Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Is er vanavond nog iemand op de manege? Ik ben er wel om Liquita van het land te halen, even uitmesten en ik dan ben weer klaar voor vandaag.

LIQUITA schreef:@meelen: WAX - DOCH - KUCH - YARD - TAXI
VERSLAAAFD???![]()

Yinari schreef:Xan: weten jullie nu al de precieze oorzaak van dat gat op haar tong? Ben er wel nieuwsgierig naar...

, de startlijsten zijn bekend.

xan schreef:Hi Ate en Hi Rockoo![]()
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Is er vanavond nog iemand op de manege? Ik ben er wel om Liquita van het land te halen, even uitmesten en ik dan ben weer klaar voor vandaag.
Als ik op tijd ben wil ik straks weer eens in de les rijden. Heb vanmorgen gelongeerd met pessoa. Napoleon ging rechts ook, in iedergeval met minder strubbelingen dan de laatste weken.
. Wij zijn vroeg weer naar huis gegaan.

meelen schreef:Ik heb trouwens Hackie al een tijd niet op Bokt gezien.
Zal ze ons nu al zijn vergeten?
xan schreef:Yinari schreef:Xan: weten jullie nu al de precieze oorzaak van dat gat op haar tong? Ben er wel nieuwsgierig naar...
We weten de precieze oorzaak (nog) niet. Wij kunnen alleen bedenken dat het misschien van het mennen komt, zeker weten doen we het ook niet. Daan vertelde in een later gesprek nog wel dat Xandra een dikke tong heeft, en een rechte stang dan niet lekker in haar mond zal liggen. Dus neusriemen moeten daarom niet te strak. De volgende keer met mennen zullen we heel goed kijken hoe het bit in haar mond ligt, en hoe het er na een tijdje uitziet.
En misschien heeft het niets met het mennen te maken en komt het van iets totaal anders.
Wij hebben geen idee. (helaas)
xan schreef:Bibber de bibber, de startlijsten zijn bekend.
In de B starten 3 combinaties. De 1e om 12.50 uur. Ik ben de 3e.
Die andere 2 heb ik op 2 sept. zien rijden. Die waren best goed, maar hun punten waren niet zo hoog. (strenge jury heb ik gehoord).
Nu hebben we als jury Mw. Buur. Geen idee of zij streng is of niet.
Doet er ook niet zoveel toe.
Afijn, graag vanaf 13.00 uur voor mij
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Als ik op tijd ben wil ik straks weer eens in de les rijden. Heb vanmorgen gelongeerd met pessoa. Napoleon ging rechts ook, in iedergeval met minder strubbelingen dan de laatste weken.
Je was op tijd, ik heb je zien rijden. Wij zijn vroeg weer naar huis gegaan.

winnitou schreef:xan schreef:Bibber de bibber, de startlijsten zijn bekend.
In de B starten 3 combinaties. De 1e om 12.50 uur. Ik ben de 3e.
Die andere 2 heb ik op 2 sept. zien rijden. Die waren best goed, maar hun punten waren niet zo hoog. (strenge jury heb ik gehoord).
Nu hebben we als jury Mw. Buur. Geen idee of zij streng is of niet.
Doet er ook niet zoveel toe.
Afijn, graag vanaf 13.00 uur voor mij
Toch wel leuk dat je nu al weet dat je in de prijzen valt, 1e, 2e of derde, dat is zeker.

meelen schreef:Uhm, wanneer en waar is het? (geen zin om het op te zoeken, heb vierkante ogen gekregen)
de eerste groep is toch nog een aardig grote groep geworden hoorde ik. 20 man of zo. zal best gezellig worden, ik heb er in elk geval veel zin in. als ik de weersvoorspellingen zie worden het droge dagen. joepie

xan schreef:meelen schreef:Uhm, wanneer en waar is het? (geen zin om het op te zoeken, heb vierkante ogen gekregen)
Wanneer: 16 september a.s. (dus deze zondag !!!!!!)
Waar: Manege Spijkerboor.
Saskia rijdt ongeveer om 11.45 uur en 12.10 uur
Tamara rijdt ongeveer om 12.30 uur en 12.40 uur
En ik rijdt dus ongeveer om 13.10 uur en 13.30 uur

natuur5D schreef:nog een nachtje en dan ga ik voor het eerst van mijn leven op paardenkampde eerste groep is toch nog een aardig grote groep geworden hoorde ik. 20 man of zo. zal best gezellig worden, ik heb er in elk geval veel zin in. als ik de weersvoorspellingen zie worden het droge dagen. joepie