Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IJp schreef:Natas schreef:Timmerman, maar ik heb al gevraagd om lid te worden.
Oh ja wist ik ook eigenlijk wel![]()
Heb net geprobeerd op hyves te komen, maar hij wilde niet alle afbeeldingen downloaden, en dan kan ik ook niet effe snel ergens anders kijken op hyves.
Ga het echt zo weer proberen.

, ze ging met d'r hoofd naar buiten hangen.
Dat is ook wel blonT

IJp schreef:Ehm Cassidy, je zei dat je je had aangemeld voor hyves, maar ik kan je niet vinden, tenzij je al in Eindhoven woont óf getrouwd bent-51 jaar-en in Alkmaar woont.
Volgens mij geen van allen....

Wow, ik ben nog nooit zo misselijk geweest aan het eind van de les.

), deed nog steeds auw. Ik in de spiegel kijken, oog knalrood.
Vandaag dus geen lensjes in... 't Is maar goed dat ik m'n halfjaarlijkse controle net heb gehad.

Arme Suus, idd maar even geen lenzen in vandaag
Wat zijn jouw sporen kort trouwens zeg! Ik moest helemaal wennen 
Ben dus niet zo van de bedrijfsuitjes... 
Ik ga liever lunchen, gewoon de toko dichtgooien voor een paar uur 

Ik had een 8 voor m'n mondeling (hij heeft niemand hoger gegeven dan een 8 hoor
) en nu sta ik dus een 8.4, dus afgerond een 8, voor 't mondeling stond ik afgerond een 9. Met de examentraining wil hij alleen leerlingen in de les hebben die slecht zijn in Engels, iedereen met een 7 of hoger die moest maar weg. Ik ben blijven zitten, ik weet dat ik hoger kan halen en ik wil gewoon een hoger cijfer op 't Centraal examen, als ik ook maar een 8.6 kan halen sta ik gelijk afgerond een 9! Volgens mij vond hij 't heel vreemd, maar als hij zegt dat ik weg moet eis ik gewoon les.

En dan maar zeuren dat ze al te veel uren maken. 
Nog maar 4 uur te gaan...