Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:06

Nou dat was weer een geslaagde dag zeg. De wedstrijden waren erg spannend en het was heel gezellig. Thom en ik hebben vandaag geen winstpunt gehaald maar desondanks vond ik het zeker niet slecht gaan. De tweede proef verliep beter dan de eerste maar ik ben echt super,super trots op mijn T-maatje

Marieke, ik wil je hierbij ontzettend bedanken voor het invlechten. Zonder jou inzet had Thom er niet zo mooi uitgezien

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:08

Jee wat mooi Loes, het is gewoon een kleine villa voor je mannen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:10

He Lin, wat leuk om te horen dat het een geslaagde dag was!!

En hoe is het met de rest gegaan?

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:10

hihihi ik schrok me de T....... zag Freedom op stal staan, maar nergens mijn trailer te bekennen gelukkig wel gevonden.....

enuh komen jullie nou nog op met de resultaten????

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:13

Ko heeft ook zijn best gedaan, ondanks dat we 2x laatste zijn geworden. ko had weer last van zijn mond, dus die nageeflijkheid lukte helaas niet Zonder nageeflijkheid is Ko gewoon een stuk schever en dat las ik ook wel terug op het protocol!
Verder had ik wel een goed gevoel over het rijden, Ko was best goed voorwaarts en kakte (voor mijn gevoel) niet echt in tijdens de proef!

Renée, hartstikke bedankt voor het voorlezen en Marieke natuurlijk hartstikke bedankt voor het vlechten.
Ko is nu net een Surinamer

Loes, gave stal hoor ;j

Hé mir, gaaf hoor dat je een bod hebt gedaan, is het in Tanthof? of heb je een bod gedaan op die mooie villa aan de Abtswoude die nog nooit verkocht is geweest

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:15

bedoel je die van ranch parket?????? daar vragen ze nog al wat voor zeg

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:19

Ja ik heb die grote villa maar genomen hahaha Dan ben ik voor de rest van mijn leven in 1x klaar

nee het gaat over 2 huizen in Hoornsezoom. (nieuwbouw) Twee huizen zijn nog te koop, maar daar hebben mensen al een optie op. Die loopt dinsdag af en als zij het niet doen dan mogen wij Maarja ik ga er maar niet vanuit, maar stiekum blijf ik toch hopen!!

Leuk om te horen dat jij ook tevreden bent over de wedstrijd Anous! En volgende keer zal het vastwel beter gaan. Ik kan me voorstellen dat Ko best wel een beetje gespannen was of niet?
En al helemaal goed dat hij voorwaarts was en niet inkakte, want dat was vd week nog wel zo toch?

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:32

Het wordt waarschijnlijk de 26ste.
haha, ik ben ook wel eens jaloers op jou hoor, Mir. Kan me niet eens meer herrineren wanneer ik voor het laatst serieus gestapt heb.

Ik zou eerst drie dagen moeten voor-slapen en daarna weer drie dagen moeten bijkomen....

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:44

Kowloon schreef:
Het wordt waarschijnlijk de 26ste.
haha, ik ben ook wel eens jaloers op jou hoor, Mir. Kan me niet eens meer herrineren wanneer ik voor het laatst serieus gestapt heb.

Ik zou eerst drie dagen moeten voor-slapen en daarna weer drie dagen moeten bijkomen....

26 november al?? Vind ik helemaal niet gezellig!

haha, nou dat voorslapen heb ik niet gedaan en dat bijkomen gaat helemaal goedkomen pffff Ik was het om 2 uur al zat, maar moest wachten op vrienden die met ons meereden, dus ik heb er nog maar het beste van gemaakt! Geweldig om te zien hoe raaaaaar mensen doen die aan de drugs zitten

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:51

moossie schreef:
Geweldig om te zien hoe raaaaaar mensen doen die aan de drugs zitten

vind je dat leuk???
vind er geen kont aan !!!

jeetje loes wat een super stallen zeg echt wel mooi
nou maar hopen dat ze blijven staan met een beetje wind hihihi

enne ga maar een keertje mee stappen hoor loes!!!!!! komt wel goed joh!! dat kan je best nog het enige probleem is dat Anne niet mee uitslaapt maar daar valt wel iets op te verzinnen
nou heje tot morgen he
ik ga ff naar een verjaardag en dan lekker slapies doen

morgen eertse dagje bij Loes werken hihihi aaahhhhhhhhh wish me luck

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:54

KiWiKo schreef:
hihihi ik schrok me de T....... zag Freedom op stal staan, maar nergens mijn trailer te bekennen gelukkig wel gevonden.....

enuh komen jullie nou nog op met de resultaten????

Kim, mijn punten waren 147 voor de eerste proef. Die ging ook niet zo super hoor en voor de tweede had ik 150 punten Gabi had 163 voor de eerste en voor de tweede 148 dus die heeft als enige van ons een winstpunt...goed he
Laatst bijgewerkt door Serada op 13-11-05 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:54

ik heb ook niks met drugs...... en gebruikers

mooi stekkie zo Loes.....

Fardos veel succes op je eerste werkdag

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:59

Graag gedaan
Kan me idd voorstellen dat Ko nu een neger is. Bij caramba was het na een uurtje al een rastabol (op de plek van het eindvlechtje).
Als iemand me weer nodig heeft met vlechten, ik hou me aanbevolen

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:04

Marieke_ schreef:
Graag gedaan
Kan me idd voorstellen dat Ko nu een neger is. Bij caramba was het na een uurtje al een rastabol (op de plek van het eindvlechtje).

Heb je mijn pb'tje gelezen????

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:08

Ja inmiddels wel, en ook geantwoord

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:23

Marieke_ schreef:
Graag gedaan

Nouh graag Ko zag er echt super uit met die knotjes
Maar dan wil ik mijn eigen tarnmesje, zodat ik niet zo met een schaar hoef te pielen

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:26

Ja hij ligt wel ergens hoor
Ik zal idd weer een nieuwe moeten regelen, maar deze keer neem ik een rode en een blauwe. Ja een reserve dus.

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:31

Marieke_ schreef:
Ja hij ligt wel ergens hoor
Ik zal idd weer een nieuwe moeten regelen, maar deze keer neem ik een rode en een blauwe. Ja een reserve dus.

Wil je er dan ook eentje voor mij meenemen in een mooie knalkleur, Enneh, die nieuwe (en reserve) die krijg je uiteraard van mij

Als ik die andere nog vind dan laat ik het je wel ff weten!

Renée, heel veel succes en plezier op je 1e werkdag!

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:32

Is goed ik neem er een voor je mee (Y)
Ga jij de 4e ook rijden? Dan ben ik iig weer op stal.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:32

Oh, ik had trouwens 143 en 139 punten Het viel me op dat de punten van die 2e proef bij bijna iedereen lager lag.

Wanneer gaan we om de tafel om de nieuwe wedstrijden te plannen?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:35

Ja ik denk het wel! We moeten de wedstrijddata en -plaats nog afspreken, maar als jij de 4e op stal bent om te vlechten dan neem ik aan dat Ko dan ook weer gevlochten moet worden

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 22:01

Binar schreef:
Ja ik denk het wel! We moeten de wedstrijddata en -plaats nog afspreken, maar als jij de 4e op stal bent om te vlechten dan neem ik aan dat Ko dan ook weer gevlochten moet worden

Dat denk ik ook hoor Ik wil de 4e gewoon weer bij Manege de Vliet gaan rijden en dan de 20e december (jaja 2 keer) bij Manege Molenkamp of Prinsenstad (als er plaats is). Ik hoorde van Ghitta dat het er daar heel gemoedelijk aan toe ging dus misschien is dat een leuke optie. Volgende week zondag ga ik ook kijken bij Nienke, die moet dan bij Manege Beresteijn rijden. Dan weet ik ook of dat het daar leuk is om te rijden en dan is dat misschien een leuke datum voor januari

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 06:39

goedemorgen allemaal, zo nog een uurtje en dan kan ik lekker gaan slapen!!!! pfff wat een dodelijk saaie nacht was dit zeg!! Ben blij dat het er bijna op zit.

Leuk om te lezen dat iedereen goed zijn best heeft gedaan bij de wedstrijden!!!!! Wij hebben gewoon de toppers op de stal staan!!!!

Voor degene die er vanmiddag zijn, tot vanmiddag!!!!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 09:51

Serada schreef:
Dat denk ik ook hoor Ik wil de 4e gewoon weer bij Manege de Vliet gaan rijden en dan de 20e december (jaja 2 keer) bij Manege Molenkamp of Prinsenstad (als er plaats is). Ik hoorde van Ghitta dat het er daar heel gemoedelijk aan toe ging dus misschien is dat een leuke optie. Volgende week zondag ga ik ook kijken bij Nienke, die moet dan bij Manege Beresteijn rijden. Dan weet ik ook of dat het daar leuk is om te rijden en dan is dat misschien een leuke datum voor januari

Ik had zelf ook al het idee om december 2x te starten! Wil Ghitta dat ook of gaat zij alleen de 20e?
Ik zal het vanavond nog wel ff vragen aan Gaby of zij ook wil.

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 10:51

Citaat:
vind je dat leuk???
vind er geen kont aan !!!

Ja smaken verschillen

Kortom heb een leuke avond gehad.

Anous hoe laat beginnen de lessen vandaag?