Marieke, ik wil je hierbij ontzettend bedanken voor het invlechten. Zonder jou inzet had Thom er niet zo mooi uitgezien
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gelukkig wel gevonden.....
Zonder nageeflijkheid is Ko gewoon een stuk schever en dat las ik ook wel terug op het protocol!
Maarja ik ga er maar niet vanuit, maar stiekum blijf ik toch hopen!!Kowloon schreef:Het wordt waarschijnlijk de 26ste.
haha, ik ben ook wel eens jaloers op jou hoor, Mir. Kan me niet eens meer herrineren wanneer ik voor het laatst serieus gestapt heb.
Ik zou eerst drie dagen moeten voor-slapen en daarna weer drie dagen moeten bijkomen....
Ik was het om 2 uur al zat, maar moest wachten op vrienden die met ons meereden, dus ik heb er nog maar het beste van gemaakt! Geweldig om te zien hoe raaaaaar mensen doen die aan de drugs zitten
moossie schreef:Geweldig om te zien hoe raaaaaar mensen doen die aan de drugs zitten
het enige probleem is dat Anne niet mee uitslaapt maar daar valt wel iets op te verzinnen
KiWiKo schreef:hihihi ik schrok me de T....... zag Freedom op stal staan, maar nergens mijn trailer te bekennen![]()
![]()
gelukkig wel gevonden.....
enuh komen jullie nou nog op met de resultaten????
Gabi had 163 voor de eerste en voor de tweede 148 dus die heeft als enige van ons een winstpunt...goed he
Marieke_ schreef:Graag gedaan![]()
Kan me idd voorstellen dat Ko nu een neger is. Bij caramba was het na een uurtje al een rastabol (op de plek van het eindvlechtje).
Als iemand me weer nodig heeft met vlechten, ik hou me aanbevolen
Marieke_ schreef:Graag gedaan![]()
Kan me idd voorstellen dat Ko nu een neger is. Bij caramba was het na een uurtje al een rastabol (op de plek van het eindvlechtje).
Als iemand me weer nodig heeft met vlechten, ik hou me aanbevolen
Ko zag er echt super uit met die knotjes 

Marieke_ schreef:Ja hij ligt wel ergens hoor
Ik zal idd weer een nieuwe moeten regelen, maar deze keer neem ik een rode en een blauwe. Ja een reserve dus.
Het viel me op dat de punten van die 2e proef bij bijna iedereen lager lag.
Binar schreef:Ja ik denk het wel! We moeten de wedstrijddata en -plaats nog afspreken, maar als jij de 4e op stal bent om te vlechten dan neem ik aan dat Ko dan ook weer gevlochten moet worden
Ik wil de 4e gewoon weer bij Manege de Vliet gaan rijden en dan de 20e december (jaja 2 keer) bij Manege Molenkamp of Prinsenstad (als er plaats is). Ik hoorde van Ghitta dat het er daar heel gemoedelijk aan toe ging dus misschien is dat een leuke optie. Volgende week zondag ga ik ook kijken bij Nienke, die moet dan bij Manege Beresteijn rijden. Dan weet ik ook of dat het daar leuk is om te rijden en dan is dat misschien een leuke datum voor januari
goedemorgen allemaal, zo nog een uurtje en dan kan ik lekker gaan slapen!!!! pfff wat een dodelijk saaie nacht was dit zeg!! Ben blij dat het er bijna op zit.
Serada schreef:Dat denk ik ook hoorIk wil de 4e gewoon weer bij Manege de Vliet gaan rijden en dan de 20e december (jaja 2 keer) bij Manege Molenkamp of Prinsenstad (als er plaats is). Ik hoorde van Ghitta dat het er daar heel gemoedelijk aan toe ging dus misschien is dat een leuke optie. Volgende week zondag ga ik ook kijken bij Nienke, die moet dan bij Manege Beresteijn rijden. Dan weet ik ook of dat het daar leuk is om te rijden en dan is dat misschien een leuke datum voor januari
Citaat:vind je dat leuk???
vind er geen kont aan !!!![]()