Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Kiki_ schreef:Ohjaaa, Achterhoekse Paardendagen
Om half 9 parcour verkennen, dat betekend dat we om 7 uur hier thuis al weg moeten!
Oke ik hou op met m'n kampobsessiegedrag, anders denken mensen dat ik zo'n Pennykind ben, toch Kiek xDD
Maar ook al zeg ik tegen m'n mams dat ik het zelf betaal, ze vind het tóch te duur enzo
MRIIIS schreef:Kieeeek PICTURES!![]()
![]()
Gewoon nog maar 75!Oke ik hou op met m'n kampobsessiegedrag, anders denken mensen dat ik zo'n Pennykind ben, toch Kiek xDD
Jah jammer he Nan! En ik wilde zo graagMaar ook al zeg ik tegen m'n mams dat ik het zelf betaal, ze vind het tóch te duur enzo
haha ouders..!! ZUCHT!!
Hoezo Maris

:D:D
Elke & m'n moeder hebben Nanoe over het hek van de bak zien springen
Ze was achter Tivara aan aan het rennen, en had niet eens echt een aanloop genomen ofzo, gewoon in een keer gesprongen! En het hek van de bak is redelijk hoog, ik denk rond de 1.40
Maar ze heeft er niks aan over gehouden, ze kon iig nog kéihard naar de andere kant van de wei rennen. Maarja, toen liep Nanoe in de wei, 2 andere paarden in de paddock en Tivara werd helemaal gek in de bak! Die was alleen maar heen en weer aan het rennen, dus snel naar de bak toe gerend maar Tivara wilde niet komen, met een boterham geprobeerd (bij gebrek aan beter he
). Ze bleef nog even heen en weer rennen maar na een poosje konden we haar gelukkig pakken dus Tivara snel in de wei gezet, en nu staan ze dus gezellig in de wei
. Maar ik baal er wel een beetje van, ik hoop dat ze er iig geen gewoonte van gaat maken, zeker in de winter laat ik ze 1-2 keer per week los in de bak
Nanoe nog wel vaker.. Maarja, dat zal dus wel niet helemaal meer gaan

(heb natuurlijk wel een kleine tik gekregen nu ik op een stippenpaard bij een stippenstoeterij rij) 
Nee grapje, kan me voorstellen dat je daar van schrikt. Ik hoop dat ze in de toekomst niet in herhaling valt! Mooi dat ze alleen maar een klein wondje heeft
Haha
Gewoon nog maar 11 weken! MRIIIS schreef:OWHMG NAN IK OOK![]()
Springen, crossen, water, zandvlakte..Gewoon nog maar 11 weken!