What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tytje

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:29

Toppie dat ze zijn begonnen met het plaatsen van de binnenbak. Ik begon heel goed en stoer met het rijden in de buitenbak en de werkzaamheden erom heen. Toen ze daadwerkelijk gingen heien, kreeg Val zowat een hartverzakking. Ik ben maar gelijk gestopt. Ik ben vanavond voor het eerst in en echte groepsles geweest met Val. Hij vindt die kleine ponytjes zo leuk, hij blijft er maar naar kijken. Af en toe was het tempo niet van mij, maar hij was weer super!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:35

Het weer viel mee vandaag, lekker het zonnetje. De dochter van mijn vriendin heeft vandaag op Mary gereden. Ik ben zo blij, ze liep niet kreupel. Ze weegt ook maar 34 kilo, dus ze gaat Mary verzorgen en af en toe rijden. Mary is weer bijna op haar oude gewicht, joepie de poepie! Ze krijgt daar onbeperkt hooi, ze is altijd aan het eten als we komen kijken. Wel had ze veel last van vliegen bij haar ogen, dus maar sliertjes voor gedaan. Tis zo'n lieverd.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 08:29

LIQUITA schreef:
IN MEI LEGGEN ALLE VOGELS EEN EI!!!

Zo ook Duck Duck. Eerst van de week al bij Mavantos in stal en vandaag bij First ook één.

Afbeelding

En van de week bij Chicago ook al... die heb ik op een bedje van hooi maar in de berm gelegd met DuckDuck erop, vond ze niet zo'n goed plan geloof ik! :D Ze rende daarna door naar de stal van Chicky, maar ik kon nog net op tijd terug rennen om daar de deur van dicht te doen! :D

B.t.w. wat een mooie kwaliteit foto's zijn dit! Welke camera gebruik je?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 08:30

ATE schreef:
nou arm eitje

Er loopt geen mannetjes Kaapse Eend rond, dus ik denk niet dat ze bevrucht zijn ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 08:34

ATE schreef:
gister een echte klote dag gehad
mijn broertje ging als een dwaas tekeer tegen mij en me vader voel me er erg klote door
mijn broer die is latijd al erg jaloers geweest op de verhouding die ik met me pa heb en die heeft me vader en mij voor rotte vis uigemaakt \
vind dit zo klote veer me pa die heeft wel iets anders aan zijn hoofd

Wat moeilijk! Vooral omdat het familie/gezinslid betreft... was het nou iemand van buitenaf, dan kun je hem volledig doodzwijgen of - wat minder cru - links laten liggen, maar mede gezien de situatie gaat dat niet makkelijk... :( Wat Liquita al zegt: hopelijk kun je dit weekend een beetje je gedachten verzetten! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 08:35

Tytje schreef:
Toppie dat ze zijn begonnen met het plaatsen van de binnenbak. Ik begon heel goed en stoer met het rijden in de buitenbak en de werkzaamheden erom heen. Toen ze daadwerkelijk gingen heien, kreeg Val zowat een hartverzakking. Ik ben maar gelijk gestopt. Ik ben vanavond voor het eerst in en echte groepsles geweest met Val. Hij vindt die kleine ponytjes zo leuk, hij blijft er maar naar kijken. Af en toe was het tempo niet van mij, maar hij was weer super!

HA HA HA, kon je mooi oefenen met verzamelen! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 08:35

Tytje schreef:
Het weer viel mee vandaag, lekker het zonnetje. De dochter van mijn vriendin heeft vandaag op Mary gereden. Ik ben zo blij, ze liep niet kreupel. Ze weegt ook maar 34 kilo, dus ze gaat Mary verzorgen en af en toe rijden. Mary is weer bijna op haar oude gewicht, joepie de poepie! Ze krijgt daar onbeperkt hooi, ze is altijd aan het eten als we komen kijken. Wel had ze veel last van vliegen bij haar ogen, dus maar sliertjes voor gedaan. Tis zo'n lieverd.

+:)+

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:27

Tytje schreef:
Ah...jammer hoor dat het buiten toch niet ging. Maar je bent weer een ervaring rijker door mee te rijden in een groepsles.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:28

Tytje schreef:
Goed om te lezen hoor +:)+

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:32

Shenavallie schreef:
En van de week bij Chicago ook al... die heb ik op een bedje van hooi maar in de berm gelegd met DuckDuck erop, vond ze niet zo'n goed plan geloof ik! :D Ze rende daarna door naar de stal van Chicky, maar ik kon nog net op tijd terug rennen om daar de deur van dicht te doen! :D

B.t.w. wat een mooie kwaliteit foto's zijn dit! Welke camera gebruik je?
Wij wilde het ei ook al ergens anders neer leggen, maar volgens Grardus zou Duck Duck dat niet snappen.

Dit is eigenlijk maar een simpel cameraatje, het is een Sony Cyber-Shot. Erg fijn dingetje, maar die helaas ook vaak onscherpe foto's maakt....of zou dat nou aan mij liggen := .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:35

Shenavallie schreef:
ATE schreef:
nou arm eitje

Er loopt geen mannetjes Kaapse Eend rond, dus ik denk niet dat ze bevrucht zijn ;)
Nee, dat denk ik ook niet. Maar DuckDuck keek wel heel beteuterd toen we een paar dagen terug een ei uit Mavantos z'n stal haalde. We hoopte eigenlijk dat er misschien een "gewone" eend op had gezeten, hahahaha _O-

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:36

Heej Sandra...wil je net een sms-je sturen met de vraag wat jou plannen zijn vandaag qua manege.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:38

hoi allemaal, roan heeft voor zijn school musical een t-shirt nodig met 50 cent erop of the blach eyed peace. hij moet hem maandag al meenemen. kan hij die van een van jullie lenen, of weten jullie een winkel in de buurt die ze voor niet te veel verkoopt?!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:39

LIQUITA schreef:
Heej Sandra...wil je net een sms-je sturen met de vraag wat jou plannen zijn vandaag qua manege.

hoi, ga om een uur of half vier heen. eerst nog klantje over tien minuten. en daarna boodschappen doen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:39

plak je toch gewoon een muntje van 50 cent op een shirt ;)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:39

_sandra schreef:
hoi allemaal, roan heeft voor zijn school musical een t-shirt nodig met 50 cent erop of the blach eyed peace. hij moet hem maandag al meenemen. kan hij die van een van jullie lenen, of weten jullie een winkel in de buurt die ze voor niet te veel verkoopt?!

of evt. een shirt met een hard rock band erop???

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:40

LIQUITA schreef:

whahahahahaha, jij begrijpt het zeker niet !!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:40

_sandra schreef:
LIQUITA schreef:

hoi, ga om een uur of half vier heen. eerst nog klantje over tien minuten. en daarna boodschappen doen.

Vind ik een mooie tijd, dan zijn wij er ook. Kunnen we even gezellig thee leuten. Ga je ook nog rijden?

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:41

en jij? hoe laat ga jij heen?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:41

_sandra schreef:
LIQUITA schreef:

whahahahahaha, jij begrijpt het zeker niet !!!!!

Whahahha...wel hoor, je bedoeld vast de groep 50 cent. Maar vond het wel een goeie, hihihi.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:41

oh hahahaha, te vroeg! nee, ga niet rijden. san is er ook rond vier uur. ik ga beetje tutten met mav, en ff los gooien als dat lukt!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:42

_sandra schreef:
en jij? hoe laat ga jij heen?
Ook rond die tijd. Erik is nu aan het werk en ga straks ook eerst boodschappen doen enzo.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:42

hahahahaha, ja snapte ik hoor, had het zelf ook al zo bedacht hahahaha
LIQUITA schreef:

whahahahahaha, jij begrijpt het zeker niet !!!!![/quote]

Whahahha...wel hoor, je bedoeld vast de groep 50 cent. Maar vond het wel een goeie, hihihi.[/quote]

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:42

_sandra schreef:
oh hahahaha, te vroeg! nee, ga niet rijden. san is er ook rond vier uur. ik ga beetje tutten met mav, en ff los gooien als dat lukt!
Gezellie :D

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:42

ga knippen, doegie!