Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Esile schreef:Leuk Jeanet!!
Ik hoop ook dat ik een uur mag inhalen vanavond, maar zal wel niet twee uur op Gup mogen..
Haha, het blijft een heerlijk beest. Van de zomer buiten 'balkjes gelopen' met 'm. Hij deed alsof het hindernissen van een meter waren
Heb ik nog leuke foto's van ... hahahaha jij met je beugels uit en hij met zn hoofd zo raar naar die balkjes kijkendwhahahha
aatjuh12 schreef:Eevj schreef:Jaaaaa bij fieke
Nee rijd eerst met mijn ouders auto aman, en volgend jaar krijg ik de auto van m'n tante, een toyota Yaris
NIEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTT!!! die wil ik ook zo graaaaaaagmaar mama vind het niet verstandig als ik die als eerste auto ga kopen..
sambagirl schreef:We hadden eerst balkjes gelopen, dat ging goed, toen springen, een normaal paard zet af en springt dan in een vloeiende lijn, zodat je mee kan met de beweging. Deze meneer niet hoor...... staat bijna stil voor de hindernis, springt dan ongeveer vierkant de lucht in, slaat na het landen gelijk links af, en kijkt dan vervolgens of zijn ruiter nog zit.....![]()
Nou dit zat nog wel, maar was toch enigszins verbaasd over de actie.
Na de les heeft die ook nog mijn poetskoffer vernield om bij de snoepjes te kunnen.... hele kilo vanilla biks achter zijn kiezen...
toch hou ik nog steeds van hem ha h aha ha ah aha ha![]()
2e uur was onverwachts, het was een kleine les en Gup was niet ingedeeld en ik had hem zelf losgereden, dus ben maar blijven zitten
aatjuh12 schreef:nou.. omdat het nog redelijk nieuwe auto's zijn ofzo.. en dan moet ik kwa verzekering eerst even opbouwen ofzozegt moedertje.. heb er niet zoveel verstand van.. maar heb nu naar een seat arosa gekeken.. wat vinden jullie daarvan?
Eevj schreef:Ik heb er echt nog NOOIT een 65 plusser in zien rijden
sambagirl schreef:Eevj schreef:Ik heb er echt nog NOOIT een 65 plusser in zien rijden
http://www.plusonline.nl/reizenenvrijet ... to-rijdt-u
![]()
![]()
![]()
Maar ieder zijn smaak hoor, paar vriendinnen van mij rijden ook in een Yaris, het zijn goede auto's!