moossie schreef:Anous hoe laat beginnen de lessen vandaag?
Mike komt vanaf half 6 en heeft 6 lessers, Conny komt ook meestal op maandag maar weet niet precies hoelaat (in ieder geval einde middag)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moossie schreef:Anous hoe laat beginnen de lessen vandaag?
Binar schreef:moossie schreef:Anous hoe laat beginnen de lessen vandaag?
Mike komt vanaf half 6 en heeft 6 lessers, Conny komt ook meestal op maandag maar weet niet precies hoelaat (in ieder geval einde middag)
Serada schreef:Ik ben nu bezig met een excellsheetje voor in de kantine want dan kunnen de mensen zien wanneer er lessen zijn. Iedereen die les heeft, vult zijn naam in. Dit is ook makkelijk voor John want dan kan hij ook zien als er wel/geen lessen zijn (dit in overleg met John) ivm het trekken van de bak en voor eventuele andere zaken.
Deze hang ik iedere zondag op zodat het een actuele lijst is
Serada schreef:Dit rooster is eigenlijk meer ter informatie voor mensen die geen (vaste) lessen volgen. Bij ons wisselt het
ook
nog wel eens en Anita heeft
ook geen vaste dag ivm haar werk. Daarbij komt nog dat John op deze manier de tijd beter kan inplannen voor het trekken van de bak. Het enige wat er ingevuld hoeft te worden is de naam van degene die les heeft

(koud hoor op zo'n ding)
Owens_hartje schreef:Serada schreef:Dit rooster is eigenlijk meer ter informatie voor mensen die geen (vaste) lessen volgen. Bij ons wisselt het
ok nog wel eens en Anita heeft ook geen vaste dag ivm haar werk. Daarbij komt nog dat John op deze manier de tijd beter kan inplannen voor het trekken van de bak. Het enige wat er ingevuld hoeft te worden is de naam van degene die les heeft
Goed idee Lin, zo is het overzichtelijk voor iedereen.![]()
Heb net ff mijn Vespa opgehaald![]()
(koud hoor op zo'n ding)
Serada schreef:Ik heb bij de lessen van Mike gewoon vaste blokken aangehouden want die gaan vrijwel altijd door omdat de groep bij hem groter is. Bij ons zijn er minder mensen waardoor er meer wisseling ontstaat. Dus de lessen van Mike hoeven ook niet ingevuld te worden maar die van ons wel. Dat geldt dus voor Wil, Monique, Anita, Joke, straks Xenia en Sanne (met Vesra), Natascha en ikke natuurlijk
Joke lest toch nog steeds bij Jos? of gaat zij ook bij Conny lessen? Binar schreef:Serada schreef:Ik heb bij de lessen van Mike gewoon vaste blokken aangehouden want die gaan vrijwel altijd door omdat de groep bij hem groter is. Bij ons zijn er minder mensen waardoor er meer wisseling ontstaat. Dus de lessen van Mike hoeven ook niet ingevuld te worden maar die van ons wel. Dat geldt dus voor Wil, Monique, Anita, Joke, straks Xenia en Sanne (met Vesra), Natascha en ikke natuurlijk
Bij droog weer wel ja![]()
Als er een keer een les niet doorgaat, dan zal ik dat wel aangeven op die lijst (wordt dat een weeklijst?) zodat anderen ook weten of je wel/niet de bak in kunt, wel zo handig denk ik![]()
Conny krijgt het dalijk ook nog drukJoke lest toch nog steeds bij Jos? of gaat zij ook bij Conny lessen?
Dus dat wordt morgen als ik het niet vergeet.
Nee grapje hoor, je hebt groot gelijk hoor want je hoeft natuurlijk niet alles te pikken.
Als jij Joke spreekt, wil jij haar dan vertellen over het invullen van het overzicht want ik zie haar bijna niet.
(maar ja als ze het wel zien ben ik wel de l ul natuurlijk
)
Alvast bedankt Kim!
Had Mike je protocol nog bekeken? Nou Connie wel en ze herkende wel dingen waar ik met de les nogal eens moeite mee heb. Het was wel een lekker gevoel om met mijn Mountainlaarzen te rijden, ik moet mijn andere laarzen nog iets beter inlopen
Serada schreef:mmh het is dan inderdaad de 18e. Nou dan moeten we samen voor de Palensteynruiters gaan strijdenHad Mike je protocol nog bekeken? Nou Connie wel en ze herkende wel dingen waar ik met de les nogal eens moeite mee heb. Het was wel een lekker gevoel om met mijn Mountainlaarzen te rijden, ik moet mijn andere laarzen nog iets beter inlopen
Mike vond het ook erg apart dat Gaby zo'n groot verschil aan punten had met die 2 proeven!
Binar schreef:Mike vond het ook erg apart dat Gaby zo'n groot verschil aan punten had met die 2 proeven!
ik heb ook ooit wel eens zo'n belachelijk verschil gehad van 25 punten ofzo (als je pony ook nog eens een haf is, is het helemaal feest natuurlijk
)
Binar schreef:
Oh trouwens, donderdag a.s. en maandag 21-11 is er geen les.. Donderdag teweinig man..eh..vrouw..(waren maar met zijn 2-en ofzo) en maandag kon Mike niet. Ik zal dit nog wel ff aangeven op het nieuwe rooster
Kowloon schreef:Is er nog iemand die een wit veelzijdigheidsdekje kan gebruiken?
Hij is niet nieuw, maar nog wel wit. Gewoon een ouderwets, dun dekje.
hihihi
doeidoei