Fenn schreef:Hihi, tja, ik kom ook alleen maar van de zomer en zo heel af en toe binnen. Dus dat kan best kloppen
Zomer? Zomer? En die keer in de lente dan, en de hersft en eeuh.. de bijna-keer in de winter

geen idee of het klopt maargoed..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fenn schreef:Hihi, tja, ik kom ook alleen maar van de zomer en zo heel af en toe binnen. Dus dat kan best kloppen
Annemarie schreef:Fenn schreef:Hihi, tja, ik kom ook alleen maar van de zomer en zo heel af en toe binnen. Dus dat kan best kloppen
Zomer? Zomer? En die keer in de lente dan, en de hersft en eeuh.. de bijna-keer in de winter
geen idee of het klopt maargoed..
Zwartwitje schreef:Heel af en toe Fenna? We worden moe van je verdorie!![]()
Skippy: ik ben ponykampleiding en Fenna is een van mijn kindjes. Net als Iris en Djoni hier op het forum
Fenn schreef:Kindjes, zo klinkt het net alsof ik zeven ben, nog heel lief uit zie en maar een beetje irritant ben
superfries schreef:Heej skippy, volgens mij weet ik jou nog wel te herinneren. Zou jij toen niet een paard kopen als je richting ee ging?
Wel prettig dat de leiding dit jaar zo goed voorzien is. Ik heb wel eens anders meegemaakt.
Zwartwitje schreef:Inderdaad! Ik heb mijn briefje nog niet opgestuurd, straks is er niet eens meer plaats voor mij![]()
Zwartwitje schreef:Oh wat jammer zeg, wat snel dat ze al vol zit! Dan ga ik ook maar eens bellen ofzo. Jammer dat je geen leiding kunt zijn, jullie hebben het vorig jaar wel naar je zin gehad toch? Jullie waren toch die meiden van de pensionpony (waarvan ik even de naam vergeten ben) en dat leuke hondje?