Ja da's Destiny volgens mij. En idd Beatrijs, ik ben nu pas net wakker Maargoed heb niet voor niets vakantie toch? hihi, was gisteravond zo gezellig op msn vandaar. Ik heb Luc gister niet eens zelf binnen gehaalt, dat doet Hans altijd eigenlijk.. Ik kijk altijd rond half 5 of ie al binnen staat en hij staat dr altijd. Tenzij ie niet wilt maar dan staat ie tot 8 uur ofzo hahaha.
Sorry? dan haal je hem pas om 8 uur binnen?? je kan niet Hans altijd dat op laten knappen vind ik, wij hebben toch een afspraak dat ik ze buiten zet en jij binnen haalt?? maar jij denkt gewoon: ik wacht net zo lang tot een ander hem binnen haalt ofzo?? noujaa misschien snap ik het verkeerd. Hoop ik maar.
Ja je snapt het verkeerd. Ik wil Luc steeds binnen halen, maar dan staat ie al binnen, ik wacht niet net zo lang dat ie binnen staat. En ik belde je toen toch toen ie niet naar binnen wou toen zei je dan doe ik het zelf wel en toen zei je dat ie 8 uur pas binnen stond. Weet je nog hoop ik..
"bitchfight" whehe Gaan jullie allemaal nog duimen voor me morgen om 13:00 moet ik afrijden. Dus allemaal binnenblijven des te minder mensen op straat des te meer kans ik op slagen heb . Wel duimen he!!!
jaa van die ene keer dat ik zelf ging weet ik nog ja. Menn ik dacht al: laat ze ALTIJD Hans Luc binnen halen dan?? aso...maar dat doet ie dus zelf...ookal staan er meerdere paarden nog buiten en ookal ben jij er om hem binnen te halen. dusssss....ja zei je net via msn ...geen bitchfight hahaa
ik duim wel voor je denise...misschien brengt dat wat leven in de brouwerij hahaa. T is hier idd wel erg rustig....t valt me op dat bepaalde mensen niet meer posten...das wel lekker rustig idd hihi, ja of TE ?? stilte voor de storm whahaa
Jammer geen bitchfight hahaha. Vinden jullie mij niet vroeg wakker trouwens, ik moet straks naar ponykamp En daar 3 dagen slapen dus veel slapen zal het niet worden.. Deedejee en Niekie posten niet meer misschien dat het daarom zo rustig is hihi. Jammer hoor nou heb ik niks meer te lezen.
Zooo kijk....ik ben nog altijd de beste in reacties uit lokken, zei ik toch hasten hihi wel leuk!! Maarja over wie had ik t nou.......tsjah......die hebben zich nog steeds niet gemeld hoor. Wat een hitte golf he mennn. Lekker net met Bink en mijn moeder naar het zwembad geweest, dat was wel lekker. Laterss.
ik ben gewoon gezakt 2 stomme foutjes te dicht langs een geparkeerde auto en een scoot mobiel over het hoofd gezien. Voor de rest was de rit perfect. WHAAA kan wel gillen die 2 stomme dingen kan iedereen overkomen toch.
Haahah niekie, ik kwam er net pas achter...dacht ik weer een nieuwtje te hebben voor op bokt, maar helaaassss. Good news travels fast he wel gezellie man!! En toen zag ik Ruud en d8 ik dat die ook terug was, maar dat was nie zo hahaha. Die kwam gewoon rijden. Lucje even lekker afgespoten en ik was van plan om snel weer thuis te zijn maar heb even lekker staan bijkleppen met evelientje. nou doegie
Ja kwam ik ook gisteren achter flair, leuk he!! Ik vind t wel gezellie weer. Vanavond gaat Kim springen , ga wel even kijken denk, t is toch veeells te warm om te slapen.
@Gomir:Jeetje he, da's echt een leuk en mooi dier geworden zeg! Wat een mooierd.Hoe oud is die nu ? En van welke merrie en welke hengst ? Wanneer ga je hem beleren ? Ga je dat zelf doen of laat je dat doen ?