Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suikermeisje schreef:Olijkje schreef:Haha ja jammer, want echt zoiets kan hij goed gebruiken. hij moet gewoon leren luisteren
ik had ook zo'n etter
die was tot zijn 4e hengst en heel erg verwned geweest mocht alles van zijn vorige baasje.
Hij kon niet fatsoenlijk meelopen en beet enzo en hij schopte heel gemeen naar alles en iedereen.
ik heb hem een 1,5 jaar gehad denk ik en heb hem toen verkocht, vond er weinig meer aan (hij was weer braaf xD) (was een shetje van 84 cm)
toen heeft zijn nieuwe bazinnetje hem 3 weken gehad en toen weer door verkocht want hij was dominant en blablabla alemaal smoesjes, uiteindelijk kwam het erop neer dat het teveel kostte geloof ik..
zucht, mensen...

Is goed.

)

Datjaa schreef:IsabelvS schreef:Oh haha ik ben echt dom je had me al een bericht gestuurdwat was die hyves ook alweer?
http://reelaer322010.hyves.nl/
Annie_ schreef:xClairex schreef:Haaaaaii!!
Leeuk, ik ga nog lekker op JT
Moet pas over 4 jaar bij de trec
Ik heb besloten dat als ik volgend jaar weer op JT ga, dat ik ga proberen surprise mee te nemen
JT is ook ook leuk!! Ben al 4 keer op Jt geweest maar moest nu door leeftijd op trec
suikermeisje schreef:@ Caitlin
Ja klopt ik ken leerdam wel, dat is denk 20 minuten ofzo met de auto (gok ik zo)
Woon naast Tiel
--
Wow, in Tiel is Appelpop toch! Daar wilden mijn vriendinnen met mij heen! Maarja, wij wonen in Friesland..! Ik kom bij je slapen!
haha is goed hoor, woon 4km vanaf appelpop, dus valt nog mee
ik hoef geen duur veulen, mijn paardjes hebben een emotionele waarde van hier tot tokio, is voor mij al genoeg

suikermeisje schreef:ohja xD
maar zo'n vakantie naar Marokko is wel wat duurder dan JT gok ik zo, dus zullen we ruilen Sanne (Moet ik hyper snel prikken halen en nog meer dingen, nee doen we niet xD)

suikermeisje schreef:zou die van een broodjes dieet slank blijven dan claire? ik vraag het me af
zitten veel koolhydraten in brood hoor