Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.

Pebbs schreef:ja over 10 jaar ofzo.....
Manon_S schreef:Jane_ schreef:Leuk Manon!
Lief is dat!
Bedankt Emma weer voor het foto's maken
Ja het is zown lieve, vrolijke, spontane vrouw.
Heb nog nooit iemand ontmoet die zo positief in het leven staat.
Ze heeft nu veel dingen die op haar afkomen, er gebeurd gewoon zoveel.
En ze werkt zo ontzettend hard, maak me erge zorgen om haar.

Melanie_B schreef:
Jane_ schreef:Ja Liesbeth is ook echt geweldig
en opa & oma ook
Jeetje, miss moet je haar soms ook maar een dikke knuffel geven

! Waaccchtt totdat ik terug ben

!
Elja schreef:Mooi verwoord, Manon

. Alhoewel, ik mag wel naar Vallie, en woensdag Mel & de andere springmensen. Maar alsnog, ik weet het niet hoor
Emmaa_ schreef:Ik wil de hele week foto's maken, maar ik heb geen slachtoffers. Alhoewel, ik mag wel naar Vallie, en woensdag Mel & de andere springmensen. Maar alsnog, ik weet het niet hoor
! Elja schreef:Maaikeee schreef:Goedemiddag!
Janee, je moet trots op jezelf zijn hoor! heb echt respect voor je hoe je het doet met dunja!
Gaaf mel dat je binnekort weer naar je broer gaat kijken !
Vandaag best lekker gereden, nog steeds niet tevreden over men houding, maar dat zal wel blijven haha
Verloor wel even me beugel na hindernis 3, dus op weg naar 4 stuiterde ik in het zadel om te blijven zitten/me beugel weer te krijgen
Maar Astor was braaf, hier en daar nog ff wat twijfelachtig maar verder braaf!
Nu paar maandjes wachten tot september!
Maaike, jij bent altijd zooooo nuchter, terwijl je het afgelopen seizoen altijd eerste bent geworden, toch?
Super hoor dat je niet naast je schoenen gaat lopen

Emmaa_ schreef:Ik wil de hele week foto's maken, maar ik heb geen slachtoffers. Alhoewel, ik mag wel naar Vallie, en woensdag Mel & de andere springmensen. Maar alsnog, ik weet het niet hoor

.
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Ik wil de hele week foto's maken, maar ik heb geen slachtoffers. Alhoewel, ik mag wel naar Vallie, en woensdag Mel & de andere springmensen. Maar alsnog, ik weet het niet hoor
Jaaaa woensdag!