Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 09:37

Nicole1995 schreef:
Heb ondertussen een leuk meisje van de zaterdagochtend les voor Col voor de zaterdag waar ik heel blij mee ben.Zuinig met mijn spullen en netjes en rijd Col lekker relaxt met stille benen en handen en vertroeteld haar die dag.

Dat is wel heel fijn! Ze zijn wel zeldzaam hoor, dus wees er zuinig op! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 09:41

Nicole1995 schreef:
Vanavond naar school geweest voor defenitief school advies.Lars heeft VMBO-T advies gekregen.Zijn symbolische kant(lees reken inzicht)zat op Havo niveau en spelling ook.Sprong er dus echt uit dat ie met zijn fijne teken manier techniek gecombineerd met rekeninzicht dus inderdaad heel goed bouwkundig/technisch ontwerpen kan.Iets wat ie zelf heel graag wil.Ape trots op mijn mannetje!!!!

Wat zal dat een rust geven, zeg! Heerlijk dat hij daarin nu ook bevestigd is! ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:08

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:
Heb ondertussen een leuk meisje van de zaterdagochtend les voor Col voor de zaterdag waar ik heel blij mee ben.Zuinig met mijn spullen en netjes en rijd Col lekker relaxt met stille benen en handen en vertroeteld haar die dag.

Dat is wel heel fijn! Ze zijn wel zeldzaam hoor, dus wees er zuinig op! ;)

Dat is zeker waar ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:10

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:
Vanavond naar school geweest voor defenitief school advies.Lars heeft VMBO-T advies gekregen.Zijn symbolische kant(lees reken inzicht)zat op Havo niveau en spelling ook.Sprong er dus echt uit dat ie met zijn fijne teken manier techniek gecombineerd met rekeninzicht dus inderdaad heel goed bouwkundig/technisch ontwerpen kan.Iets wat ie zelf heel graag wil.Ape trots op mijn mannetje!!!!

Wat zal dat een rust geven, zeg! Heerlijk dat hij daarin nu ook bevestigd is! ;)

Ja,erg goed voor hem. :D Vanavond uitzoeken wat mogelijk is op het Compaen.Zelf wil hij ook graag op het Trias kijken,eerst maar hier kijken vanavond.

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:19

jhe vanavond verplicht rondje school.

zo geen zin in maar ach het moet...
eerst maar eens naar de beugeltandarts.

liquita hoe ging het rijden met jouw voet en first zn been???

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:49

Tjonge, wat een weertje vandaag.
Ik heb heerlijk de post gelopen, en heb net lekker in de (voor)-tuin gewerkt.
Heb in het afgelopen najaar niks aan de tuin gedaan, dus heb er nu veel werk aan.
Maar dat geeft niet, ik vind het leuk om te doen.
Als ik weer zin heb en het is weer zulk mooi weer, moet ik de achtertuin maar weer aanpakken.
Beetje snoeien, onkruid en bladeren weghalen. Had nog krokusbolletjes, maar die moeten nu maar weer tot September wachten, ik denk niet dat dat nu nog wat word als ik ze nu nog ga planten.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:51

Mijn vader heeft darmonderzoek gehad, er zijn 2 poliepjes weggehaald en op kweek gezet. Waarschijnlijk zijn zij ook de oorzaak van zijn bloedarmoede. Morgen moet hij voor gesprek komen bij die dokter, de uitslag van de kweek duurt nog 10 dagen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:53

Sanne zei dat er weer droes was op de manege, en dat ze dan nog niet weg kan met Nado. Kan hij dan droes overbrengen, ook al heeft hij het zelf al gehad :o?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:56

Ik had zo'n sticker voor op de deur besteld, voor hulpdiensten. Dat als wij er niet zijn, ze weten dat er huisdieren binnen zijn.
Bij die sticker zat een foldertje............. www.dehuisdiersuper.nl
Misschien hebben jullie ook nog wat aan deze link, ze hebben ook paardenspullen en kleding.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:01

hahaha, de aanbiedingen bij paarden zijn ook leuk.
ik zie Nado al ........ z'n eigen "buitenbak" _O- _O- _O- en dan water drinken uit de waterput :9

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:29

meelen schreef:
Heb in het afgelopen najaar niks aan de tuin gedaan, dus heb er nu veel werk aan.
Als ik weer zin heb en het is weer zulk mooi weer, moet ik de achtertuin maar weer aanpakken.
Beetje snoeien, onkruid en bladeren weghalen. Had nog krokusbolletjes, maar die moeten nu maar weer tot September wachten, ik denk niet dat dat nu nog wat word als ik ze nu nog ga planten.

Je kan ze nog wel planten alleen komen ze later uit. :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:36

meelen schreef:
Mijn vader heeft darmonderzoek gehad, er zijn 2 poliepjes weggehaald en op kweek gezet. Waarschijnlijk zijn zij ook de oorzaak van zijn bloedarmoede. Morgen moet hij voor gesprek komen bij die dokter, de uitslag van de kweek duurt nog 10 dagen.

Sterkte met wachten op de uitslag meelen.Duurt dan weer zolang als je wachten moet.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:53

meelen schreef:

toch wel spannend, hopen dat alles goed is!!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:54

meelen schreef:
Sanne zei dat er weer droes was op de manege, en dat ze dan nog niet weg kan met Nado. Kan hij dan droes overbrengen, ook al heeft hij het zelf al gehad :o?

he, lastig, weet het eigenlijk niet. maar zal voorzorg zijn. kan dus nog wel ff duren???

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 20:28

mntj schreef:
jhe vanavond verplicht rondje school.

zo geen zin in maar ach het moet...
eerst maar eens naar de beugeltandarts.

liquita hoe ging het rijden met jouw voet en first zn been???

Met First ging het helemaal goed. En met mij eigenlijk ook wel, maar in het begin met draven deed m'n enkel een beetje zeer. Heb m'n stijgbeugelriem één gaatje langer gemaakt en toen ging het wel. Ben dus vrijdag van de partij om half 10 :j . Zouden we dan het proefje voor zaterdag kunnen oefenen???

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 20:33

meelen schreef:
Hmmm...best spannend. Sterkte :*

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 20:34

meelen schreef:
hahaha, de aanbiedingen bij paarden zijn ook leuk.
ik zie Nado al ........ z'n eigen "buitenbak" _O- _O- _O- en dan water drinken uit de waterput :9
Whahahaha!!! Leuke site inderdaad :j

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 20:43

meelen schreef:

Dit vond ik hier op Bokt (wiki).

Na een dergelijke infectie zijn de paarden meestal de rest van hun leven immuun voor droes, de kans dat ze het een tweede keer krijgen is heel erg klein, maar niet uitsluitbaar. Ook kunnen ze drager worden van de bacterie, en zo een bron van infectie vormen voor paarden die nog geen droes hebben gehad.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 20:58

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Whaaaa...dat wordt een latertje voor me. Moet de volgende weer om 6 uur op om te werken :oo

Oeps......

Wel leuk dat er weer zoveel meedoen.
Ik weet niet of ik kan komen, maar wens jullie nu alvast heel veel succes !!!!!

Als je van de week nog eens je proefje wil oefenen, wil ik (als ik er ben) je wel
een keer voorlezen.

Thanks...ik weet nog niet wanneer ik donderdag ga rijden. Als je er toevallig bent zou ik het heel fijn vinden.

Rijden ging trouwens goed, alleen in het begin was het een beetje pijnlijk.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 20:59

Nicole1995 schreef:

+:)+

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 21:00

Ik ga zo ff rijden....met m'n nieuwe rijlaarzen, ben benieuwd.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:05

meelen schreef:

Het was zeker lekker weer! En dat hebben we op de Dam ook gemerkt: er was meteen veel meer animo voor ritten! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:06

meelen schreef:

Hopelijk valt het mee en blijft het inderdaad bij alleen de veroorzakers van bloedarmoede! Spannend, ik zal voor jullie duimen! ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:45

Vanavond naar Compaen geweest erg leuk,hij was erg onder de indruk van de praktijklokalen.Gepraat met leraren en Lars kan prima uit de voeten met VMBO-T daar.Hopen dat de eerste keus ook echt doorgaat.Zijn juf had gehoord dat er nog niet iemand was geweigerd nou dat geleoven we dan maar .

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:46

LIQUITA schreef:
Ik ga zo ff rijden....met m'n nieuwe rijlaarzen, ben benieuwd.

Gaat dat met je enkel?Kom je er in?