manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

intral

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 17:36

Ik vind de tweede wel het leukste, met de ruitjes Knipoog
Veel plezier met je logees thirz!
xxx michelle

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:10

Hoi!
Wat zielig voor Daniël dat hij zo allergisch is Nel! En ook zonde dat je katje nu allebei weg moeten, tis zonde! Maar natuurlijk gaat Daniël voor!
Marieke, ik ga ook voor de eerste deken! Burberry he Lachen Moet je ook dat dekje alsnog kopen hihi!
Gelukkig Bar, dat je nog redelijk wat werk hebt vanaf volgende week. Wist idd dat Manon dan met zwangerschapsverlof is; komt goed uit voor jou!
Thirz, ik ben erg benieuwd naar het zadel! KN ziet er altijd zo comfortabel uit! Super! Hopen dat Kims het ook wat vindt!
Vandaag lekker gereden! Wel net te lang doorgegaan: galopperen ging goed en toen werd ik zo overenthousiast dat ik maar wilde blijven oefenen. Alleen dacht Janis daar anders over, dus om haar de laatste keer nog in galop te krijgen kostte een beetje meer moeite. Volgende keer dus weten wanneer ik moet stoppen... Haha! Daarna vanmiddag met Cindy naar Morres geweest. Heb een supergaaf schilderij gekocht!! Ben er helemaal weg van. Was eigenlijk bedoelt voor de slaapkamer, maar ga 'm toch boven de bank hangen denk ik!
Ik wil Thirz, Kims en Anne alvast veel plezier wensen zaterdag. Superzuur dat jij niet mee kunt Marieke, maar wel logisch en het beste voor Yade! Komt nog wel een andere keer Ach gut
Ben zelf het weekend bij m'n familie; lekker paardrijden! Hopen dat er nog wat foto's gemaakt kunnen worden: zal Renate eens lief aankijken Haha!
Toedels!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:33

Ja ik ga ook niet mee, Saskia is een weekend in zeeland en ik wil wat leuke dingen met haar gaan doen. Ze heeft namelijk nogal wat tegenslagen gehad de laatste tijd. Zo blijkt ze geen MS te hebben, maar de ziekte van Devic. Dit lijkt heel erg op MS, maar het ziekteverloop is anders, agressiever Boos!...
Als iemand wilt weten hoe t met sas gaat: www.ballabolla.nl , dat is haar site...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:00

Hoi,

Thirz: super bedankt dat je voice hebt gereden!
Haha die bianca, dat ze ook even op voice gehobbeld heeft, tja dat is wel wat anders dan pablo!

Bar: Leuk joh dat je naar huisjes kijkt met Frans!
Gaan jullie ook trouwen?
Dan hebben we weer een feestje!!!

Bianz: Wat fijn dat het rijden zo goed gaat!
Maar ja, niet weten wanneer je moet stoppen, dat heeft iedereen wel eens...

Heeft er iemand nog intresse in twee katten?
Of weten jullie iemand?
Willen jullie me a.u.b helpen om een huis voor ze te zoeken?
Als jullie iemand weten, dan hoor ik het graag, want Daniël is zo ziek en het komt niet alleen door die katten, maar het heeft er ook mee te maken.
Hij had vanmiddag 39.6 graden verhoging.
Schrok ervan!
Hij was ook zo suf en zielig.

Ga nu lekker op bed uitrusten, ga morgen niet werken, blijf lekker bij Daniël.
Thirz: Heb je morgen ook nog tijd voor Voice of niet?
Of iemand anders? Al is het even aan de long?
Baal ervan dat ik niet kan rijden, maar op zo'n moment gaat Daniël toch voor!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:03

he ik ga op Annemijn lijken met mn lange verhalen...haha

Ps: Als iemand de katten wil dan krijgen ze 2 zakken van 25 kg grint, de kattenbak, krabpaal, voerbakken en voer erbij.
Elmo is ong 18 weken en Tijgetje 13 weken.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:14

Ff snel tussendoor: Wil best morgen ook Voice trainen hoor Lachen
Kom rond 10 uur sleutel halen, goed?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:15

Echt balen dat je je lieve pluizenbolletjes weg moet doen Nel... Frans en ik willen wel katten als we echt een huisje hebben, maar dat duurt nog wel ff, dus dat is geen optie...
We gaan nog niet trouwen hoor Knipoog, maar ik wil best een feestje houden als we ons huisje hebben, haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:18

Owja, ik wilde dit ook nog zeggen: supergaaf dat jullie samen op huizenjacht gaan Bar Lachen Hoop echt dat het wat is, heb je een link van het huis? Vind ik altijd leuk om te zien!
En kom snel je schilderij bekijken Bianz!
Ga jij ook 's ochtends naar stal, Kim?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:20

Het is een huis van bert dingemanse, noordweg 55... je moet maar even op de site kijken, want het lukt me niet om hier een link neer te zetten.
www.bertdingemanse.nl

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:22

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:24

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 22:38

Citaat:
Euh ja, Anne, het is echt waar! Dat geintje hoorde ik al een paar weken terug van Naomi: mijn zus zit ook al flink te balen.

Scheve mond waarom zegt nu iedereen ook nog eens dat ik gelijk heb? Geef me dit keer maar gewoon ongelijk Ja vind ik ff toffer!
Volgens mn ma was t alleen ook wel zo dat er heeel, heel veel klachten waren over deze week het héle traject stópbussen en dat het misschien niet eens mag om een maand dat hele traject af te sluiten (laten we daarop hopen Bloos!) Als ze het gaan afsluiten, zet dan alsjeblieft intercity bussen in! (Middelburg, Goes, Bergen, Roosendaal ofzo?) Om nou al die dorpjes af te moeten.. nergens over de snelweg Scheve mond Maarja, ik wacht t af.. Heb dan iig geen stage meer! *gelukkig*
Ik gok ook dat er best wel veel mensen met de auto naar rdaal gaan crossen dan, dus parkeren zal daar dan ook wel weer leuk lastig worden. Maar miss dat toch maar overwegen tegen die tijd... *ja of op kamers, ja dat zou ook kunnen Clown
Ow kijk Haha! ik zie dat me al een prive jet aangeboden wordt! top! Is dat met piloot? Die kan ook best wel laag over grond blijven vliegen toch? Gewoon wel over de huizen heen, maar dan gewoon even om de hoge torens en gebouwen heen? Ja, dan reserveer ik die alvast voor die periode Thirz Ja

En ik geniet van mn vakantie hoor bianz Haha! Uitslapen Hyper! En heerlijk relaxt nog even blijven liggen, rustig op t gemakje even wat ontbijten bij de tv, computertje erbij *zennn* heerlijk! Maandag en dinsdag behandelplan grotendeels gemaakt, dus alleen nog ff de kleine dingen verbeteren/toevoegen enz & vandaag heerlijk met oma (en ouders en zusje) naar Landgoed Lievensberg geweest (Bergen op Zoom, bij t ziekenhuis daar ja Tong uitsteken) Daar lekker even gewandeld en in 't appeltje lekkr gezeten, gebabbeld en pannekoeken gegeten Vingers aflikken Jummm!
Wat voor schilderij heb je gekocht? abstract? realistisch? .. ?
Was vroeger nog wel eens, als er vriendinnetjes voor t eerst kwamen spelen (basisschooltijd) "Zooo, jullie hebben wel veel schilderijen. Zijn jullie heel rijk ofzo?" En voor mij is t echt altijd zo gewoon geweest om een huis vol schilderijen te hebben, dus ik vatte niet helemaal waarom de link met rijk gelegd werd toen Vork (zowiezo zegt dat naturlijk niet meteen wat over rijk ofzo, maar op die leeftijd voor sommigen blijkbaar wel? Clown) Vind t zelf dus ook super om wat schilderijen aan de muur te hebben Ja Vorig jaar mn kamer verbouwd, meteen schilderijen aan de muur! *Heeft het bij mij nog meer waarde, omdat ze allemaal van mn opa zijn natuurlijk..

Ah en tis zonde van Daniel Ach gut zo ziekjes van de katten! (mede door iig) Jammer hoor, maar snap dat je voor je kindje kiest! Zodra ik iemand hoor over nieuwe katten zal ik zeggen dat jij nog een stel super leukjes hebt Nel Ja Zelf kunnen we ze gewoon niet hebben met Tinker Clown (zowiezo zijn we geen katten mensen hoor, maar al zouden we dat wel zijn: óf Tinker zit de hele dag in t hoekje van de kamer *WHAAA Katten in mijn huis! Bloos!* of (waarsch beide) hij is er de hele dag tegen aan t grommen en blaffen Clown )
En Nel op Nous gereden, Thirz op Voice Vork is weer eens wat anders hè! Wel super dat t zo goed ging met Nous in de les Ja Leuk! Is t niet een ideetje Kims en Thirz? Nu met een nieuw zadel? wedstrijdjes? Schijnheilig hahaha

Citaat:
heej annemijntje vijlig thuisgekomen??
ene het is al half 10 stout he van mij veel te laat voor mij en ook voor jouw grrrr eigenlijk moesten we er al om 7 uur inliggen na sesamstraat

Tuurlijk veilig thuis gekomen Knipoog Ik heb mijn grote, stoere pappa bij hè Cool
En ik ben geloof ik weer slecht bezig Nagelbijten / Gniffelen Jij dit keer wel braafjes meteen na sesamstraat je bedje in? Tong uitsteken

even dekens kijken voor mariek Haha!
uhm *kijk even puur naar kleur hè. Van kwaliteit enz heb ik toch geen verstand Knipoog
Ik vind de tweede stoer! beetje pittig kleurtje al vind ik de 4e: QHP Regendeken ook erg sjiek! (Ja ik weet, 2 totaal verschillende soorten dekens, maar dat maakt nie uit: ik keek naar de kleur Haha! )
Wel foto's maken van je kast hè Thirz? Kim? Haha! ben benieuwd (oke, je mag wachten totdat t kroontje ook op de kast staat Knipoog voorruit) En laten jullie ook een kroontje op t dekje maken? Wel doen hoor! das gaaf! *LOL*

Huisje kijken? Leuk Bar! haha, nog geen trouwplannen: maakt niet uit Haha! we willen alleen wel een housewarming party dan hè Knipoog hihihi

Ja, vind t ook echt jammer dat Mariek nu nie mee gaat, en tuurlijk doen we dat nog een andere keer Ja Komt goed! *gaat gewoon alsnog die hele stapel Amazones mee! én Thirz en Anne entertaining Haha! (hè thirz?) Dus een andere keer komt hélemaal goed Ja
Jij ook heel veel plezier van t weekend paardrijden Bianz! En ik eis foto's! dus geef die boodschap maar door Knipoog

Leuke huisjes hoor Bar Ja Noordweg 55? *denkt* dat is toch gewoon ook nog lekker dicht bij huis? Spannend dan vrijdag, wel even laten weten hoe t was hè Knipoog

Hè Bar,.. en wat een gedoe zeg met Saskia.. Tis dit, ownee dat, ownee toch.. nee, we hebben t hoor: het is.. Scheve mond Alleen al daarvan zou je je steeds zieker gaan voelen..

Citaat:
he ik ga op Annemijn lijken met mn lange verhalen...haha

Zeg hee Nors opkijken
k heb nooit lange verhalen, en ik gebruik ook zelden smilies in mn berichten!

Schijnheilig Tsja, jullie babbelen zoveel, moet natuurlijk wel overal even op reageren hè Knipoog En dan zelf ook nog wat dingetjes kwijt Lachen dan heb je dat

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 08:33

Anne Lips are sealed Tong uitsteken
Maar mn privejet mét piloot staat tot uw beschikking hoor, hij vind het leuk om de site-seeing route te nemen, goed? Clown
Leuke huisjes Bar! Ben benieuwd. En dan willen we zeker een housewarming Haha!
Bianz: have fun dit weekend, lekker op Orson rijden!

Mn logees zijn al weer onderweg naar hun cursus en ik ga zo naar stal Voice rijden en Vanity voeren (en Nous ook even knuffelen Knipoog ) Hoelaat spreken we zaterdag af Anne/Kim? Komen jullie mij ophalen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 08:58

Nee wij willen dat jij eerst te voet hierheen komt Knipoog
Haha, lijkt me t handigste ja Ja Hoe laat moeten we daar zijn? (kom ik wel even naar jou toe Kim, wel zo makkelijk)
Oke, volgens Thirz 11 uur daar zijn (klopt dat Marieke?)
Dus uhm.. 1,5 uur rijden & daar iets eerder daar willen zijn..
Thirz en ik dachten aan half 9 bij jou Kim? en dan rond kwart voor bij Thirz? Goed idee?

En das prima hoor Ja genoeg te zien onderweg, zeker als we beetje laag bij de grond blijven. Leuk onderwijzend praatje erbij Ja prima! En langer dan die 3 uur zullen we er toch nie over doen dan (of iig ik zórg dat hij er veeel korter over doet!)

Vroege cursus dan Ja wat vonden ze van bloem en vlinder? Ik moet ook echt weer eens gaan kijken, anders heb ik straks weer zo'n cultuur shock als met Diesel.. (die was nog steeds klein en lief in mijn gedachten Schijnheilig ) HEb je niet nog leuke foto's Thirz?

*en dit was best een beschaafde post. Die van hierboven was ook nog nie eens zo lang. Ik moest gewoon even op iedereen reageren Ja Dat jullie zo veel vertellen kan ik ook niets aan doen natuurlijk Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 14:10

oke: correctie, de Marieke hulplijn belde net Haha!
Als we daar om 11 uur zijn, zijn we een uur te laat Vork Dus opnieuw:
Zéker daar om half 10 zijn (poetsen en we willen een leuk paard)
1,5 uur rijden
Dus: ik ben stípt om half bij Kims, Zijn we kwart voor wel bij Thirz.. Is dat dan genoeg tijd?
routeplanner:
Afstand 139,1 km.
Reisduur 01:24

Moet lukken toch?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 14:25

Zeg tis hier maar stil Clown Iedereen druk aan t werk? nog weg met/ naar paarden?
Hoe is t nu met Daniel Nel? Gaat t al weer een beetje beter met hem?

Wij (paps, zusje en ik) zijn vanmorgen nog even naar Lisiduna geweest Haha! Marcelle wou graag nog een keer naar t strand in de hersftvakantie, en wij willen wel mee hoor Tong uitsteken Waren een hoop paarden al verhuurd aan een andere groep, dus was even afwachten of er wel plek zou zijn, maar er was plek Haha! Dus vandaag heerlijk met zn 4ren (wij + begeleider) naar t strand Ja Was leuk! Super relaxt omdat het maar een klein groepje was, dus geen paarden die ineens er vandoor peren, terwijl jij nog achter de palen staat ofzo Clown
Marcelle zat op Promiss (das die zwarte waar ik ook op reed de laatste keren) . Ging súper! Heerlijk relaxt los teugeltje, niets aan t handje. Ook Marcelle nog "Ow, tsja als zij denken dat ik dat kan, en als zij zeggen dat ze braaf is dan durf ik dat wel hoor. Dan komt het goed" Vork en t kwam goed (ik zit dan meer in de zenuwen over haar, dan zij over zichzelf denk ik Nagelbijten / Gniffelen )
paps zat op Beauty, een groot bruin paard, volgens de beschrijving sterk, pittig en heel snel op t strand. En ik op Elize, een grote vos die liever niet te veel gedoe aan zn mond had. Ook een super paardje: heerlijk snel! Alleen de eerste keer was t zo: Paps paard bleef tussen de paalhoofden staan *slik!* een heel groot leeg strand! Iig, geen stap meer vooruit.. tot hij ineens bedacht: racen! Dus hij en marcelle al galoperend over t strand *ja, ga maar* stond ik daar nog met mn neus naar de begeleider *huh? hè wat? ga maar?* Kijk je om, zie je daar de helft al galopperen! Paard omgedraait en er snel achteraan gesjeest Hyper! waren nog even snel bij de paalhoofden ook Bloos
Was ook nog een meisje (jaar of 19 al wel hoor) die mee zou gaan op Max. Die moest nog eerst een rondje draven in de bak, en dat lukte dus voor geen meter.. paard niet in draf, meisje zware boogjes in de teugels en al lichtrijden voordat ze draafde. Rein die een zweepje aan wou geven, maar daar kwam ze al niet bij in de buurt en toen hij (al vluchtend) ineens in een vlot drafje ging lopen, kukelde ze er bijna achterover af Nagelbijten / Gniffelen Dus die mocht thuisblijven (in der gewone witte broek en kaplaarsjes) Ze had al een poosje niet gereden was haar verhaal, maar daarvoor al wel heel vaak. Maarja wat is vaak Vork
Die Elize kwam ook uit Rotterdam, van die andere manege. Onze begeleider trouwens ook. Die kwam iedere vakantie en weekend met haar paard hierheen om te begeleiden (stik leuk paardje: springgefokt arabiertje die zo heet is op t strand dat die niet stopt bij de paalhoofden maar er gewoon overheen springt als hij daar zin in heeft. Leuk joh Knipoog Ze was eerst van plan om op dat paard ons te begeleiden, toch maar niet gedaan omdat hij zo heet is altijd. Lijkt me heel verstandig Vork) Nu reed ze op Ancilla, een super gaaf hafje. Ging ze ook kopen binnenkort geloof ik?
Ow en Thirz, Shelly mag niet meer op t strand. Ze was er een keer heel kreupel op geworden, genezen en daarna weer flink kreupel geworden. Dus die loopt alleen nog in de lessen en bosritten. *voor stel dat we nog een keer daarheen gaan ofzo Tong uitsteken

(En ja weer een heel verhaal en dat tégen mezelf pratend en alleen over mezelf Vork )

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 14:35

ben eigenlijk aan het werk, maar snel ff op bokt.....
mmmm misschien een domme vraag, maar is een waterdichte winterdeken te vergelijken met een regendeken, en is een outdoor deken te vergelijken met een regendeken.
Wil een regendeken van 200 grmas, en die zijn er dus bijna niet...alleen bij de kroo, wel 1, in t zwart, hoe saai!!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 21:19

Hoi hoi,
Vanmorgen dacht ik, laat ik eens even een nieuwe advertentie op zeelandnet plaatsen, want niemand reageert op de eerste advertentie.
Krijg ik vanmiddag en vanavond allemaal telefoontjes en mailtjes van mensen die wel de rooie kater willen hebben.
Arme Elmo... Ach gut
Morgenochtend komt iemand tijgetje ophalen.
En nu net is Elmo door een meisje opgehaald, die wilde een jonge kater cadeau geven aan dr moeder die morgen jarig is.
Die moeder was nogal eenzaam dus wilde ze een kat hebben.
Ik hoop dat Elmo het naar zn zin heeft, want ik had niet gedacht dat ik hem toch zo erg zou missen. Huilen
Af en toe ergerde ik me aan hem, omdat ie best ondeugend was, maar eigenlijk mis ik hem wel heel erg nu. Verdrietig
Tijgetje mist hem ook.

Heb vanmiddag lekker les gehad op voice, op het laatst ging het super goed! Ja
He thirz wat vondt jij er nog van?

Ik ga nu lekker op bed liggen ben zo moe. Slapen
Daniël slaapt zo slecht op het moment.

He mariekje, succes met je dekens, ik heb er zelf niet zoveel verstand van eigenlijk... Tong uitsteken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 14:05

Tis zeker stil hier!

Iedereen druk???

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 16:37

ja en moe Clown (en stijf Vork )

Tis zonde Nel.. Je poesjes weg moeten doen. Logisch, als Daniel er niet tegen kan moeten ze weg, maar leuk is t niet natuurlijk.. Zijn nu beide katjes weg? Leken het toffe baasjes? Wel jammer dat ze niet samen weg konden, maar ze hebben t zo vast ook wel goed. Sterkte er mee iig! Je zal ze vast nog wel even gaan flink missen Ach gut
Fijn dat je les zo goed ging!
En beetje bij geslapen?

Nou en mn rug is weer los hoor Clown Ik heb na de strandrit nog even in de auto wat gegeten. Heel slim gewoon zonder jas, want ik had t warm. Ik gok dat dat net ff funest was voor mn rug spieren Clown Ik was stijf toen ik gistermorgen mn bed uit moest Bloos! Mijn bovenrug spieren kwamen even in protest (doet voortaan maar braaf een jas aan). Gister wel super heerlijk bij Loon op Zand gereden Ja Toffe paardjes: Randy, Wiebertje en Bram. Was super!
En dan vandaag even een lesje gereden op Scheldestad (dat zadel leek ineens uberzacht!) Maar ook dat ging goed Ja Nalex liep weer heerlijk, lekker voor het been enzo. Was wel tevree Lachen (zowiezo was zijn gang weer ff wennen na gister, maar dát wende zo Tong uitsteken)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 16:44

Hebben jullie foto's van gisteren Anne?
Fijn dat het zo leuk was!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 17:55

jups, Thirz heeft foto's en filmpjes Ja
*erg duidelijke filmpjes Clown hihihihihi

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 18:13

Ik hoorde van Marieke dat het gelukkig alweer beter gaat met Jade!
@ Marieke: jij kreeg nog geld van mij toch? Als je even laat weten hoeveel dan maak ik het nog naar je over... beter laat dan nooit toch?

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 18:24

hallotjes de foto's moet je ng wel hier op zetten hoor Haha!
haha morgen weer school Boos! grr
maar jah

xxx

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 18:27

Huisje op de noordweg is niets geworden, moest nog voor 70000 aan verbouwd worden, dus dan wordt het wel erg duur. Kunnen we beter een duurder huis kopen waar we bijna niets aan hoeven te doen...
Of we gaan in de mortieren wonen, gewoon in een nieuw huis. Voor 220000 kun je daar gewoon een heel nieuw huis kopen!