Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:Gefeliciteerd SabienWel jammer dat je voor je Theorie gezakt bent...
Ik heb gister Thalita gereden, ze was niet de snelste, maarja wat wil je met dit weer.. en ze had al een uurtje gelopen. Dus heb het rustig aan gedaan. Verder heb ik wel heerlijk op d'r gereden!
sambagirl schreef:Stef_Winston schreef:Gefeliciteerd SabienWel jammer dat je voor je Theorie gezakt bent...
Ik heb gister Thalita gereden, ze was niet de snelste, maarja wat wil je met dit weer.. en ze had al een uurtje gelopen. Dus heb het rustig aan gedaan. Verder heb ik wel heerlijk op d'r gereden!
ah zielig paard, ze is ook nog mee geweest met de buitenrit, het was echt heet gisteren (nu nog trouwens, wij hebben hier geen airco helaas)
Stef_Winston schreef:Ja vond ook raar dat ze nog moest lopen.. Ze loopt in de ochtende privélessen en gisteravond ook nog 2 uur... Vond het nogal raarWant ze struikelde bij mij soms ook al over d'r eigen benen..
sambagirl schreef:Stef_Winston schreef:Ja vond ook raar dat ze nog moest lopen.. Ze loopt in de ochtende privélessen en gisteravond ook nog 2 uur... Vond het nogal raarWant ze struikelde bij mij soms ook al over d'r eigen benen..
Ze liep met de buitenrit aardig voorwaarts trouwens, dus hopelijk heeft ze er verder geen last van gehad.
Gisteren zag ik eindelijk wie jij bent!! Knap toch van mij! ha ha
aatjuh12 schreef:ik vroeg gister of wizzard ook nog mee naar buiten ging om 9 uur.. maar toen zei die blonde vrouw die op thalita : nee hij is niet zo geschikt voor een buitenrit.. dus ik: oowh.. liep die daarom vorige week vooroptoen zei ze niet zoveel meer