Ik spring een punt, echt een lastige sprong, maar oh zo gaaf!
Je ziet aan mijn houding ook dat ik hem moeilijk vind. Ik trek dan meteen mijn schouders omhoog en naar voren en lijk Vies omhoog te willen tillen met mijn handen. Als ik ontspannen ben kan ik veel mooier mee, maar ach. Het is gewoon een stoere foto
Daar kwamen 2 tractors ons tegemoed, wat een beetje teveel voor mijn zenuwen was. Toch maar afgestapt, maar ook nu geen aandacht aan Ascot geschonken. Door het kleine bos richting hoefsmid. Daar kwamen we een scouting-camping tegen, pal aan het ruiterpad. Tja, dat waren toch wel héle rare 'struiken' Het viel mee dat het lunch tijd was; gehele groep kinders zat braaf te wezen aan tafels. Later nog eens een sjoffel met aandrijf problemen gepasseerd, en dan zou je denken dat de rit morgen toch wel aardig moet gaan lukken
) Heb er nog niet mee gereden trouwens. Heb hem ook al een aantal keren aangepast, maar zo blijft hij nou
Wil je het laten weten hoe het staaldraad het gehouden heeft met rijden? (nog niets besteld, heb de komende maand toch geen tijd voor crea uitspattingen)
Mischien dat ik volgende week vrijdag weer richting Heijen ga, maar is beetje afhankelijk van wat ik dan nog aan voorbereidingen van jaarfeest menclub heb
Maar Engeland is ook gewoon erg mooi.
Het is en blijft een afscheid, iets of iemand missen is gewoon heel naar.