Omg; Echt, hoor; Die eersteklassers tegenwoordig Ze kleden en gedragen zich alsof ze 16 zijn, zooo aanstellerig irriteer me echt dood.. D'r zitten zulke meisjes in m'n broertjes klas.. (1e!) Verschrikkelyk.
Maargoed, vriendin van mij & ik gaan een oppasbureau beginnen 'ME4YOUOnlineOppasbureau' (M van Marissa, E van Erika) Kunnen mensen die een oppas zoeken zich bij ons aanmelden en wij regelen dat een geschikt iemand voor ze die uiteraard ook bij ons ingeschreven staat Wordt echt een succes xD
Moet een goed consequente oppas zijn, het gaat om een meisje van 16 jaar die nogal raar is en een grote mond. Ze rijd paard enzo. Ennee.. Als het kan moet ze ook kunnen schoonmaken.
ooohw blagh! ik haaaaaaaat zulke kinders! wij hadden ze ook altijd.. wel prachtig om te zien haha! Eerste schooldag.. allemaal nog "normale" kindjes! een maand later hebben ze inene allemaal tieten.. zwarte ogen! dure kleren en van die "Snolle bolle kleren"
Iris; Alles goed? Hoe gaat het met de knollebol? Nan; Precies ja Daar lopen d'r bij ons op de Meck (gebouw waar klas 1 t/m 3 zit) genoeg van rond, helaas. Zoo irritant erger me dood aan die arrogante typetjes! Maar waar blijf je nouu?
Met knollebol gaat alles goed maar die staat al een paar dagen stil.. Ik ben echt zo druk met leren dat ik voor rijden niet veel tijd heb en tjah door het weer is de wei nog te nat om te rijden..
OOh ik stond bij het verkeerde huis!! Ik zat in 't verkeerde blokkie!!
ben er binnen 2 minuten! heb je drinken?? heb dorst! haha
En idd ik keek altijd me ogen uit! en t mooie om te zien was dan.. die meiden uit de 4e en 3e enzo! die lopen allemaal heel simpel make uploos haar in staart joggingbroek rond haha en hun allemaal vet opgedoft!!
Haha, ik wist niet dat hier een topic van was. Ik ben deze meivakantie een weekje geweest, het is echt super daar! Ik reed op een Ijslander Nina. Echt een super beest!