als ze er uit geweest zijn was jij er blijkbaar net optijd bij, bij de uitverkoop
_Lucy
Geplaatst: 26-02-11 16:35
slaat eigenlijk nergens op dat t zo duur is! maarja als mensen t toch wel kopen..
_Linn_
Geplaatst: 26-02-11 16:42
L_bonsai_L schreef:
als ze er uit geweest zijn was jij er blijkbaar net optijd bij, bij de uitverkoop
nee hoor, daarvoor waren ze ook al 20 euro. Toen zijn ze er dus even uitgegaan (weet eig niet meer waarom) maar toen had ik dus ook nog delen nodig! En toen waren ze er opeens weer en ik weet niet of ze toen ook nog 20 euro waren, ik heb ook een paar delen gekregen op het laatst...
Ik liep vandaag in de freerecordshop, ze zijn in de winkel 24.99 per stuk! (Ze waren inderdaad eerst 20.00) Op internet is het altijd duurder bij frs, echt heel raar !
Je kan ook eens bij de v&d gaan kijken, daar zijn dvd's vaak een stuk goedkoper ! Daar heb je ze wel voor 20 en misschien bij de bijenkorf ook wel. Of van Leest, haha genoeg keus, maar frs is vrij duur, raar eigenlijk!
Zoo ik heb vandaag lekker geshopt, naja in de regen, maar ach! Ik had nog allemaal bonnen van mn verjaardag, dus dat is een leuke rede om te shoppen Lekker luchtje gekocht, aantal dvd's en een trainingsbroek! Nog steeds bonnen over, maar altijd leuk om nog wat te bewaren
Dus Linn, als je je nog eens verveelt, ik heb weer nieuwe ! Nu eerst maar even mn kamer gaan verbouwen, zodat ik ze ook kwijt kan, haha!
& een collega van mij had een aantal seizoenen te koop, 2e hands dan wel, maar ik zou nog even aan haar kunnen vragen of ze ze nog steeds kwijt wil ! Als je dat eventueel wilt ?
oke, ga ik nog even rond kijken nee hoef je niet te vragen hoor, ik moet ff kijken of ik ze wel ga kopen, en ff kijken of ik wel genoeg geld heb enzo maar bedankt iedergeval!
Haha ja, toen was t vaak elke avond een aflevering, jaa dr zijn altijd dagen dat je niet kan en dan mis je precies wat belangrijks... dus ben maar begonnen met sparen, haha! Heb ze inmiddels allemaal al, want als je eenmaal begint, wil je ze allemaal.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 26-02-11 19:05
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt
We hadden sax, frija, Wanda, rapido, Marije, duke, oneill, smurf, duke, tiamo, Sahara, pepsie en Olivia mee. Ik reed eerst op Olivia en daarna op frija want frija wou niet galoperen, (bij mij wel) Was echt lekker weer
oke hier was het weer hele dag regen ciska
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 26-02-11 19:11
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt