manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:13

Juist ja Clown Zou Nous zich voor ons schamen?!
Ik lig helemaal dubbel om je commentaar Anne! Huilen van het lachen

En ja: volgende week kunnen we toch nog wel lekker bijkomen met het extra uurtje slaap van de wintertijd Knipoog (ik moest het bij thuiskomst ff checken, ging echt aan mezelf twijfelen!)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 11:18

haha, ik twijfelde helemaal nie aan mezelf Vork haha, maar gelukkig dus een uurtje extra Lachen *echt zo stom, had t al met mn pa overlegd smorgens op de fiets *zal t verkeerde tijstip wezen? 6 uur smorgens? Tong uitsteken * En volgens mij ook nog een keer in de trein met Kim?
Maaarrr: blij toe dat je gelijk hebt Haha! uurtje extra kan nooit kwaad!

Geen idee of ze zich voor jullie schaamt, ik kan nie in die koppetjes kijken Clown Al kan ik wel leuk doen alsof Vork
hihi

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:48

Whaha Anne, de foto's en het commentaar zijn echt top! Heb echt hard zitten lachen hier Haha! Ook echt die groepsfoto's... het is al heel wat dat ze een foto hebben waarbij ze allebei stilstaan en hun hoofd stil houden haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 13:14

Hoi hoi,
Leuke foto's hoor!!!
Hebben jullie hard geoefend?
Thirz heb je je oefeningen nog gedaan met nous?
Vooral rek en strek in de hals?
Ging dat goed?

Nou ik heb een nieuwe jas bij de kroo gekocht, ben er heel blij mee!!!
Snel uit proberen dus!!!

He kims, had wel samen willen rijden, maar gerlien ging al rijden.
Ik weet ook niet of daar nog wat van komt, want misschien gaa eind deze maand onze paardjes naar huis, want het wordt wel erg modderig op de wei.
Ik wil niet dat voice mok krijgt.

Maar jullie komen lesgeven kan altijd.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 13:28

Hahaha ROFL dat commentaar op de foto's! hoe verzin je t! Huilen van het lachen

Jullie nog lekker wezen stappen gisteren? Hebben jullie t een beetje laat gemaakt?
Ik had weer een stapavond als vanouds Clown We gingen op de fiets naar schuttershof waar we eigenlijk de hele nacht hebben gezeten tot 4 uur, half 5 ongeveer. Ook het drankgebruik was weer als vanouds Vork Laten we zeggen dat ik een mixje of 6/7 op had (terwijl ik bijna nooit drink). En toen moest ik nog terug op de fiets! poehee, dat was geen makkelijke taak Haha! Maar ik heb het overleefd! en daar draait het om!

@ Nel: het komt nog wel een keer hoor, samenrijden! Als ik mn rooster weet kunnen we wel afspraken maken.

Ik ga strakjes op het gemakje maar eens naar stal toe. Even kijken hoe het met Nous is. Ik geef haar maar een rustdagje vandaag. We hebben van de week al (te) vaak in de bak gereden en straks verliest ze weer interesse.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 15:02

Kims schreef:
Ik ga strakjes op het gemakje maar eens naar stal toe. Even kijken hoe het met Nous is. Ik geef haar maar een rustdagje vandaag. We hebben van de week al (te) vaak in de bak gereden en straks verliest ze weer interesse.

Haha, tot zover de rustdag: er zijn sprongen in de bak aanwezig, dus ik ga lekker springen Vork
Ging het goed, genoten? Je stapavond klinkt als geslaagd!
En veel foto's maken morgen en dinsdag he, we willen alles weten en zien!

Ben benieuwd naar je nieuwe jas Nel, welke kleur issie? En als je les wilt geven woensdag: graag! Oefeningen met rek en strek nog gedaan hoor, met poetsen kan ze het heel goed als ik een snoepje voor dr neus houd Clown In de bak heeft ze de neiging om te gaan draaien, maar we zijn er mee bezig!

Hoe ging je wedstrijd Bar? Nog lekker gereden Anne?
Nu ga ik aan t werk (zit al op mn werk nl!) Doei!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 16:41

Vandaag mn M1 debuut... ze was ietsje sloom, maar liep wel erg fijn! Geen grote fouten, dus was echt wel tevreden!
Jury was erg streng, had nog maar 1 iemand 1 winstpunt gegeven... terwijl ze al vanaf 12.00 aan het jureren was!!!
Maarja, gewoon mn best gedaan en Sharon liep netjes...

Prijsuitreiking... ik was 2 keer eerste, maar mn punten Boos!
Ik had 169 en 173, zucht! Nouja, volgende keer beter!

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:18

halloow

egt hele leuke fotoows van nous en van yade Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:42

Haha, tot zover de rustdag: er zijn sprongen in de bak aanwezig, dus ik ga lekker springen Vork

Hoi, nou nous heeft vandaag toch niet echt uitgerust he kims... Tong uitsteken
Met de leuke sprongetjes in de bak, die moet je dan toch even gebruiken. *LOL*

Ik ben niet zo actief geweest met voice, heb alleen lekker geknuffeld en gepoetst en haar volgepropt met snoepjes, worteltjes en kuilgras.
Ze vondt het niet heel erg. Haha!

De sfeer was niet om te genieten op stal dus ben niet al te lang gebleven.

Thirz, mn jas is blauw van equi theme.
Dinsdag lekker op nous rijden, ik heb dan ook smiddags les op voice, maar misschien ga ik wel op nous dat lesje doen.
Vindt het wel leuk om te kijken wat nous allemaal nog meer in de kast heeft.
Dan kan ik jou woensdag daar weer mee helpen thirz!
Laat maar weten hoelaat jullie willen.

Met Daniël gaat het weer niet zo goed. Ach gut
Baal er echt van, vindt het ook zo zielig voor hem!
Hij is weer aan het hoesten en heeft wat koorts, en is ook schor.
T klinkt zo zielig!
Maar het gekke is weer, dat ie toch ook vrolijk is.
Naja hoop dat ie vanacht goed slaapt, want afgelopen nacht was weer verschrikkelijk.

Iemand gister Idols nog gezien?
Wat was Gorden stom zeg, heb liever dat Henk-jan erin zit.
Maar ja voor de rest zaten er weer rare mensen tussen.... waarom geven ze zich eigenlijk op?!????

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 22:20

Citaat:

Euhhh Schijnheilig
Die hindernissen riepen gewoon: Nous & Kimberley, kom springen, kom springen, vlug!!! En ik kon natuurlijk geen nee zeggen Knipoog
komt de smoes geloofwaardig over? Schijnheilig

Helaas geen foto's gemaakt!

@ Bar: jammer van de strenge jury!

@ Nel: Echt heel vervelend dat Daniël nog steeds zo ziek is! Ben je al terug gegaan naar de dokter?

Ik ga morgen naar Eindhoven toe, heb er al zin in! Pling We vertrekken best vroeg. Van tevoren moet ik zelfs nog ff mijn stage regelen dus ik zal er wel om 7 uur uitmoeten Vork (en dat in de vakantie!) Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 18:12

He kims:
Vandaag moest ik werken en ging ik het nog even aankijken bij Daniël.
Helaas belde ze me smiddags op dat zn koorts weer opgelopen was en dat ie nogal huilerig was.
Nu ligt ie gelukkig lekker te slapen.
Maar morgen ga ik dus toch maar weer even de dokter bellen.

Was eigenlijk van plan om vanavond dus op voice te gaan rijden, belt wilco dat is moet overwerken.
Dus dat gaat ook niet door.
Dan maar morgen lekker rijden.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:05

Vorige week woensdag hebben we bij babyzwem foto's gemaakt van Daniël.
Ze zijn wat donker en wazig omdat de kwaliteit van een (onderwater)wegwerpcameratje niet geweldig is.

Afbeelding
Ja wanneer mag ik....!?
Afbeelding
Duikbril op je hoofd, want we moeten ook onder water van de juf.
Afbeelding
En daar gaan we....
Afbeelding
Even zwaaien naar papa...
Afbeelding
En door de ring heen zwemmen naar mama.
Afbeelding
Nog even lekker spetteren in het peuterbad.
Afbeelding
En weer warm aangekleed om naar huis te gaan.

Zo dat waren weer Daniël zn zwemkunsten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:01

Aaah, wat een gave foto's van Daniel in het zwembad!! Hij geniet er echt van Lachen Zonde voor m dat ie zich nog steeds niet lekker voelt, beterschapjes met m! En is woensdag half 11 les goed?
Nou Bar, idd strenge jury, maar toch tof dat je 1e was! Die winstpunten komen nog wel!

En ik heb mn reis naar Egypte geboekt Go jij! Go jij! Cool
Ga samen met mn moeder in januari een rondreis maken, heb er echt zin in!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:46

Hoi meiden! Kims hier, ik zit alleen op het account van Nans Knipoog

@ Nel: super gave foto's van Daniël in het zwembad!
@ Thirz: Leuk hoor! eindelijk naar Egypte! Ik ben erg benieuwd hoe het daar zal zijn.

Ik heb vandaag lekker een buitenrit gemaakt met Nans. Ik zat op Laliesk Star (ofwel Liekie) en Nans op Sabiha. Het is echt een supergave omgeving om in te rijden. Helaas kun je er ook verdwalen Clown Koe En dan is er ook echt niemand om de weg aan te vragen! Maar we gingen af op het geluid van de trein, die vlak voorbij stal raasde dus uiteindelijk vonden we stal weer terug!

Hieronder foto's van de rit. Liekie rijdt echt geweldig! Wat een superbeest! Helaas mocht ik m niet meenemen van Nans Verdrietig
Liekie is een arabierenhengst van plusminus 11 jaar oud (hij heeft zn balletjes nog Vork ) Het is een ex renpaard en nu doet ie voornamelijk aan endurance.
Sabiha is een arabierenmerrie van 4 jaar oud. Nans is haar aan het beleren en ze pakt het goed op! Sabi is showgefokt. Ze heeft dus een heel andere bouw dan Liekie, die rengefokt is!

Genoeg gepraat, nu de foto's!

Afbeelding
Z'n lieve hoofdje

Afbeelding
Foto in t zonnetje. De slof hangt eraan omdat ie zich nog wel eens sterk kan maken. Ik heb de slof niet hoeven gebruiken gelukkig.

Afbeelding

Afbeelding
Dit was echt een supermooi pad! Op de foto is de kleur niet goed te zien, maar het hele pad was knaloranje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En Nans op Sabi

Afbeelding
En Nans nog een keer Lachen

Dat was het weer! Morgen een verslag hoe het morgen is gegaan! Doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 02:22

Hoi hoi,
Leuke foto's hoor kims!
Mooie paardjes.
Wel een brave hengst is dat dan.

Let niet op de tijd, het is nu bijna 5 voor half 3 en ik zit even te wachten totdat Daniël weer in slaap valt.
Hij is nu al een tijd aan het hoesten, dus hij kan niet slapen.
Heb hem net hoestsiroop gegeven dus moet even wachten tot dat een beetje helpt, anders blijf ik heen en weer lopen.
Gaaaaap, heb wel zin om weer in mn bed te kruipen, maar gelukkig ben ik vandaag vrij, dus kan ik nog uitrusten.

Thirz, Woensdag half 11 is denk ik wel goed hoor!
Anders hoor je het nog wel!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:57

Supergaaf Kim!
Mooie omgeving en ook leuke paardjes (afgezien van de kleur van die van jou dan Clown hihi) Zullen we Nous laten dekken door die? Tong uitsteken

Aah, arme Nel! Vandaag lekker uitrusten dan! En lekker paardrijden Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 10:35

Bianz schreef:
Whaha Anne, de foto's en het commentaar zijn echt top! Heb echt hard zitten lachen hier Haha! Ook echt die groepsfoto's... het is al heel wat dat ze een foto hebben waarbij ze allebei stilstaan en hun hoofd stil houden haha!

hihi, gelukkig dat jullie ook moesten lachen Haha! is ook zo wat: ik maar happy zijn met mn leuke teksten en dan jullie die echt zoiets hebben van Nors opkijken Uhm Anne?
En hoe ik dat verzin Kim? Uhm.. gewoon Vork
En Bianz ik heb dus nog veeeel meer groepsfoto's Clown *ze staan op CD, geef ze zaterdag aan Thirz mee Ja Ow, en Marieke daar staan ook wat foto's van Yade op. Geen idee of je die evt wil hebben, maar ik had ze erop staan (stonden in dezelfde map natuurlijk)

Hahaha, klinkt als een leuk avondje stappen Kim! (Moet stiekem wel een beetje aan t ene meisje denken in de Dop Clown *wiebel, wiebel, zwalk!* Maar zo erg was t vast nog nie met je Knipoog k gok nl dat die niet eens meer wist hoe ze op een fiets moest klimmen, en jij bent nog veilig thuis gekome dus Tong uitsteken

Jups, heb nog wel lekker gereden hoor. Opsich draait de instructrice al wel iets bij, dus t is nu al beter dan de eerste keer. Was nog iemand in de les van Karine afgedonderd. Best hard ook wel. Eerst al een reeks bokken uitgezeten, toen weer een poos verder gereden en ineens uit t niets weer een reeks bokken. Tsja en toen zat ze op der nek.. Daar nog een paar bokken uitgezeten, en toen ze terug wou gaan zitten in t zadel wendde Karine ineens met een sprong Verward iig toen lag ze er best wel hard naast.. (op der buik ook echt Scheve mond )

Hè jammer van je debuut Bar! Was dat nou op de Zwaanhoek? Maar wel eerste! Die punten komen een andere keer vast wel Ja

Tis zonde van Daniel, zo ziekjes en zo hoesten Ach gut Vannacht daarna nog even lekker kunnen slapen? Was t hoesten een beetje over?
Wel super lollige foto’s van t zwemmen Nel! Iedere foto echt zo’n heerlijke grote smile op zn gezicht! En ook nog duiken! Stoer mannetje hoor!

En Kim, toch nog lekker op pad. Gave foto’s hoor! Knappe paarden ook! Én lekker weer!

Whaaa! Lekker naar Egypte Thirz! Hyper! super gaaf! *uch* ik meld t nu alvast: bérgen met foto’s maken hè! Haha!

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 12:36

haaai
wat een superleuke fotoows van daniel nel!!! egt heel schatig
en zo zonde voor hem dat hij zo aant hoesten is Huilen

kusjes

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 13:33

Bloos! Bloos! Bloos!
Weet je waar mn moeder nou net mee thuis kwam Kim? *gehoord op Omroep Zeeland*
Er schijnen geen treinen tussen vlissingen en roosendaal te rijden van 22 maart tot 22 april! *slik* heerlijk 3 uur onderweg naar rdam! Bloos! Bloos!

Jij zit dan zeker nog op stage? Nors opkijken 1 min lopen vanaf jou huis? hier voor mijn deur?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:01

Hoihoi!
Euh ja, Anne, het is echt waar! Dat geintje hoorde ik al een paar weken terug van Naomi: mijn zus zit ook al flink te balen.
Leuke foto's van Daniël! Hij heeft er echt veel plezier in, dat zie je zo! En ik zie zo hier en daar idd al wat haartjes verschijnen Lachen
Morgen half 11 weer les, heb er zin in! Janis was bij de eigenaresse zaterdag ook zo sloom, dus duimen dat ze morgen weer d'r oude vetrouwde gaspedaal bij heeft Haha! Heb jij nog lekker gereden vandaag? Nog gelest op Nous of toch op Voice? En hoe deed Yade het vandaag Mariek? Nu het open is, heeft ze ook merkbaar minder pijn? En Nous ook nog helemaal koortsvrij? Pfff... wat een vragen Lachen
Ook hele leuke foto's van jou Kim! Ziet er echt top uit daar; zou zo mee willen rijden! Vandaag ook nog gereden? En een leuke stapavond gehad dus!!
Geniet jij een beetje van je vakantie Anne?
Bar, gefeliciteerd met 2x een 1e plaats! Da's echt gaaf! Die winstpunten komen volgende keer weer, dat zul je zien! Hoe staat het nu met werken? Heb je nog een beetje werk?
Van Cis ook weer een teken van leven: heb er al zo'n zin in om te komen als ik dat allemaal lees!
Nou, ik ga weer eens lekker verder werken; vanavond nog een beetje huiswerk maken en verder lekker op de bank hangen. Wie weet nog tot spreeks, als er iemand op msn is! Huiswerk maken ging gisteren ook lekker he Thirz Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:32

Hoi hoi,
Zo ben net terug van de dokter met Daniël.
Daniël is toch een beetje allergisch voor de katten en huisstofmijt.
Dus heb de katten op internet gezet.
Vindt het jammer maar Daniël gaat voor!
Er blijft ook slijm in zn longen hangen, en znm neus blijft dicht zitten.
Zn linkeroog is ontstoken en daar komt allemaal pus uit.
Heb een puffertje voor hem, oogdruppels en neusspray.
Dat moet ie allemaal 3 keer per dag, dus de arme jongen wordt helemaal volgespoten.
Morgen belt de dokter nog even hoe het met hem gaa.
De koorts moet morgen ook minder zijn zegt de dokter.

Nou heb ook nog lekker op nous gereden.
Had eerst nou een uurtje op stal gezet, zodat ik haar kon tempen en even kon kijken of ze hoeste of andere gekke dingen deed.
Maar nee hoor mevrouw deed lekker kuil eten en dr tempratuur was 37.2 dus dat is goed.
Om kwart voor 1 had ik les.
Het ging erg goed, in het begin heel even tegenstribbelen, maar daarna had ik het voor mekaar, en liep ze stap, draf en galop super.
Carolien vondt dat ik maar wedstrijden met nous moet gaan rijden... haha
Maar ze vondt het jammer dat jullie geen wedstrijdjes reden.
Ze vindt Nusanna echt geweldig en wil nog een keer komen als jij gaat rijden thirz, dan komt ze helpen i.p.v dat ik je help, want zij kan je net dat kleine beetje meer geven dan mij.
Is wel heel leerzaam bij haar!!!
We zijn om kwart over 1 gelijk gestopt toen het goed ging.
Want dat was ook wel genoeg voor nous.

Morgen doen we dan ook maar een half uurtje, want kan toch niet te lang blijven met Daniël, die is niet in topvorm.
Wil iemand voor mij morgen voice rijden of longeren?
Ik kan morgen niet en donderdag waarschijnlijk ook niet, ligt eraan of wilco moet overwerken.

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:26

haai

heej annemijntje vijlig thuisgekomen?? Tong uitsteken
ene het is al half 10 stout he van mij veel te laat voor mij en ook voor jouw grrrr eigenlijk moesten we er al om 7 uur inliggen na sesamstraat Tong uitsteken

ene nel ik ben allergies voor huismijtstof das egt idd vervelend!!

kusies

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 16:09

Flink balen van de trein Anne!! Je mag mn privejet wel lenen Huilen van het lachen
Zonde voor Daniel (en Esra!) dat ie zo allergisch is. Hopen dat hij er met die medicijnen een stuk minder last van heeft.
Ik vind de eerste deken wel een cool design hebben Marieke Ja

Net terug van stal, ben er echt een hele dag geweest: eerst gingen we onze nieuwe kast verven, hij is echt cool geworden, nu nog een goud kroontje erop! Daarna Voice gedaan, ze was lekker vrolijk en heb heerlijk gereden. Daarna ging ik nog even met Bianca (van Pablo) wisselen, omdat ik even haar zadel wilde testen. Bianca vond Voice echt grappig en Lenie lach helemaal in een deuk Clown En een stalgenootje had nog een 2ehands KN zadel, dus die hebben we vandaag op Nous gepast. De zadelmaker kwam vandaag toevallig voor iemand anders langs, dus die heeft gelijk even gekeken en het paste prima op Nous! En het zit ook echt heerlijk Lachen Dus nu gaan we t zadel een week testen, ben benieuwd wat jij ervan vind Kim!

Nu ga ik snel douchen, want krijg vanavond logees. Bye!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 17:35

@ Marieke: ik zou een deken kopen van ongeveer 330 gram. Wil je haar ook met die deken buiten zetten? Want dan zou ik een waterdichte kopen. Anders kun je gewoon een ongevoerde regendeken over je staldeken doen. Dat doe ik vaak aangezien het buiten kouder is dan in de stal!

Voelt Jade zich alweer wat beter? Vind het echt zo sneu voor je dat ze ziek is! Dat is iets waar je natuurlijk niet op rekent als je net een pony hebt gekocht!

@ Thirza: leuk joh dat je een zadel op proef hebt! Hopen dat Kim t ook lekker vind zitten, anders wordt het ruzie Knipoog

@ Bianca: deze week heb ik het niet zo druk, vanaf volgende week ga ik vervangen in buitenrust omdat iemand 4 maanden zwangerschapsverlof heeft, dit is 15,5 uur per week. En daarnaast heb ik mn sint willibrord nog, dat is ongeveer 10 a 12 uur in de week. Dus opzich maak ik gelukkig wel wat uren...

Vrijdag gaan Frans en ik weer bij n huisje kijken Haha!! Voor de tweede keer bij Noordweg 55, dit keer gaan mijn ouders en Frans zn vader mee...