Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:IN MEI LEGGEN ALLE VOGELS EEN EI!!!
Zo ook Duck Duck. Eerst van de week al bij Mavantos in stal en vandaag bij First ook één.
Ze rende daarna door naar de stal van Chicky, maar ik kon nog net op tijd terug rennen om daar de deur van dicht te doen!
ATE schreef:gister een echte klote dag gehad
mijn broertje ging als een dwaas tekeer tegen mij en me vader voel me er erg klote door
mijn broer die is latijd al erg jaloers geweest op de verhouding die ik met me pa heb en die heeft me vader en mij voor rotte vis uigemaakt \
vind dit zo klote veer me pa die heeft wel iets anders aan zijn hoofd
Wat Liquita al zegt: hopelijk kun je dit weekend een beetje je gedachten verzetten!
Tytje schreef:Toppie dat ze zijn begonnen met het plaatsen van de binnenbak. Ik begon heel goed en stoer met het rijden in de buitenbak en de werkzaamheden erom heen. Toen ze daadwerkelijk gingen heien, kreeg Val zowat een hartverzakking. Ik ben maar gelijk gestopt. Ik ben vanavond voor het eerst in en echte groepsles geweest met Val. Hij vindt die kleine ponytjes zo leuk, hij blijft er maar naar kijken. Af en toe was het tempo niet van mij, maar hij was weer super!
Tytje schreef:Het weer viel mee vandaag, lekker het zonnetje. De dochter van mijn vriendin heeft vandaag op Mary gereden. Ik ben zo blij, ze liep niet kreupel. Ze weegt ook maar 34 kilo, dus ze gaat Mary verzorgen en af en toe rijden. Mary is weer bijna op haar oude gewicht, joepie de poepie! Ze krijgt daar onbeperkt hooi, ze is altijd aan het eten als we komen kijken. Wel had ze veel last van vliegen bij haar ogen, dus maar sliertjes voor gedaan. Tis zo'n lieverd.
Tytje schreef:Ah...jammer hoor dat het buiten toch niet ging. Maar je bent weer een ervaring rijker door mee te rijden in een groepsles.Toppie dat ze zijn begonnen met het plaatsen van de binnenbak. Ik begon heel goed en stoer met het rijden in de buitenbak en de werkzaamheden erom heen. Toen ze daadwerkelijk gingen heien, kreeg Val zowat een hartverzakking. Ik ben maar gelijk gestopt. Ik ben vanavond voor het eerst in en echte groepsles geweest met Val. Hij vindt die kleine ponytjes zo leuk, hij blijft er maar naar kijken. Af en toe was het tempo niet van mij, maar hij was weer super!
Tytje schreef:Goed om te lezen hoorHet weer viel mee vandaag, lekker het zonnetje. De dochter van mijn vriendin heeft vandaag op Mary gereden. Ik ben zo blij, ze liep niet kreupel. Ze weegt ook maar 34 kilo, dus ze gaat Mary verzorgen en af en toe rijden. Mary is weer bijna op haar oude gewicht, joepie de poepie! Ze krijgt daar onbeperkt hooi, ze is altijd aan het eten als we komen kijken. Wel had ze veel last van vliegen bij haar ogen, dus maar sliertjes voor gedaan. Tis zo'n lieverd.
Shenavallie schreef:Wij wilde het ei ook al ergens anders neer leggen, maar volgens Grardus zou Duck Duck dat niet snappen.En van de week bij Chicago ook al... die heb ik op een bedje van hooi maar in de berm gelegd met DuckDuck erop, vond ze niet zo'n goed plan geloof ik!Ze rende daarna door naar de stal van Chicky, maar ik kon nog net op tijd terug rennen om daar de deur van dicht te doen!
![]()
B.t.w. wat een mooie kwaliteit foto's zijn dit! Welke camera gebruik je?
. Shenavallie schreef:Nee, dat denk ik ook niet. Maar DuckDuck keek wel heel beteuterd toen we een paar dagen terug een ei uit Mavantos z'n stal haalde. We hoopte eigenlijk dat er misschien een "gewone" eend op had gezeten, hahahahaATE schreef:nou arm eitje
Er loopt geen mannetjes Kaapse Eend rond, dus ik denk niet dat ze bevrucht zijn
_sandra schreef:hoi allemaal, roan heeft voor zijn school musical een t-shirt nodig met 50 cent erop of the blach eyed peace. hij moet hem maandag al meenemen. kan hij die van een van jullie lenen, of weten jullie een winkel in de buurt die ze voor niet te veel verkoopt?!
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Heej Sandra...wil je net een sms-je sturen met de vraag wat jou plannen zijn vandaag qua manege.
hoi, ga om een uur of half vier heen. eerst nog klantje over tien minuten. en daarna boodschappen doen.