Tav beterschap, lekker even uitzieken! Xanta dat moet denk ik Boukje geweest zijn met bijrijder 32 , wat schrikken voor jullie. Iedereen werk ze, ik ga vandaag bij mijn vader werken voor het eerst, spannend.
taverno
Geplaatst: 18-10-10 09:56
Nou Ilvy,het kan ook Robin met Rixtine geweest zijn,die ging ook rijden rond die tijd.
Wat voor bedrijf heeft je vader dan?
cassandra84
Geplaatst: 18-10-10 10:00
Wat ga je daar doen Noah? Werkse ze in ieder geval.
Ik ga wel helpen als dat nodig is met de "kür. Gezellie dat er weer wat op stal georganiseerd wordt.
Het zou alletwee kunnen, maar ik heb van Rixtine niets meegekregen.. Sja, die friezen ook he...
Spannend Ilv!! Waar zit dat bedrijf, in Den Haag?
_baxter_
Geplaatst: 18-10-10 10:04
Hahaha ik zie het niet echt voor me, Baxter met de kür op muziek... grapje Met lange lijnen wel misschien. Ik denk dat ik vandaag naar stal ga, ben alleen bij m'n oma nu.. Ik moet sowieso terug naar huis voor m'n hamsterbende in mijn kamer... Die moeten ook nog eten
cassandra84
Geplaatst: 18-10-10 10:33
Hamsterbende? Hoeveel heb je er wel niet? Denise gewoon met lange lijnen. Abel doet ook mee met Arwen. De kleintjes worden dan ook vertegenwoordigd.
Ik heb 3 hamsters Maar ze hebben echt enorme kooien en nemen dus veeeeel ruimte in 2 syrische (zijn dus goudhamsters) en een russische (zijn heeeeeeel bekend in dierenwinkels).
Oh jee, arme Robin, die Friezen kunnen leuke streken hebben Mijn vader heeft een computerwinkel, helpdesk, reparaties en plaatsing van computers bij bedrijven. Was erg leuk, hij is dan opeens heel streng dat is wel grappig Goed nieuws voor Noah, die mag vrijdag wsl naar huis. Even kijken hoe hij reageert zonder antibiotica en dan krijgt hij een zooltje met verband ertussen. Denise, ik heb ook veel hamsters, voornamelijk opvangers dus als je nog een plekje hebt
haha, nee ik sta vol denk ik. Der is er een pas een 1 jaar geworden (dierenwinkel)... Ik zag in het hamstertopic dat het robbies waren.. OH die zijn zo leuk
Pim is dus mijn russische en komt uit de dierenwinkel. En die andere 2 komen uit een opvang. Ik heb volgens mij nog ergens foto's van ze.
Bahh ik zie stomme wolken waar druppels uit vallen!
taverno
Geplaatst: 18-10-10 17:10
Ik ben heel even op stal geweest om Tence zijn deken te controleren die hij sinds gisteren op heeft. Ik heb hem ook even losgegooid en gestapt maar moest toch wel snel naar huis gaan daarna,ik was niet zo fit
Hmm dat gaat niet heel lekker Tav, extra vitaminen en uitzieken! Ja fijn he van Noah, ik ben super blij! Ja via een stichting cykie, daar heb ik er 4 van nu is het even vol .
Een hamsterstichting, kwist niet dat dat bestond, leuk dat je dat doet!
DesireeK
Geplaatst: 18-10-10 22:16
Sven zijn hamster is vandaag overleden... Sven weet het nog niet dus morgen krijgt hij het slechte nieuws...
Baxter is wel zadelmak en loopt wel met kleintjes erop... maar voor de rest nog niet zo om een kur te lopen hahaha.. Ik heb Denise aangemoedigd om het aan de lange lijnen te proberen... en ze kan het... Ik kan er zelf helaas niet bij zijn op die datum i.v.m. sinterklaasfeest van pat zijn werk voor de kids... Hoop wel dat er gefilmt wordt...
Wat fijn dat het met Noah de goede kant op gaat... @tav: beterschap...
Ik wil wel meedoen met de kur!! (lange lijnen) Alleen heb geen fantasie... Mensen met ideeën die mij willen helpen??
jarrah
Geplaatst: 19-10-10 02:00
taverno schreef:
Ahhhh Jarrah helemaal zonder familie in het verre Curacao
Ja dat is echt wel even gek hoor.. vandaag de hele dag alleen geweest, ben lekker naar het strand geweest (daar wel mijn zusje nog even een kwartiertje gezien, die moest werken), maar verder alleen maar lekker mijn boekje gelezen. Ik vind het heerlijk zo even lekker op mezelf zijn, maar het is wel even wennen na een week lang met zijn 7en geweest te zijn! Morgen nog een lekker dagje mezelf vermaken, woensdag de bruiloft en donderdag is mijn zusje vrij en ga ik met haar nog even lekker strandje pakken, hapje eten, drankje en dansje doen... en dan zit het er ongeveer weer op. Vrijdag inpakken en opruimen, auto wegbrengen en dan naar hato.. Dan ben ik zaterdag weer thuis en kan ik weer lekker naar mijn meisje toe. Ik hoor van verschillende kanten dat ze goed in de watten gelegd wordt, dus dat is wel erg fijn!
Tav: ben je alweer een beetje beter? Balen dat je zo ziek was/bent!
Baxter: leuke ideeen voor de kur... nou omdat jullie klein zijn zou ik denken aan iets van een kinderfilm, misschien als dwergen, of wat ook erg leuk is... bijvoorbeeld als belle en het beest (jij Belle en baxter het beest )
nikkielvis
Geplaatst: 19-10-10 07:41
Goeiemorgen
Jeetje dan had ik het toch goed gezien dat ik Rixtine zag rennen in de bak. Ze was ook wel al een hele tijd aan het snurken...
Marion Tence wordt maar snel weer beter heb je gemist gister. Je plek bleef maar leeg. Voel je je al wat beter?
Kur op muziek heb ik me ook voor opgegeven. Ben benieuwd....