Kirsten_S schreef:Ik wil niet nep overkomen door een 'blijer' gezichtje te gebruiken terwijl ik wat ik net
berichtte in mijn achterhoofd heb. Ik wil er gewoon graag duidelijkheid over want volgens mij
zitten jou ook dingen dwars door ons bezoekje? ik kan niet in jou hoofd kijken dus ik
weet niet wat er aan de hand is. Je mag het via pb doen of wat dan ook, maar probeer
alsjeblieft niet te doen of er niets aan de hand is?
Ik wil graag vriendinnen blijven melis maar zoals je nu doet lukt me dat niet echt ..
Wat voor dingen zitten dan in jou achterhoofd? Die zou ik ook graag willen weten.
En ik heb eerlijk gezegd niet echt meer dingen die mij dwars zitten na jullie bezoekje..
Denk dat het meeste wel aan bod is gekomen eigenlijk... En als ik wat weet horen jullie het ook gewoon!
En tuurlijk wil ik ook vriendinnen blijven. Dat is wel het liefste wat ik wil. En dit geld ook voor Noortje.
Pebbs schreef:Ik wil er helemaal niet urenlang over discussieren, maar dat jij zegt dat je met niemand wat uit te praten hebt klopt niet.
Natuurlijk hebben we besloten dat we mekaar even de tijd hebben gegeven, maar het word er alleen maar erger op, vervolgens hoor ik van jennifer nog wat dat jij gezegd heb over mij. Ik hoor alleen maar slechte dingen die jij van mij vind.
Daar ben ik echt helemaal klaar mee. Ik hoop dat je dat ook kan begrijpen
Nee tuurlijk heb ik met jullie een hoop uit te praten. Dat zowieso maar weet even niet zo goed waar ik moet beginnen.
En ja het ging gewoon niet echt goed dus dan overheersen de negatieve dingen. Omdat we gewon anders gaat tussen ons.
Geen idee waar het allemaal aan ligt enzo... En tuurlijk begrijp ik het als je er helemaal klaar mee bent.
Maar denk dat we beter het even onder 4 ogen uit kunnen praten en niet nog met bijv Jennifer als tussenpersoon.