Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandaaa

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 10:06

Hey allemaal ben ook weer op mijn werk, moest vannochtend eerst door de regen rennen wat een rotweer maar eind van de week moet het weer zomerachtig worden

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 10:18

amandaaa schreef:
Hey allemaal ben ook weer op mijn werk, moest vannochtend eerst door de regen rennen wat een rotweer maar eind van de week moet het weer zomerachtig worden

en ben je gesmolten haha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 10:41

Hey Anita........ik heb je nog niet gesproken maar hoe was je vakantie? Hebben jullie het een beetje naar je zin gehad?

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:42

goedenmiddag,

Zo Bloos ben net wakker. Had het even nodig dat uitslapen.

Vandaag Vesra weer lekker rijden Haha! . En Paradox ook Ja .

@Aniet, ik ben ook wel benieuwd hoe het was ?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 13:53

Jaja, ik moet vanavond ook weer aan het werk! Eerst mijn huis een beetje op orde, want dat komt er vast niet van deze week...elke dag werken.....
Straks lekker naar de paardjes.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:05

Ja, Zaar met d'r vriendje. Haha hij ook op Renkie.
Wat vond ie ervan ?

Zo was een een druk paarden dagje ... Paradox gereden. Was echt supper braaf ! Pling
Vesra, lekker door de bak heen gecrossd B)
En Amarat nog gereden. Ja

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 23:28

spettertjuh schreef:
Hey Anita........ik heb je nog niet gesproken maar hoe was je vakantie? Hebben jullie het een beetje naar je zin gehad?

zien mekaar gauw weer denk ik hoor.Vakantie was super.Erg jammer dat het weer is afgelopen maar ja.Heb Joepi weer op zijn voer gezet en nu maar afw8en of hij weer zo gek wordt.
Blando was lekker aan het klieren met amarat in het land en Spetter heb ik een kusje op zijn nog ongemuilkorfde mondje gegeven.Heb nog ff land uit gemest en op amber gereden,want die was strontvervelend haha ook bij mij hartstikke boos ,ging af en toe beetje bokken hihi,als ik mijn spoor erin duwde.Die arme merrie weet niet dat ik altijd op stout peerd rij.Nou en morgen mag ik weer fijn de nachtdienst ij.Jippie.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 00:19

Was vanmorgen op stal, Fanny liep lekker bij de anderen. Viel mij op dat ze erg hengstig was en dan maakt het natuurlijk niet uit of er een hengst of merrie bij loopt. Gekke bekken trekken doe je dan toch wel om aandacht te krijgen.

Afbeelding Check dat beentje en die staart! :lol:

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:49

haha leuke foto Haha! Maar tja wat wil je ook met al die mooie mannen naast je Tong uitsteken daar word je gewoon spontaan hengstig van Duivel

Vanochtend lekker uitgeslapen Gaaaap Was dus gewoon vergeten om de wekker te zetten Bloos Lag al ff lekker te soezen en wachten tot de wekker ging... tot ik weer wat wakkerder werd en de hoefsmid hoorde, die zou half 8 komen.. oeps was het dus gewoon al 07.55!! haha ben wel lekker uitgeslapen dus maar nog zo duf als een konijn..mis nu echt ff mijn "ochtendwandeling" naar Biz Koe Van die frisse lucht in de ochtend word ik altijd wat wakkerder maar om tijd te sparen heb ik dat nu maar niet gedaan Verdrietig Haha! Was net ff over half 9 op het werk Pling

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:32

Binar schreef:
haha leuke foto Haha! Maar tja wat wil je ook met al die mooie mannen naast je Tong uitsteken daar word je gewoon spontaan hengstig van Duivel

Vanochtend lekker uitgeslapen Gaaaap Was dus gewoon vergeten om de wekker te zetten Bloos Lag al ff lekker te soezen en wachten tot de wekker ging... tot ik weer wat wakkerder werd en de hoefsmid hoorde, die zou half 8 komen.. oeps was het dus gewoon al 07.55!! haha ben wel lekker uitgeslapen dus maar nog zo duf als een konijn..mis nu echt ff mijn "ochtendwandeling" naar Biz Koe Van die frisse lucht in de ochtend word ik altijd wat wakkerder maar om tijd te sparen heb ik dat nu maar niet gedaan Verdrietig Haha! Was net ff over half 9 op het werk Pling

tjonge jonge slaapkop dat je ben.Je heb echt geen vakantie meer hoor.

Ik kom nu net mijn bedje uit haha.Zometeen naar Joepi en dan weer slapen en vannacht de nachtdienst in.

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:52

hoi hoi ben ik ook weer is
strax lekker naar de paardjes eve met renkie wandelen hij liep gister niet lekker Huilen
maarja...
kom wel alleen want tom is naart huis Verdrietig
doeiii tot op stal ofzo

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:14

Doei! ,

Wat een aparte foto van Fanny. Wel leuk Ja zeker wel.

Aaah arme Amber Aniet, haha *LOL*
En werkse Aniet en Anousje.

En Arme Renkie Verdrietig

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:34

we zijn allemaal zielig

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:46

Hey anous ik had me ook verslapen was inplaats van 7 uur 8 uur op mijn werk haha.
Leuke foto van fanny. Hoop dat Renkie al wat beter loopt.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:55

Zaar, als je zin hebt dan mag je Didje vandaag wel doen hoor Knipoog Morgen of donderdag kan ook, Rielle komt vrijdag weer Knipoog
Arme Renk, dat'ie nog steeds niet lekker loopt Ach gut

Haha die Aman, zou het in het weer liggen dat we ons verslapen?? Haha! Haha!

Over 3 kwartier mag ik alweer naar huis, tijd vliegt Pling

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:17

Allemaal zielig ja, Vesratje is niet zo erg. Maar die heeft mok. Nagelbijten / Gniffelen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 14:56

Zielige paardjes Ach gut
Evita is niet meer zielig, want ze heeft vandaag weer een paar uurtjes op het afgezette stukje land gestaan. Heerlijk ze stond echt te genieten!!! Hoewel het wel wat nat was liep ze prima in het gras, ze ging niet knikken in haar kootgewricht.
Mijn moeder heeft ook even een spoedcursus ponyverzorgen gehad Haha! , dus zij gaat Evita ook een paar dagen doen als ik op vakantie ben. Als het goed is heb ik nu voor alle dagen iemand, dus kan met een gerust hart op vakantie Knipoog

Daarna met Spettertje naar buiten geweest!! Was ook heel leuk, hij was erg lief! Op de terugweg heb ik zelfs nog gesprongen (eigen initiatief van Spetter, over een nieuwe witte streep op de abtswoude *LOL* ). Ik heb alleen niet zo lang gereden, een half uurtje, toen leek er een hele donkere onweersbui aan te komen en Evita stond ook nog buiten dus ik ben maar terug gegaan. Achteraf vielen er maar 3 druppels uit Verdrietig
Toen heb ik nog een paar rondjes in de bak gereden en uitgestapt.
Kaar bedankt dat ik Spetter mocht rijden!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:38

Haha! Het is niet haar eigen Renkie, maar als tijdelijke buurman is hij wel lief Lovers (vooral nou Evita hengstig is Bloos )

Afbeelding

En een zwaan van de onderkant *LOL*

Afbeelding

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:52

Hallo allemaal

Irene ik ben blij dat je het leuk hebt gehad met Spetter. Het is een hele andere pony buiten hè? De foto's zijn erg mooi geworden van Evita en die zwaan.....lachen zeg.....

Nou ik hoop maar dat alle zieke paardenbeestjes maar weer heel snel op de been Knipoog zijn.

Helaas is de graaskorf vandaag nog niet binnen maar het kan nog steeds.......duurt wel lang zeg. Als ik hem morgenohtend nog niet heb ga ik maar eens bellen waar die blijft alhoewel ik geloof dat ze telefonisch erg moeilijk bereikbaar zijn.

Voor alle verslapers onder ons......ach wat geeft het .....jullie zullen het wel nodig hebben toch?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 20:04

Evita is een echte lellebel! Als 't maar bruin is! Tong uitsteken

Renkie loopt idd niet zo goed de laatste dagen, stijf en wat gevoelig, dus we doen even rustig aan(zou ie zijn nieuwe beenbeschermers niet mooi vinden? Duivel ). Als hij zo blijft lopen, gaat hij 's avonds naar binnen...het vochtige weer is niet echt goed voor mijn oude vriend zijn gewrichten Ach gut

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 20:05

Een zwaan van de onderkant.....vaag!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 20:07

Ik moet deze week weer voer gaan bestellen, als jullie brok/meuslies nodig hebben, graag ff een pb

Renkie lag vanmiddag helemaal plat in het land. Nicky lag trouwens ook. Ze lagen vrij dicht bij elkaar, wel schattig.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:44

Ireen,

Ga jij maar fijn op vakantie, met Vietje komt het wel goed hoor. Wij zullen goed voor haar zorgen.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:47

wat zal moskai zijn nieuwe vriendin straks missen, het lijkt wel vakantie liefde Clown

nous ik heb geen brok nodig Koe

champ liep vandaag niet meer kreupel en zijn bult wordt ook al kleiner, het gaat de goede kant op! Ach gut

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 09:44

Wat een onwijs mooie foto Ireen. Jemig, je krijgt het onder de knie. Ik wordt jaloers Bloos ...

*LOL*