Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Anneke_ schreef:hahah idd. je vind het wel jammer zeker dat hij weg gaat?

Bjarni schreef:Hoi allemaal, gelukkig nieuwjaar!
Je kan natuurlijk gewoon binnen komen lopen vanmiddag, maar er is wel vanaf ongeveer half 4 een programma, zijn ook een aantal acts!
Als je heel erg wil lachen moet je er zeker rond half 5 zijn dan kunnen jullie mijn mega stoere ijsbeer in actie bewonderen!
Trouwens, Pauline gezellig dat je bij mij in de les komt! Had ik nog helemaal niet gezien in het lesboek, begin je morgen gelijk?
) heb ik afgesproken dat ik vanaf volgende week in de les op woensdag kom rijden maar ik heb net even in mijn agenda gespiekt en volgende week heb ik op woensdag tentamen tot vier uur. Ik zal van de week Annet even bellen of ik dat dan wel red, anders denk ik dat ik vraag of ik volgende week nog een keertje op maandag mag rijden. Kan ik die Peter meteen ook even inspecteren
? En de act met Gijs en het witte ijsbeergeval was ook erg grappig om te zien, zo zie je Pippi nooit en zo zie er twee! En Bjarni maar rennen met z'n korte beentjes en dan Gijs heel bedaard langs 'm draven in de bak
SuusKiiss schreef:Hee!!!
Er waren leuke dingen bij het afscheid!! Ik denk dat het echt heel gezellig wordt!! We gaan natuurlijk wel iedereen missen!!
Waren jullie er ook nog met de loting
Ik had een Roset
enz enz enz, je hebt die rozet keihard verdiend Suus! hestejente schreef:SuusKiiss schreef:Hee!!!
Er waren leuke dingen bij het afscheid!! Ik denk dat het echt heel gezellig wordt!! We gaan natuurlijk wel iedereen missen!!
Waren jullie er ook nog met de loting
Ik had een Roset
Ik zag het! Voor alle uren hard & leuk werk op stal, het wandelen met Binkyenz enz enz, je hebt die rozet keihard verdiend Suus!
Schoonmaken in haar huis wanneer we wilden (4 euro per uur
) 
Wat een geweldige beesten!
Nu nog even zien of ze ook leuk zijn met rijden enz.
Ik vind wel aparte uitzonderlijke paarden, maar ik vind ze wel hip! En dat ezeltje, Ferrari.. zooo lief! Echt een leuk knuffelezeltje.
Verder vond ik alle voorstellingen echt heel erg leuk om te zien!