Ja ik start voor de 2e keer, vorige keer wou die niet langs de jury en heeft ie me alle hoeken van de bak laten zien, dus dit is weer een nieuwe poging 
Ik start iets voor en iets over 1!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Reformer schreef:Owh leuk zeg!Ja ik start voor de 2e keer, vorige keer wou die niet langs de jury en heeft ie me alle hoeken van de bak laten zien, dus dit is weer een nieuwe poging
Ik start iets voor en iets over 1!
. Nou, ik ga slapen.. Denk dat ik sommigen van jullie morgen dan zie?
Tot morgen dan! Leuk!
maar wel een lieve.
181 en 182! dus ben helemaal tevreden! en jullie hebben nog een prijs gewonnen he!
?
Maar goed, Sjouk blijft Sjouk.. Over 2 weken start ik indoor, zal denk ik al een stuk schelen! Ik had 171 en 170.. Vond het wel lachwekkend dat ik mijn 2e proef lager had dan mijn 1e. De 1e proef kreeg ik hem niet langs de lange zijde dus mijn proef was uiteraard prut
En mijn 2e was die doodmoe maar deed hij de oefeningen wel óke.. En die was lager in de punten! Het blijft een rare jurysport.. Soms denk ik, was ik maar gaan springen, een balk eraf -4 en verder geen gemuts
die kleine is echt een vreetzak en is in 1 week nu 8 gram aangekomen. Komt dus wat dichterbij de andere met zijn nu 36 gram