Ik zal eens even bij de Penny's gaan polsen, maarreh.... wel als ik terug ben van vakantie hoor, want ik wil dat voor geen goud missen!
Moeten we dan ook niet allemaal een t-shirt aan met Team Edward of Team Jacob??? !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KimLittle schreef:Miss_Montana schreef:Of we schuiven gewoon het filmavondje een stuk naar voren, kunnen alle mensen die de films willen kijken deze op dezelfde avond bewonderen
???? snap ik nie
Ik bedoelde daarmee alle mensen die de films nu na Thirza willen lenen, de films dan binnenkort al samen kunnen zien
Maar op 26 juni vind ik ook prima hoor. Heb niets in m'n agenda staan tot nu toe. Lijkt me wel onwijs gezellig om samen de films te kijken! 
San1978 schreef:Thirz, zou je anders mijn DVD's weer kunnen doorgeven aan Nita? Of kan je wachten tot de Penny filmavond Nita?!

frosty schreef:Nee reiningavond kan op elke willenkeurige zaterdag , dus de 26 e vast zetten ??? Kim wil jij een leuk affiche maken , heb wel een gehoord dat je dat wel een beetje kan , fotoshoppen enzo ??
Jaaaa leuk leuk leuk. Me love photoshop