Weet alleen nog niet welke film
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

DenK4ever schreef:Astor schreef:Hmmm
ik weet nou echt niet meer wat ik moet doen
we gaan zaterdag gewoon lekker kijken wat voor leuks we tegenkomen!!

Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Step up 2 lijkt me leuk
Anna heeft 1 alleen nog niet gezien, maar volgens mij maakt dat ook niet zo heel veel uit?toch?
. Of heb je geen avatar meer?
Astor schreef:Jaa doen we dat wel
Ik kijk wel of ik wat zie op niet, maar lekker op ons gemakje he
we gaan lekker op ons gemakje neuzen daar! wie weet zijn er wel zulke leuke aanbiedingen dat je gewoon thuis komt met een nieuwe staljas en wedstrijd jasje
DenK4ever schreef:Astor schreef:Jaa doen we dat wel
Ik kijk wel of ik wat zie op niet, maar lekker op ons gemakje hewe gaan lekker op ons gemakje neuzen daar! wie weet zijn er wel zulke leuke aanbiedingen dat je gewoon thuis komt met een nieuwe staljas en wedstrijd jasje

DenK4ever schreef:Jas jas jas ik wil een nieuwe jas
en voor de rest kijk ik wel wat ik tegen kom
ben je morgen avond nog op de manege Jane??
DenK4ever schreef:Andrea komt ook mee
Jane_ schreef:Meisjes zijn net als appels aan de bomen. De beste hangen hoog in de boomtoppen.
Jongens willen de beste niet plukken, omdat ze bang zijn om naar beneden te vallen en zichzelf pijn aan te doen. In plaats daarvan nemen ze gewoon de verrotte appels beneden die niet lekker zijn, maar makkelijk te krijgen.
Dus de appels hoog aan de bomen denken dat er iets mis met ze zijn, maar zij zijn eigenlijk fantastisch! Ze moeten alleen wachten op
de 'Ware' die moedig genoeg is om helemaal naar boven te klimmen.
Yaraa schreef:Liisette_ schreef:
Echt, zo jammer!!
Ik ben er niet, ik ga dan naar Najib Amhali!
Ga je ook naar Najib Amhali?? Ik ook![]()
.
Wanneer ga jij? Ik ga vrijdag.. in de schouwburg in Almere.. echt leuk!!
Dus helaas geen mini meeting voor ons!

!