Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 11:03

moossie schreef:
Anous hoe laat beginnen de lessen vandaag?

Mike komt vanaf half 6 en heeft 6 lessers, Conny komt ook meestal op maandag maar weet niet precies hoelaat (in ieder geval einde middag)

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 11:12

Oke dank je! Ik hoop nog even de bak in te kunnen na mijn werk, maar anders houdt het op. Heb deze week eindelijk weer even gewoon tijd om gewoon met Yus bezig te zijn!!!

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 12:14

Binar schreef:
moossie schreef:
Anous hoe laat beginnen de lessen vandaag?

Mike komt vanaf half 6 en heeft 6 lessers, Conny komt ook meestal op maandag maar weet niet precies hoelaat (in ieder geval einde middag)

Connie komt om half 4 en dat duurt tot 5 uur

Ik ben nu bezig met een excellsheetje voor in de kantine want dan kunnen de mensen zien wanneer er lessen zijn. Iedereen die les heeft, vult zijn naam in. Dit is ook makkelijk voor John want dan kan hij ook zien als er wel/geen lessen zijn (dit in overleg met John) ivm het trekken van de bak en voor eventuele andere zaken.

Deze hang ik iedere zondag op zodat het een actuele lijst is

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 12:26

Handig Lin!

Renee, nog bedankt voor het meerijden gisteren en veel plezier vandaag bij je nieuwe job, hoop dat je het leuk vindt!!!

Iedereen heeft het hartstikke goed gedaan gisteren!!
Op naar de volgende wedstrijd!!

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 12:34

Serada schreef:
Ik ben nu bezig met een excellsheetje voor in de kantine want dan kunnen de mensen zien wanneer er lessen zijn. Iedereen die les heeft, vult zijn naam in. Dit is ook makkelijk voor John want dan kan hij ook zien als er wel/geen lessen zijn (dit in overleg met John) ivm het trekken van de bak en voor eventuele andere zaken.

Deze hang ik iedere zondag op zodat het een actuele lijst is

Voor Mike's lessen kun je beter maandagavond v.a. 17.30 t/m 21.00 aanhouden en op de donderdag vanaf 17.30 t/m ca 20.00 (dit is helaas nogal wisselend, maar Mike komt de laatste tijd pas begin van de avond!) Ik hoor vaak pas op maandag of dinsdag hoelaat Mike op donderdag komt.

Sommige mensen lessen nl 1x per 2 weken en wij hebben ons eigen rooster al, die hangt in de gang van de zadelkamer

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 12:56

Dit rooster is eigenlijk meer ter informatie voor mensen die geen (vaste) lessen volgen. Bij ons wisselt het ook nog wel eens en Anita heeft ook geen vaste dag ivm haar werk. Daarbij komt nog dat John op deze manier de tijd beter kan inplannen voor het trekken van de bak. Het enige wat er ingevuld hoeft te worden is de naam van degene die les heeft

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 13:54

Serada schreef:
Dit rooster is eigenlijk meer ter informatie voor mensen die geen (vaste) lessen volgen. Bij ons wisselt het
ook

nog wel eens en Anita heeft
ook
geen vaste dag ivm haar werk. Daarbij komt nog dat John op deze manier de tijd beter kan inplannen voor het trekken van de bak. Het enige wat er ingevuld hoeft te worden is de naam van degene die les heeft

Goed idee Lin, zo is het overzichtelijk voor iedereen.

Weet niet tot hoe laat je moet werken Moossie, maar mocht ik in de les zitten (half 4 ) mag je er wel gewoon bij komen rijden hoor.

Heb net ff mijn Vespa opgehaald (koud hoor op zo'n ding)

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 14:10

Dank je Wil!
Alleen ben ik bang dat ik tot 4 uur half 5 moet vandaag. pfffff Nouja heb eigenlijk niet te klagen hihihi

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 14:30

Owens_hartje schreef:
Serada schreef:
Dit rooster is eigenlijk meer ter informatie voor mensen die geen (vaste) lessen volgen. Bij ons wisselt het
ok
nog wel eens en Anita heeft ook geen vaste dag ivm haar werk. Daarbij komt nog dat John op deze manier de tijd beter kan inplannen voor het trekken van de bak. Het enige wat er ingevuld hoeft te worden is de naam van degene die les heeft

Goed idee Lin, zo is het overzichtelijk voor iedereen.
Heb net ff mijn Vespa opgehaald (koud hoor op zo'n ding)

Ik vind het ook wel een goed idee maar ik denk dat er altijd wel mensen zullen zijn die dat rooster "vergeten" in te vullen, maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen...

Wil, was het nou toch de juiste kleur of heb je nu toch een andere kleur blauw?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 14:40

Ik heb bij de lessen van Mike gewoon vaste blokken aangehouden want die gaan vrijwel altijd door omdat de groep bij hem groter is. Bij ons zijn er minder mensen waardoor er meer wisseling ontstaat. Dus de lessen van Mike hoeven ook niet ingevuld te worden maar die van ons wel. Dat geldt dus voor Wil, Monique, Anita, Joke, straks Xenia en Sanne (met Vesra), Natascha en ikke natuurlijk

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 14:55

Serada schreef:
Ik heb bij de lessen van Mike gewoon vaste blokken aangehouden want die gaan vrijwel altijd door omdat de groep bij hem groter is. Bij ons zijn er minder mensen waardoor er meer wisseling ontstaat. Dus de lessen van Mike hoeven ook niet ingevuld te worden maar die van ons wel. Dat geldt dus voor Wil, Monique, Anita, Joke, straks Xenia en Sanne (met Vesra), Natascha en ikke natuurlijk

Bij droog weer wel ja
Als er een keer een les niet doorgaat, dan zal ik dat wel aangeven op die lijst (wordt dat een weeklijst?) zodat anderen ook weten of je wel/niet de bak in kunt, wel zo handig denk ik
Conny krijgt het dalijk ook nog druk Joke lest toch nog steeds bij Jos? of gaat zij ook bij Conny lessen?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 15:29

Binar schreef:
Serada schreef:

Bij droog weer wel ja
Als er een keer een les niet doorgaat, dan zal ik dat wel aangeven op die lijst (wordt dat een weeklijst?) zodat anderen ook weten of je wel/niet de bak in kunt, wel zo handig denk ik
Conny krijgt het dalijk ook nog druk Joke lest toch nog steeds bij Jos? of gaat zij ook bij Conny lessen?

Nee zij lest inderdaad bij Jos maar dan moet ze dat ook aangeven op de lijst net als Anita. Jah het wordt een weeklijst en ik heb al voor 2 weken uitgedraaid.

Nou, we gaan kijken of het werkt

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:59

Joke lest idd gewoon bij Jos en soms Linda met Yus, voor de rest wordt het zo wel overzichtelijk wie/wanneer er lest heeft!
Ben vandaag voor het eerst weer effe alleen met robin naar buiten geweest (dennis was wel mee!) en dat ging op de heenweg redelijk maar terug wat minder helaas. Iemand liet zijn honden gewoon op het ruiterpad lopen en toen werd die man ook nog eens boos omdat ik er wat van zei! Ik kreeg gewoon ruzie met die vent!!!
En toen schrok Robin zich gek van die honden aan het begin van de laan van de buren, het waren er nu 2 en Robje was moeilijk te kalmeren, gelukig liep ik er toen al naast!
Maar goed, we hebben het allemaal overleefd en de volgende keer gaat het vast weer beter!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:05

Ik had de overzichten al uitgeprint maar natuurlijk vergeten mee te nemen naar stal (so me) Dus dat wordt morgen als ik het niet vergeet.

Thomas had vandaag helemaal spierpijn met de les. Hij heeft gister natuurlijk weer achterlijk staan stuiteren in de trailer en dan ook nog eens twee wedstrijden. Het kon dus ook eigenlijk niet uitblijven voor het manneke. We hebben het vandaag heel rustig aan gedaan en morgen gaan we samen een lekkere wandeling maken in het park. Dit keer wandel ik gezellig met hem mee

Jet, ik heb je cd'tje ook al klaar hoor. Het ligt op stal

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:22

Jeeh Eef, begin jij nou ook al ruzie met iedereen te maken. Je moet niet teveel naar Val en Lydia kijken hoor Nee grapje hoor, je hebt groot gelijk hoor want je hoeft natuurlijk niet alles te pikken.

Had je in de bak ook nog lekker met Rob gereden want het is weer een beetje het begin he Als jij Joke spreekt, wil jij haar dan vertellen over het invullen van het overzicht want ik zie haar bijna niet.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:18

Zo heerlijk gelest met Biz. Hij ging weer een stuk beter als de laatste keer, zeker met de galop. Mike zei dat ik met Biz maar moest starten de volgende keer ipv Ko, dat zouden ze toch niet zien (maar ja als ze het wel zien ben ik wel de l ul natuurlijk )

Ik heb Biz van de week gelongeerd met bijzet op een methode van de fysio en dat werkt dus blijkbaar erg goed bij hem. Ko ook maar weer wat meer met bijzet a la fysio longeren

Lin, Gaby gaat de 4e niet mee en Ghitta wist het nog niet. Ik ga wel mee. Ik heb zelfs het vervoer al geregeld Alvast bedankt Kim!
Wat wordt die 2e datum nou? 20 december is namelijk op een dinsdag! klopt dat wel dan? of is de datum dan 18 december (wel op een zondag)?

Oh trouwens, donderdag a.s. en maandag 21-11 is er geen les.. Donderdag teweinig man..eh..vrouw..(waren maar met zijn 2-en ofzo) en maandag kon Mike niet. Ik zal dit nog wel ff aangeven op het nieuwe rooster

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:46

mmh het is dan inderdaad de 18e. Nou dan moeten we samen voor de Palensteynruiters gaan strijden Had Mike je protocol nog bekeken? Nou Connie wel en ze herkende wel dingen waar ik met de les nogal eens moeite mee heb. Het was wel een lekker gevoel om met mijn Mountainlaarzen te rijden, ik moet mijn andere laarzen nog iets beter inlopen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:52

Serada schreef:
mmh het is dan inderdaad de 18e. Nou dan moeten we samen voor de Palensteynruiters gaan strijden Had Mike je protocol nog bekeken? Nou Connie wel en ze herkende wel dingen waar ik met de les nogal eens moeite mee heb. Het was wel een lekker gevoel om met mijn Mountainlaarzen te rijden, ik moet mijn andere laarzen nog iets beter inlopen

Ja uiteraard! Op sommige dingen vond hij geloof ik wel dat er erg streng is gekeken, maar hij schijnt nog veel strenger te zijn. Zo had ik bijv. een 5 voor die 1e galop (Ko wilde niet in die hoek aanspringen en sprong te laat aan), bij Mike had ik dan bijv. een 3 gekregen Mike vond het ook erg apart dat Gaby zo'n groot verschil aan punten had met die 2 proeven!
Tja verder weinig commentaar gehad op protocol, hij weet net zo goed als wij hoe lastig Ko kan zijn, daarom moet Biz dus maar mee

Lekker dat je weer met je MH hebt kunnen rijden! Je hebt nog een paar weekjes om je andere laarzen in te lopen

We gaan ervoor, 4 december. Fans uiteraard weer welkom!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:03

Binar schreef:
Mike vond het ook erg apart dat Gaby zo'n groot verschil aan punten had met die 2 proeven!

Een anti-pony-bij-de-paarden jury misschien?? Die heb je serieus.. helaas.. ik heb ook ooit wel eens zo'n belachelijk verschil gehad van 25 punten ofzo (als je pony ook nog eens een haf is, is het helemaal feest natuurlijk )

Wel goed gedaan allemaal
misschien kan ik 4 december wel kijken, als ik dan niet hoef te werken

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:06

Binar schreef:

Oh trouwens, donderdag a.s. en maandag 21-11 is er geen les.. Donderdag teweinig man..eh..vrouw..(waren maar met zijn 2-en ofzo) en maandag kon Mike niet. Ik zal dit nog wel ff aangeven op het nieuwe rooster

Mag ik dan de donderdag erna nog een lesje meedoen? Anders was dit mijn laatste les

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:09

Is er nog iemand die een wit veelzijdigheidsdekje kan gebruiken?
Hij is niet nieuw, maar nog wel wit. Gewoon een ouderwets, dun dekje.

Misschien kan ik beter vragen of er iemand nog iets nodig heeft...
Ik moet binnenkort de schuur gaan opruimen (dozen inpakken) en dan kom ik alles weer tegen wat ik ooit gehad heb, maar niet meer terug kon vinden. O.a een paardenkerstmuts met gewei nog helemaal nieuw....wie durft?

Overigens is E zijn deken voor een zacht prijsje over te nemen. Ik ga zo met een (beter passende) stal deken en losse regen deken werken (ik weet zeker dat ik er nog eentje onder alle puinhoop heb liggen). Volgens mij is het een maatje 155 of 165, anyway, hij past beter op een paardje dat voor wat breder is dan E. Hij is wel 100% waterdicht, ademt goed en nog helemaal heel.

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:22

Kowloon schreef:
Is er nog iemand die een wit veelzijdigheidsdekje kan gebruiken?
Hij is niet nieuw, maar nog wel wit. Gewoon een ouderwets, dun dekje.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA . Ikke ikke,
He LOES

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:23

Ga ook voor die kerstmuts

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:39

nee ik wil de kerstmuts!!!!!!!!!

zo ik heb mijn eerste dagje erop zitten
poeh poeh dat was me het dagje wel hoor
het was erg leuk en leerzaam maar wel vermoeiend ik heb echt giga hoofdpijn
morgen toch mijn brilletje maar meenemen hihihi
nou ik ga lekker slapen

Joyce en Linda!!!!!! jullie zijn schatten dank je wel voor het buitenzetten van farrie
anita ook bedankt maar die zit niet op bokt
ik vind dit echt gaaf hij heeft gewoon 3 keer buiten gestaan vandaag!!!
echt ik ben helemaal blij
kan het niet zo blijven !!! dan kan hij lekker bij me blijven

nee dat vind ik zielig hij moet lekker het land weer op
nou mensen slaap lekker doeidoei

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:43

owja op manege de molenkamp heb ik altijd er leuk wedstrijd gereden!!!! altijd eerlijk gejureerd en niet super zuinig
ik heb daar altijd winst gereden
nou ja op een proef na dan
dat was een man die niet van rabieren hield en mij wilde demotiveren met lage punten
dat werkt!!!! not!!!!!!