Volgende x beter .
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
idd !

ik hoop ik hoop
Sily schreef:Hoihoi mensen, dinsdag doet mijn internet het weer en ben ik er weer helemaal bij.
Wel balen hoor, mis alle roddels en leuke dingen hier in ons topic en op Bokt![]()
Xeen dat meisje viel toch wel mee?
Voor de eerste keer op een vreemde pony, zonder zadel en dan ook nog eens 1 met een pokkehumeur is logisch dat ze onwennig zijn.
Zou als ik jou was iets vaker laten komen en dan de hele tijd uitkijken, mensen durven ook minder streng te zijn met andermans pony's en bij Ves komt er natuurlijk meer bij kijken dan bij een "normale" verzorgpony.
Tenzij ze al vaker geweest was maar zoals ik begreep was dit de eerste keer.
Vond het al stoer dat ze er weer gewoon opstapte want erg prettig zag Ves haar bok er echt niet uit, hou er ook rekening mee dat Ves echt een ettertje kan zijn, en als dit te lang blijft duren heb je kans dat Ves binnenkort zo vaak gewonnen heeft en meerdere mensen gehad heeft dat ze totaal niet meer te hanteren is.

dinsdag ?
vera23 schreef:Omdat ik zag dat mevrouw weer bezig was....en ook in een ander topic zit waar ze ook af en toe komt en aandacht probeerd te trekken heb ik dit berichtje voor haar achter gelaten
@flurk.....iedereen hier vind wel dat je welkom bent hier maar ik begin er steeds meer over te twijfelen ( sorry andere theeleuters)
Aangezien je ook af en toe ook in een ander topic komt waar ik ook in zit....en dat je daar gewoon zwaar irritant en vervelend bent...niet tegen mij....maar ik zie wel waar je mee bezig bent![]()
en ik heb ook een aantal dingen gehoord wat je hebt gedaan en in mijn ogen spoor je dan absoluut echt niet...![]()
dus bij deze...van mij mag je wieberen met je aandacht trekkerij of je nog zogenaamd nog welkom bent hier.....
Sorry dat iik dit zo neerzet tegenover de andere theeleuters maar moest het even kwijt