Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 18:11

Fenn schreef:
Hihi, tja, ik kom ook alleen maar van de zomer en zo heel af en toe binnen. Dus dat kan best kloppen Knipoog

Zomer? Zomer? En die keer in de lente dan, en de hersft en eeuh.. de bijna-keer in de winter Clown
geen idee of het klopt maargoed..

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 18:13

Enige voorwaarde is dat je 18 bent en zelfs daar worden nog weleens uitzonderingen op gemaakt Clown

Nee, alle gekheid. Je moet wel een beetje van aanpakken weten, en een zeker verantwoordelijkheidsgevoel hebben en natuurlijk het leuk vinden om de hele dag en nacht met kinders en pony's in de weer te zijn. Een flinke dosis lol in je werk is denk ik wel het belangrijkste wat dat betreft Ja
Je kunt altijd Jannette even bellen of mailen om het te vragen, want rond deze tijd gaat ze bezig met het indelen van de begeleiding voor de zomer. Als je er snel bij bent is er vast nog wel een plekje vrij!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 18:14

Annemarie schreef:
Fenn schreef:
Hihi, tja, ik kom ook alleen maar van de zomer en zo heel af en toe binnen. Dus dat kan best kloppen Knipoog

Zomer? Zomer? En die keer in de lente dan, en de hersft en eeuh.. de bijna-keer in de winter Clown
geen idee of het klopt maargoed..

Gamma Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 18:15

Ik moet even bij mijn zieke vriendje kijken of ie nog een kopje thee nodig heeft Scheve mond

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 18:18

Zwartwitje schreef:
Heel af en toe Fenna? We worden moe van je verdorie! Knipoog

Skippy: ik ben ponykampleiding en Fenna is een van mijn kindjes. Net als Iris en Djoni hier op het forum Ja

Kindjes, zo klinkt het net alsof ik zeven ben, nog heel lief uit zie en maar een beetje irritant ben Vork

En Annemarie, toch is het me deze herfst en deze winter nog niet gelukt te komen Nagelbijten / Gniffelen In februari dan maar (begint alvast te duimen voor goed weer)

en Tessel: Ach gut ziek vriendje, iedereen blijft ook maar ziek worden. Wens hem maar beterschap Lachen (:+ Ja, beterschap gewenst van een van de bokker/ponykampkindjes... mmm, wens hem misschien maar niet zo beterschap )
Laatst bijgewerkt door Fenn op 15-01-08 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 18:20

Aaw, beterschap voor je vriend Tessel! Ach gut
Zorg er voor dat jij niet ziek wordt!

En Fenn, deze winter niet nee... Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 18:37

Fenn schreef:
Kindjes, zo klinkt het net alsof ik zeven ben, nog heel lief uit zie en maar een beetje irritant ben Vork

Oh, was dat niet zo dan? Blond
Neehoor, geintje! Ik heb de groetjes gedaan aan vriendje, hij zei dankjewel. Hij is wel heel zielig want hij is bijna nooit ziek, maar nu ligt ie in een krulletje onder de dekens al uren te slapen Scheve mond
Hij heeft last van keelpijn, hoesten, kriebelkeel en hoofdpijn. Geen maagpijn of misselijkheid gelukkig, voor zover ik weet. Trouwens, wij steken elkaar nooit aan, dus ik ben niet zo bang om zelf ook ziek te worden Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 18:51

Pfoe, dat 'valt dan nog mee'. Het schijnt dat midden in het land buikgriep heerst? Hier nog niets van te merken en gelukkig lijk ik daar een soort van immuun voor, maar das niet fijn

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 18:54

Bij ons heeft ongeveer heel het halve gezin al overgevend in zijn bed gelegen Nagelbijten / Gniffelen (Including me een middagje)

Ik hoop dan dat het niet overwaait Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 18:58

Oh, vervelend zeg! Hopen dat jullie niet alsnog ziek worden! Hij heeft idd geen buikpijn dus buikgriep zal het niet zijn.

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 19:12

Heeey!
Romi en ik hadden ook gevraagd om leiding te mogen worden deze zomer, maar als het goed is was ze al compleet ... Vinden het wel erg jammer want we hadden het heel erg leuk gevonden, maar het is niet anders. Dus ik ga voorlopig ook niet meer mee, zie het niet zo zitten om mogelijk (weer) ouder te zijn als de leiding Knipoog wordt dit jaar 19 ...
Gr.
Naatje

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 19:16

Oh wat jammer zeg, wat snel dat ze al vol zit! Dan ga ik ook maar eens bellen ofzo. Jammer dat je geen leiding kunt zijn, jullie hebben het vorig jaar wel naar je zin gehad toch? Jullie waren toch die meiden van de pensionpony (waarvan ik even de naam vergeten ben) en dat leuke hondje?

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:21

ga ook ergens anders kijken Tong uitsteken wil toch iets meer met me orun cursus gaan doen Haha! miss bij een iets meer wedstrijdgerichte manege

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:34

Heej skippy, volgens mij weet ik jou nog wel te herinneren. Zou jij toen niet een paard kopen als je richting ee ging?

Wel prettig dat de leiding dit jaar zo goed voorzien is. Ik heb wel eens anders meegemaakt.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:36

Nu ik je profiel lees zie ik de naam Wout staan en heb ik het dus goed.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:01

superfries schreef:
Heej skippy, volgens mij weet ik jou nog wel te herinneren. Zou jij toen niet een paard kopen als je richting ee ging?

Wel prettig dat de leiding dit jaar zo goed voorzien is. Ik heb wel eens anders meegemaakt.

Inderdaad! Ik heb mijn briefje nog niet opgestuurd, straks is er niet eens meer plaats voor mij Bloos! Haha!

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:19

idd dat ben ik Haha! en die pony heb ik gekocht en staat nu te koop aangezien ik een nieuwe topper gekocht heb Tong uitsteken

heb de pony in de tussentijd nog wel ff naar de m gereden :d

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 21:30

Zwartwitje schreef:
Inderdaad! Ik heb mijn briefje nog niet opgestuurd, straks is er niet eens meer plaats voor mij Bloos! Haha!

Ohjee ohjee! Bloos! Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:39

Ja dat kunnen we niet hebben natuurlijk Nagelbijten / Gniffelen

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 23:55

Zwartwitje schreef:
Oh wat jammer zeg, wat snel dat ze al vol zit! Dan ga ik ook maar eens bellen ofzo. Jammer dat je geen leiding kunt zijn, jullie hebben het vorig jaar wel naar je zin gehad toch? Jullie waren toch die meiden van de pensionpony (waarvan ik even de naam vergeten ben) en dat leuke hondje?

Heeey!
Heb het wel naar me zin gehad Lachen maar vondt de leiding zelf soms nogal onverantwoordelijk optreden en had het idee dat ze niet altijd even goed gevaarlijke situaties in kon schatten.
En die meiden waren wij inderdaad, met Dusty en Noah (de hond Tong uitsteken ...) Lachen .

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 23:59

Ja, dat van jullie leiding had je toen verteld, klopt. Oja, Dusty en Noah, ik weet t weer Ja

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 17:36

Heeey!
Kleine verandering, Romi had Janette nog een keertje gebeld om te vragen hoe dat nou precies zit en of het echt niet mag ... Mocht het helemaal vol komen te zitten kwa leiding zullen wij helaas niet kunnen leiden, anders mag het wel Haha!!
Gr.
Naatje

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:08

Ik heb dat papiertje ook nog thuis liggen Clown

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:54

Ik zit hier te balen van het verschrikkelijke weer. Zoals het er nu naar uit ziet, kan ik morgen weer niet rijden.. IK WIL ZOMER!!!

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:08

Dan kan ik me voorstellen dat je baalt Ach gut
Persoonlijk vind ik dit weer heerlijk! Lekker koud, en een beetje regen vind ik ook niet erg. Verklaar me voor gek, ik vind het fijn Haha! Ik hou ook niet van super stortregen, maar een motregenbuitje vind ik niet erg. De temperatuur die het nu is ook niet.
Zo, ik kom hier ook weer eens opdagen zeg..