) Nu reed ze op Ancilla, een super gaaf hafje. Ging ze ook kopen binnenkort geloof ik?
)
(en stijf
)
Ik heb na de strandrit nog even in de auto wat gegeten. Heel slim gewoon zonder jas, want ik had t warm. Ik gok dat dat net ff funest was voor mn rug spieren
Ik was stijf toen ik gistermorgen mn bed uit moest
Mijn bovenrug spieren kwamen even in protest (doet voortaan maar braaf een jas aan). Gister wel super heerlijk bij Loon op Zand gereden
Toffe paardjes: Randy, Wiebertje en Bram. Was super!
Nalex liep weer heerlijk, lekker voor het been enzo. Was wel tevree
(zowiezo was zijn gang weer ff wennen na gister, maar dát wende zo
)
hihihihihi 
grr