Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. 

LIQUITA schreef:Hé Tytje, ik zag je vanmorgen fietsen met Val aan de hand. Ik reed achter je, vlak voor je het erf op ging. Ik hield maar even afstand. Zag er leuk uit hoor.

xan schreef:Tytje schreef:Ja, goed hè? Er is mij wel geadviseerd om wat mest uit zijn stal in de trailer te doen, anders ruikt hij te nieuw, nou lekker dan!
Dat had ik afgelopen zondag ook gedaan. (was voor mij ook de eerste keer met eigen trailer)
Had ik ook eens ergens gelezen.
xan schreef:Tytje schreef:Ja, goed hè? Er is mij wel geadviseerd om wat mest uit zijn stal in de trailer te doen, anders ruikt hij te nieuw, nou lekker dan!
Dat had ik afgelopen zondag ook gedaan. (was voor mij ook de eerste keer met eigen trailer)
Had ik ook eens ergens gelezen.
.xan schreef:Ja, ik wil zeker in het voorjaar weer heen.
Lucy zei dat ze toch ook wel graag mee wilde, en Petra dacht er ook over na.
Zou leuk zijn om met een klein groepje te gaan.
En als het niet zo is, dan is het ook gezellig met z'n 2-en
en leerzaam
. Ik moet alleen wel afwachten wanneer jullie gaan. Wij gaan namelijk de 1e week van mei al een week naar Kootijk.....en of ik nog eurie's heb, hahaha. Er wordt namelijk a.s. zaterdag een nieuwe WOW zadel bij First aangemeten
!!!! 
meelen schreef:Wie wil er een gokje wagen om z'n naam in chocoladeletters te winnen (e.v.a. prijzen)?
Kijk hier: http://www.site-id.nl/campaign/verkade/ ... sion=69753
De antwoorden staan hieronder.
Vraag1: 11,4 kilo
Vraag2: Een stukje zoetigheid omhuld met chocolade
Vraag3: West Afrika
Vraag4: 13 miljoen
Vraag5: 20%
Vraag6: Er zit geen cacaopoeder in witte chocolade
Vraag7: Roald Dahl
Vraag8: Vrouwen
LIQUITA schreef:xan schreef:Ja, ik wil zeker in het voorjaar weer heen.
Lucy zei dat ze toch ook wel graag mee wilde, en Petra dacht er ook over na.
Zou leuk zijn om met een klein groepje te gaan.
En als het niet zo is, dan is het ook gezellig met z'n 2-en
Lijkt mij heel erg leuken leerzaam
. Ik moet alleen wel afwachten wanneer jullie gaan. Wij gaan namelijk de 1e week van mei al een week naar Kootijk.....en of ik nog eurie's heb, hahaha. Er wordt namelijk a.s. zaterdag een nieuwe WOW zadel bij First aangemeten
![]()
!!!!