. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
Citaat:Ik geloof trouwens dat er iemand moet trakteren??
Hoorde dat Maruska en Cas gister bijna besprongen werden door een woeste Haf zonder berijder... woops! Hopelijk is iedereen er zonder kleurscheuren vanaf gekomen?? Marus & Cas iig wel!
het werd even te veel voor Sellie blijkbaar. Denk dat ik maar een western zadel koop, dan kan ik rodeo gaan rijden. Maar iedereen is er zonder klerscheuren vanaf gekomen hoor. mellanion84 schreef:nee hoor het was die andere haf die aan de haal ginghet werd even te veel voor Sellie blijkbaar. Denk dat ik maar een western zadel koop, dan kan ik rodeo gaan rijden. Maar iedereen is er zonder klerscheuren vanaf gekomen hoor.
Serada schreef:Esther28 schreef:Nou zolang ze nog buiten kunnen en willen blijven..laat ik vera buiten..winter duurt nog lang genoeg en ze kunnen nog genoeg op stal staan
Het lijkt wel of die zomers steeds korter worden door al dat natte weer. Vorige stalperiode was voor de paarden ook al ruim 7 maanden...