.Pittige dag gehad vandaag..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
.
.
Jaa daar ben ik ook wel blij mee! Heb ook m'n les van vorige week teruggekregen, had wel afgezegd (kreeg voicemail en die heb ik gewoon ingesproken) maar stond toch op de lijst. Dus nog twee lesjes lekker rijden en dan vind ik het ook wel prima, kan ik lekker op dinsdag ook naar de paardjes!
. Het is dan ik nu de ingrediënten niet heb, maar die ga ik ZEKER even halen morgen 

Pebbs schreef:Nadien krijgt een 10 voor houding en zit
alleen hebben we hem vandaag gepast, hij ligt helemaal goed behalve bij de schoft doordat hij eerst een slecht passend zadel had, en dus geen bespiering. daardoor kiepert hij iets naar voren
we hebben er een bontje ondergelegd(niet zo'n sierbontje zegmaar, maar een die hem ophoogt) en dan ligt hij wel goed. maandag gaat onze instructrice er naar kijken, of hij met dat bontje echt overal goed ligt. en of het bontje weer weg kan als hij bespiering heeft. ik hoop het !
) Heb gisteren ook cc af moeten zeggen
Wilde reageren, maar het lijjkt al zo'n end terug, dat ik het maar laat en reageer op de nieuwe dingen.
.
. Voor inspiratie enzo haha