Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amandaaa schreef:Hey allemaal ben ook weer op mijn werk, moest vannochtend eerst door de regen rennen wat een rotweer maar eind van de week moet het weer zomerachtig worden
ben net wakker. Had het even nodig dat uitslapen.
. En Paradox ook
.
spettertjuh schreef:Hey Anita........ik heb je nog niet gesproken maar hoe was je vakantie? Hebben jullie het een beetje naar je zin gehad?
Check dat beentje en die staart! :lol:
Maar tja wat wil je ook met al die mooie mannen naast je
daar word je gewoon spontaan hengstig van
Was dus gewoon vergeten om de wekker te zetten
Lag al ff lekker te soezen en wachten tot de wekker ging... tot ik weer wat wakkerder werd en de hoefsmid hoorde, die zou half 8 komen.. oeps was het dus gewoon al 07.55!! haha ben wel lekker uitgeslapen dus maar nog zo duf als een konijn..mis nu echt ff mijn "ochtendwandeling" naar Biz
Van die frisse lucht in de ochtend word ik altijd wat wakkerder maar om tijd te sparen heb ik dat nu maar niet gedaan
Was net ff over half 9 op het werk
Binar schreef:haha leuke fotoMaar tja wat wil je ook met al die mooie mannen naast je
daar word je gewoon spontaan hengstig van
![]()
Vanochtend lekker uitgeslapenWas dus gewoon vergeten om de wekker te zetten
Lag al ff lekker te soezen en wachten tot de wekker ging... tot ik weer wat wakkerder werd en de hoefsmid hoorde, die zou half 8 komen.. oeps was het dus gewoon al 07.55!! haha ben wel lekker uitgeslapen dus maar nog zo duf als een konijn..mis nu echt ff mijn "ochtendwandeling" naar Biz
Van die frisse lucht in de ochtend word ik altijd wat wakkerder maar om tijd te sparen heb ik dat nu maar niet gedaan
![]()
Was net ff over half 9 op het werk
,
zeker wel.
Morgen of donderdag kan ook, Rielle komt vrijdag weer
, dus zij gaat Evita ook een paar dagen doen als ik op vakantie ben. Als het goed is heb ik nu voor alle dagen iemand, dus kan met een gerust hart op vakantie
). Ik heb alleen niet zo lang gereden, een half uurtje, toen leek er een hele donkere onweersbui aan te komen en Evita stond ook nog buiten dus ik ben maar terug gegaan. Achteraf vielen er maar 3 druppels uit
Het is niet haar eigen Renkie, maar als tijdelijke buurman is hij wel lief
(vooral nou Evita hengstig is
)

zijn.
). Als hij zo blijft lopen, gaat hij 's avonds naar binnen...het vochtige weer is niet echt goed voor mijn oude vriend zijn gewrichten
...