Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 13:56

Ik kan ze ook allebei zien.

@ Wendy: Morgen rond 10 uur dan maar? Ik ben vandaag een beetje ziek maar ik denk dat dat morgen een stuk beter is. Kun je mijn knappe beeltenis weer vastleggen met beugels die op maat zijn. :+

Ik had vannacht zo raar gedroomd over Bergemo. Hans was steeds boos op mij omdat ik eerder klaar stond ovoor de les dan Wendy en nog een paar anderen. Raar toch?

deedee19

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:19

Morgen tien uur...check...of moet ik rekening houden met kwart voor elf? O:)

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:25

Altijd. Ben altijd fashionably late. Komt door mijn ontzettend interessante en drukke leven. ;) Nouja, druk wel...interessant valt wel mee...tegen...hoe je het wil zien...

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 15:08

marie33 schreef:
Ik had vannacht zo raar gedroomd over Bergemo. Hans was steeds boos op mij omdat ik eerder klaar stond ovoor de les dan Wendy en nog een paar anderen. Raar toch?

Ja, dat is raar ja :+

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 18:38

Echt raar ja, ben ik een keer ergens op tijd en dan krijg je dat... :z

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:15

Ik zag dit topic [VN] Stoet van honderd Fjorden trekt door centrum van Hoenderloo
ik was daar gisteren. Meestal ben ik niet zo van de paardenevenementen *ja erg ik weet het* maar dit was echt leuk. Roger was ook mee (oh ja en Carmen :) ) We waren er al om kwart over 8 en gingen kwart over vier naar huis. Heb leuke foto's kunnen schieten (link in bovengenoemd topic)

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:11

He Wendy, dat was gezellig he, vanmorgen bij El Torro. En dat ik nog kon springen! Na meer dan een jaar en terwijl ik eeeeeeeeuwen (8x) niet op een fjord heb gereden. Voor de fjordenliefhebbers onder ons: niets ten nadele van een fjord maar ik ben een groot paard gewend en dat rijdt gewoon heel anders. :+
Zou je me de foto's kunnen pb-en. Dan kan ik wat plaatsen waar ik wel met een rechte rug en geen uitstekende kont op sta. *\o/*
Volgens mij zijn die springfoto's wel leuk geworden. <3
Ich sehe dich Mittwoch. Jammer dat we niet even naar Boxmeer konden...zucht. ;)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:46

Heb een paar weken gevierd dat de dazen waren weg gespoeld bij de storm. Helaas zijn ze vandaag officieel weer terug van weg geweest ;(

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 11:44

Ook dazen moeten af en toe met vakantie... ;)
Nog twee dagen en dan eindelijk vakantie. Sleep mezelf naar de laatste clienten morgen. Hoe leuk ik mijn werk ook vind, ik ben echt aan vakantie toe. :Z :Z :Z
@ Wendy: ik heb Rob een stukje van Relight my Fire live laten zien ~~}>. Hij zei wel dat het alle shows die hij ooit gezien had in de schaduw zette (zijn letterlijke woorden) maar hij wil nog steeds niet mee.
Jammer, maar dan wordt het een trio van jou, mij en Roger.
Kun je me de foto's mailen van gister? En die ene van ons waar mijn haar daadwerkelijk op een kapsel leek :o? (zo gaaf...waarom word ik nooit zo wakker??) en die van bij El Torro.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 16:05

Ik moet ze nog bewerken. Zodra ik tijd heb komt het jouw kant op.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 15:26

Iemand hier nog treinkaartjes nodig? Hierzo

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 15:49

Ik hoop het niet, mn scheurblik heeft nog steeds een garage verbod :=
Maarre...prettige vakantie :wave:

@ Marieke; gíngen die beesten maar met vakantie ;( En ook jij een prettige vakantie :D

Mag zelf nog 2 weken doorwerken...*diepe zucht*

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:03

Maar als het goed is kom jij helemaal relaxed van je vakantie terug. Heb je daarna ook nog vakantie of moet je meteen weer aan de bak?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:40

Ik moet over twee weken weer werken, maar daar heb ik echt nog geen zin in om over na te denken :n

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:30

Emytje schreef:
Maar als het goed is kom jij helemaal relaxed van je vakantie terug. Heb je daarna ook nog vakantie of moet je meteen weer aan de bak?

Heb dan nog 1 week om bij te komen, lijkt me echt niet leuk meteen door te gaan
* bedenkt hoeveel cliënten op het moment veel spanning hebben* *is heel blij met die week* := Maar niet getreurd; mn agenda is vol genoeg bij terugkomst :+

@ Wendy; is nog altijd 14 dagen onbekommerd vakantie houden :j Nog leuke dingen op de planning staan?

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:34

He he, hier springfoto's van mij en El Torro.

Afbeelding
Hier had hij er nog niet zo veel zin in. Nauwelijks de moeite om je voeten voor op te tillen.

Afbeelding

:o?

Afbeelding
Deze vind ik stoer! <3

Afbeelding

En wat denken jullie ervan? Langere beugels bevielen toch beter bij het dressuren. Zit ik ook meteen rechter op.

En nog een niet onbelangrijke mededeling:

IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:35

@ Wendy: bedankt voor de foto's. Was super gezellig.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:43

Hij tilt zijn rechtervoorbeen wel hoger op als zijn linker. Valt wel op met die foto's zo. Graag gedaan trouwens hoor.
Ik heb deze vakantie al veel kunnen gebruiken om met de camera te oefenen en ook om mijn sieradenhobby weer eens op te pakken. Ik ga lekker met beiden. Gisteren mijn nichtje gefotografeerd met haar vriendinnen. Dat was echt leuk om te doen.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:47

Leuk met die meiden. Dat was vast lachen. Als je ooit een model (zeer professioneel natuurlijk :+ ) dan laat t me maar weten. Ben beschikbaar aangezien Vogue en Cacharel verdacht stil zijn momenteel ;)
Ik hoor het wel maar eerst ga ik luieren in Frankrijk.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:49

Bedoel natuurlijk: 'als je ooit een model nodig hebt'. Ben dan ook al aardig dood voor vanavond.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 12:30

Dat ene been hoger optillen, zou dat niet gewoon te maken hebben met de galop waar hij inzit? Dat het ene been gewoon net wat later wordt ingetrokken als het andere been?

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:08

Zou inderdaad goed kunnen. Had ik ook al aan gedacht. En de hindernis is natuurlijk niet zo vreselijk hoog dat je echt van een gigantisch lang zweefmoment kunt spreken waarin hij tijd heeft om allebei zijn benen helemaal in te trekken. Het stoort mij in ieder geval niet op de foto's.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:47

Gave foto's van Bul zeg! :D
Die benen zo scheef kan ook komen doordat je uit een wending komt? Tenminste, de omheining lijkt vrij dichtbij dus ik neem aan dat je maar een pas of twee recht aan kunt galoperen voordat hij er overheen moest?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:56

Ja dat klopt inderdaad. Heb maar een klein stukje weiland om op te rijden dus moet even slim indelen.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:57

Ongeveer vier passen. Maar ik moet zeggen dat ik hem niet keurig om mijn been kon laten draaien hoor. :+ De eerste foto in ieder geval niet. De tweede en derde keer gingen beter. Ben een wat soepeler en buigzamer paardje gewend. Was toch leuk hoor, zeker omdat ik al zo lang niet gereden heb. *\o/*