Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:51

Dat het logisch is dat niet iedereen het paard bij naam kent, en als iemand zichzelf voorsteld je diegene wel bij naam kent?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 10:59

Noah2006 schreef:
Dat het logisch is dat niet iedereen het paard bij naam kent, en als iemand zichzelf voorsteld je diegene wel bij naam kent?

Ik kan je niet echt volgen. Dit is tevens geen aanval, ik kan je echt niet volgen. :o? Ik leg simpelweg aan jou uit om welk paardje het ging, misschien dat je het dan ineens wel zou weten, zoiets van "owja, die heb ik inderdaad gezien". Ik krijg ineens een kat "probeer je me onderuit te halen" die ik totaal niet verwacht. Ik ken ook echt niet elk paard bij ons op stal, en nog erger ik ken bij veel meer paarden de eigenaren er niet bij. Dus als iemand mij dat uitlegt, kan ik daar niet kwaad om worden. Dus waarom zie je dat als een aanval?

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 11:36

mensen, de zon schijnt, de lucht is blauw........... :D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:19

Splinter schreef:
zo jarrah dat ziet er gaaf uit!! wat een rust zeg!

gaat tif straks weer dag en nacht?

:j
Ze staat alweer bij de dag en nachtgroep... pff hou mn hart vast!
Alief was vanmorgen echt geweldig, die kwam gelijk hinnikend naar Tiff en was erg lief voor dr... alleen die draak die erachteraan kwam was iets minder... _-:( (sorry Cer :o )
Hoop dat het snel beter gaat, was vanmorgen niet echt happy... Normaal komt Tiff een groep binnen, maakt zich groot, groet alles even en gaat dan dr eigen gang... maar vanmorgen maakte ze zich klein (voor zover dat mogelijk is voor een paard van dat formaat :D ) en ging wegrennen, wat het voor de groep alleen nog maar leuker maakte er even achteraan te gaan rennen... ik heb mijn hart vastgehouden... Ik ga zo even douchen en een hapje eten en dan ga ik wel weer even die kant op... hoop echt dat het goed gaat en dat Tiff niet bij dat hek blijft dralen, want dan weet ik ook niet meer waar ik goed aan doe :?

Splinter: hoe was het vrijdag bij de dierenarts? Ik heb nog aan jullie gedacht! Is er iets uitgekomen?

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:51

komt wel goed joh :(:)

aaaah en liefie was weer eens lief :D had ook niet anders verwacht :P

vrijdag was echt een slopende dag, begonnen met monsteren, toen buigproeven ( en was ik al buiten adem) daarna hoeven uitverdoofd, en toen verdachten ze het rechter kogel gewricht, aaaargh ook uitverdoofd, was het niet gelukkig!

enfin hoeven, gewricht en de rug op foto's gezet,
Gewricht = goed
Rug = goed ( godzijdank)

maar de voeten niet, tenminste de botten wel, maar veelste kort, nu ook na 7 weken nog. Dus ze moet op ijzers, die gaat rob er vandaag onderslaan, verder komt de rug door de korte voeten, dus ga nu elke dag longeren en ze heeft voor 3 weken metacam, daarna terug voor controle,

al met al ben ik blij dat ik het nu weet, vrijdag was echt zenuwslopend, ik was helemaal kapot.
Maar heb wel weer heerlijk geslapen!

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:07

Hihi nee geen ijsje.
Ik had van de week gebak in de kantine.
:D :D :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 13:13

@ marlon. snoeppie dan? :=

De grote baas hier op kantoor is jarig, dus vanmiddag komt er een ijscoman het parkeerterrein op om gratis ijsjes weg te geven. *\o/*
Lekkere italiaanse bollen. :P

ruitje

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:21

Ik kreeg een eierkoek toen mijn baas jarig was, onderwijs he :+ ....
Ben nu bezig met de foto's, ze hebben het hele programma vernieuwd dus ik krijg het nu ineens weer niet voor elkaar om ze te verkleinen( voordat iedereen denkt dat ik die kleine haflinger het leukst vind omdat de foto het grootst is :D )

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:52

Hoi, mag ik me ook aanmelden als bijrijder van Venga? Een aantal van jullie heb ik ongetwijfeld al wel eens gezien, maar ik weet niet zeker (of weet eigenlijk wel zeker van niet) of ik iedereen ook een handje heb geschud. Zo niet: bij deze! :D

ik rijd dus sinds vorige maand op Venga. ik ben in ieder geval op de donderdagen op stal, en om de week ook op zaterdag. Ik rijd nu tijdelijk ook nog op het paard van een kennis van me (haar bijrijder is zwanger, dus eigenlijk een soort zwangerschapsvervanging) en als de bijrijder zelf weer gaat rijden, ga ik Venga nog een dagje meer doen!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:58

Ja hoor je bent welkom hier Coby.
Mij ken je nog niet maar mijn paard wel. :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 15:01

Coby10 schreef:
Hoi, mag ik me ook aanmelden als bijrijder van Venga? Een aantal van jullie heb ik ongetwijfeld al wel eens gezien, maar ik weet niet zeker (of weet eigenlijk wel zeker van niet) of ik iedereen ook een handje heb geschud. Zo niet: bij deze! :D

coby coby... mhhh zegt me wel wat :+

Welkom! :D

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:09

hahaha, als ik in je profiel kijk, komt je paard me ook wel vaag bekend voor! Geldt trouwens ook voor Tence (maar dan echt) :D ik zou Tence niet meer herkennen :o Afgelopen zaterdag was er een vriendin van me mee die Tence beter kende, maar zij herkende hem ook niet direct tussen de bruine paarden op de wei!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:13

welkom coby, leuk dat je ook hier in het topic komt!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:17

Tence is makkelijk te herkennen hoor.Hij staat in het groepje van 3 paarden aan de rechterkant van de baan.Hij is de dikste van het het stel :D
Hij staat in een stukje voor de 3 dravertjes.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:28

Volgens de buienradar moet het nu regenen boven Zoetermeer maar ik zie nog niets.
Als het maar droog is als ik op stal ben. :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 15:30

taverno schreef:
Volgens de buienradar moet het nu regenen boven Zoetermeer maar ik zie nog niets.
Als het maar droog is als ik op stal ben. :D

hier druppelt het. Moest namelijk net buiten op de parkeerplaats schepijs halen. Heeeeeeeeel vervelend. :+

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:32

Echt vervelend. :P Met slagroom?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:34

Hier komt de regen nu toch echt langs... wel lekker voor het land :D !
Wat voor ijs heb je genomen Kim :+ ?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:37

Gaat het hard Ruitje?tence mag niet nat worden nl. :D (wil straks nog rijden)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 15:38

stragetella en vanille

Ik wilde eigenlijk kokos. Maar hij had zijn kokosnoten thuisgelaten en zei met een knipoog dat hij daar ook niet verder op in wilde gaan. :=

minder lekker voor het onkruid, ik wordt helemaal gek van al die troep die in mijn tuin naar boven komt. En ik heb geen groene vingers. :\

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:39

ik heb cacaodoppen liggen, geen onkruid meer gelukkig!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 15:41

Splinter schreef:
ik heb cacaodoppen liggen, geen onkruid meer gelukkig!

dat moet ik ook echt even regelen.

edit: zie vandaag pas dat je kunt zien wie er mee leest in het topic. :+ Bij wie zijn er online in dit topic; vele die ik niet ken behalve desyma. ;)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:45

Waar zie je online in dit topic?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:47

Ja, ik ben helemaal intens nieuwsgierig :D , het is nu weer gestopt met regenen!

Had dat even gezegd Taverno, was ik toch gewoon met mijn plu'tje het land in gegaan... Maar was nu al te laat :+

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:47

@ jarrah: Wat een leuke foto's, ziet er ontzettend gaaf uit zeg daar!

@ Kimbaie: Ja ik ben weer rustig aan het opbouwen. Ben sinds een week of 4 weer aan het longeren. De eerste 2 weken alleen los, puur om zijn conditie weer wat op te bouwen, en de laatste 2 weken longeer ik hem ook ongeveer 2x per week met pessoa of dubbele lijnen zodat hij weer een beetje rugspieren krijgt voordat ik er weer op ga.
Hoop dat ik er in september weer voorzichtig op kan, kan niet wachten!! :D