En? Viel het vandaag mee op de weg Antoinette? Hier gelukkig redelijk geslapen. Ben om 3u wakker geworden en om 4u weer in slaap gevallen. Had wekker om 6u staan om nog te gaan hardlopen, maar lig nu nog in bed. Ben nu 20 minuutjes echt een beetje wakker....na vannacht zit ik op de helft!
Gelukkig is mazzel grotendeels zwart Wendy! Dan valt het minder op als ze moddermonster zijn!
Fijn dat het op de weg meeviel! En ja, tot nu toe vallen de nachtjes mee. Wel rustig, weinig verandering in patientenpopulatie. Maar idd, na vannacht al weer op de helft! Zit nu aan een groene smoothie en dan zo nog even wat eten koken en dan naar werk!
Die groene smoothie is niet vies hoor......allemaal dingetjes er in die ik lekker vind (en ja, dan hopen dat het geblenderd allemaal smaakt, haha!) En ja, als het rustig is, zijn nachten vaak zwaar. Filmpje of serie kijken op tv. Beetje computeren, beetje kletsen.....
Ik ben begonnen met werken vandaag, de rest van het weekend hoeft dat gelukkig niet meer. Morgen ochtend naar Mazzel en dan heb ik nog een housewarming. En verder zie ik het wel, lekker relaxen.
Weet niet of je dit nog leest Antoinette, maar wellicht zie ik je zo nog op de manege. Wilde sowieso nog even gaan hardlopen en vanwege het mooie weer ga ik maar lekker in bos en duin. Daarna even gauw nog een theetje bij de manege. Even andere mensen zien deze dagen dan collega's en patiënten, haha!
Danseresje
Geplaatst: 19-05-13 10:41
Zoooooo, kort en intensief rondje gerend....was beetje laat weg van werk, anders had het wel langer gekund. Daarna naar manege. Gezellig even gekletst en natuurlijk een knuffel gegeven aan het allerliefste paard van stal! Iedereen uitgezwaaid en naar huis gereden. Vanaf de n206 volgens mij Wendy nog zien gaan met mazzel. en nu, nu lig ik lekker in bed, klaar om te slapen!
Hoop dat jullie een fijne rit hebben gehad Antoinette en dat het paard je beviel!
Was leuk om je te zien Milou! En Piet vond Adje voor herhaling vatbaar . Mijn ritje was afgezien van een ernstig terugval momentje wel leuk. Op de terugweg in het bos zat Arko op Tsjimme zijn staart (eigenlijk op het strand al). Arko schrok en kwam naar voor, Tsjimme werd heel sterk en wilde voorbij Adele die voor mij liep en toen werd ik heel bang. Doorgereden Arko kwam voorbij en toen trok ik het niet meer. Moest even stappen en rustig worden. Daarna nog wel gedraafd en gegallopeerd wat goed ging dus wel goed afgesloten. Meiden ik baal zo verschrikkelijk van mijn terugval ik heb echt zitten janken
Was zeker ff gezellig vanochtend! Kon ook meteen aan het werk met paardjes van paddock wisselen en even vast houden, haha! En heeft mijn vriendje zich gedragen bij piet? Wel fijn dat hij Adje voor herhaling vatbaar vindt!
Balen van dat momentje tijdens de rit! Het zijn helaas dingen die altijd kunnen gebeuren en hoop niet dat dit invloed heeft op je volgende ritjes. Zat vamos te dicht achter Arko ofzo? Is de friezel wel voor herhaling vatbaar buiten? Enne, wat was er nou allemaal aan de hand met je beugels?
Balen Antoinette, maar joh, dat kan gebeuren. Gewoon even stappen tussendoor en weer rustig worden heeft dus wel goed geholpen? Vind het in dat soort situaties vooral altijd belangrijk dat de groep er even rekening mee houdt en begrip toont. Dan is het zo weer in orde. Volgende keer wel weer gewoon met een fijn gevoel opstappen hoor, denk maar aan alle ritten die wel fijn waren
En voor het eerst op Tsjimme buiten?
Saskia89
Geplaatst: 19-05-13 21:19
Danseresje schreef:
O, helemaal vergeten Sas! Maar hoef nu nog maar twee nachtjes! Het eind komt in zicht
Lekker! Jij bent dinsdag dus weer vrij, als iedereen weer aan de slag moet
Jup! Kijk er wel naar uit hoor! Was vanochtend ook echt toe aan even andere mensen zien...... Heb helaas wat te kort geslapen.....wordt een lang nachtje vrees ik, haha!
Je bedoelt vannacht? Wil ik niet doen....veels te bang dat ik in slaap val, haha! Denk ook niet dat ik het heel druk ga hebben. Minimaal 3 van de 4 patiënten zullen er nog steeds liggen gok ik.... Baal alleen, want kan geen candycrush spelen op werk, zou namelijk ook wat tijd doden! En bokt is nou 's nachts ook niet zo interessant. Weet ook niet meer welke sites ik nou nog wel kan gaan uitpluizen......