had je der van me opgemogen janiee
Maar ze wordt er achterlijk heet van..
Het viel me echt op dat ze het bij reelaer niet had.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:Als jastrade nou een paard was waar iedereen op kon springen,
had je der van me opgemogen janiee![]()
Maar ze wordt er achterlijk heet van..
Het viel me echt op dat ze het bij reelaer niet had.
! Hopelijk hebbie lekker geslapen
Iriis_ schreef:Trouwens.. Melanie.. Ik vind het echt heel vervelend voor je..
Dat het de laatste tijd zo slecht gaat. En dat je gepest wordt op school enzo.. Ik ben ook niet altijd even aardig tegen jou geweest. Maar ik moet wel zeggen, dit is altijd over bokt geweest.
En ik merk dat voor mij Bokt en Real live 2 hele andere wereldjes zijn. Als k zo fel naar jou toe reageer over bokt, komt dat 9 van de 10 keer omdat ik dingen anders lees dan dat jij het bedoelt..
Dat is ook het nadeel van internet; Alle dingen die je neerzet worden anders opgenomen dan dat je bedoeld; En ook omdat er geen (onder)toon kan geplaatst worden.
Maar heb je der nooit over na gedacht om naar een andere school te gaan?
Want mensne die roken, drinken en drugs gebruiken, hebben wij natuurlijk ook wel. maar lang niet zo extreem!!
Wat voor niveau doe je?
VMBO KBL, Dus dat is al opzich een rot groep, het VMBO. Zitten vaak van die vervelende kinderen in die niet denken aan de toekomst en alles vernéuken. Andere school heb ik al zoo vaak aan gedacht, maar toen ik na het 2de jaar van BHC naar OVC ging dacht ik dat de rust wel weer zou terug keren omdat daar kinderen inzitten die zelf een bepaalde richting kiezen (Zorg en Welzijn) maar niet dus.
Het is bij mij wel extreem geweest die 4 jaar lang, zo ver dat ik er zelfs aan dacht om van de brug(gen) af te springen waar ik altijd over heen fiets.
Ik vind het goed dat je je daar niet in mee laat trekken.![]()
En dat van je broer en de manege begrijp ik eigenlijk ook wel heel er goed...
Je schrijft het naar mijn idee een beetje 'grof' op.. Maar als ik er goed overna denk snap ik het 100%..
Vond het ook moeilijk om op te schrijven, want als je niet uitkijkt wordt alles weer als 'ego' gezien..
Maar zolang je nog op de manege rijd moet je echt proberen om gewoon lekker lol te maken, en plezier te hebben van het rijden.
Je moet niet al te hoge eisen willen stellen. Je moet paardrijd leuk blijven vinden!
En dat is dus wat ik doe. Hoge eisen. Ik wil verder komen. Ik wil niet mijn hele leven op een manegepaard rijden. Ik kan meer, en wil meer.. En als ik die keuze zou hebben om op een echt sportpaard te rijden dan zou het paardrijden alweer een stuk fijner en leuker worden! Niet dat het nu stom is... Maar loop momenteel even echt goed vast, met alles.
Ondertussen kun je zeker zoeken naar andere optie's..
heb je er al eens aangedacht om op een andere manege te gaan ridjen? ?Het klinkt een beetje kort door de bocht misschien, maar andere manege betekend, andere paarden, andere instructeurs en nieuwe dingen leren!
andere manege.. Niet aan gedacht, en zal ook niet van pas komen Pampushout en LB vind ik nl 3 keer niets, ; dan rijdt ik liever nog geen paard.Ik kan me best voor stellen dat je het een beetje saai vind worden op de manege
![]()
Najaa, kijk maar of je nog op mijn bericht wil reageren![]()
Sterkte iniederegeval!!
Ben blij dat jij tenminste op me verhaal reageert (Samen met Maaike!!) dat had ik eerlijk gezegt niet verwacht.Bedankt!
Kirsten_S schreef:Nikki Kerkhof Djinn 70 MP
Marischa de Wild Bailey 70 MP
Melissa Bouwman Parade 70 MP
Samantha Bonneveld Roxanne 70 MP
Nadine Daalder Dunja 70 EP
Laura Lodewijk Wacho 70 EP
Katinka Jacobs Djinn 70 MP
Denise Klevering Max 80 EP
Maaike Pardieck Astor 80 MP
Resy Lodewijk Onyx 80 MP
Erna Berkhof Worlino 80 MP
Kirsten Stegink Victor 80 MP
Noortje Wegman Bailey 80 MP
Jane van Schaik Parade 80 MP
Yoscha Meijer Roxanne 80 MP
Elja van Wees Be a Bandit 80 EP
Iris Haug Valentino 80 EP
Jolien Beck Dunja 80 MP
Denise Klevering Variabelle 80 EP
Kim Quaak Astor 80 MP
Giovanna la Vecchia Onyx 80 MP
Melanie Been Worlino 80 MP
Sharon Eveleens Pollux 90 EP
Lisette van der Meer Troy 90 EP
Arnout van Ouwerkerk Bloody Mary 100? EP
Sabrina Kuijpers Don Papillon 100 EP
Sander Pardieck UP 100 EP
Robin Hesselmann Unicum 120 EP
Broccoli schreef:Huh? Mel, ik heb een hele lange reactie getypt hoor...

Jane_ schreef:Ahtnamas schreef:Ik vind het geen naaistreek, weet je Jolien doet best veel voor de manege en ze organiseert de wedstrijden, het minste wat ze dan aan haar terug kunnen geven is dat zij op het paard mag rijden waarop zij wil.
Moet je je voorstellen dat jij de wedstrijd organiseert en dat Frans dan tegen je zegt; 'ja nee sorry hoor, bedankt dat je zoveel doet maar eh je moet wel op een paard dat je niet leuk vind!'
Dat is pas banketstaaf en dat zou pas een echte naaistreek zijn!
Ik begrijp wel hoe je je voelt hoor... maar vind het een beetje stom om hier af te geven op Frans (en Jolien) zeg het dan zondag gewoon even tegen Frans, dan kan hij er zelf ook op reageren.
even voor de duidelijkheid dit bericht is absoluut niet aanvallend bedoeld
Tuurlijk snap ik ook wel. Maar snap jij mijn punt dan niet.. ik heb al die tijd met Dunja gesprongen, en het ging best goed,,
Maar ik ben toch hetzelfde als Jolien, zij doet alleen veel voor de manege, maarr ik ben ook iemand die mee doet ik spring altijd op haar! En dan is het opeens ja ga maar op Parade..
En over die 2e keus !!
Wie moet ik in godsnaam invullen![]()
Weetjee denk ik eerst ff na, waarom ik miss geen 2e keus invul.. ???????
En sam dit bericht komt miss niet aanvallend over, maar tegen mij wel..
Enn ff naaistreek voor Jolien, het is ook een rare situatie voor mij... duss ff niet partijtje trekken hiero..
stel jij zit op Dunja ofzo... ben jij dan tevreden?? Juist nee dus ff normaal doen..
En het komt zeker aan de orde zondag ik ga het vragen aan Frans,
Ikheb er nog over nagedacht om dan niet mee te doen.
ik ga maar lekker naar mijn kanjer

. 
Melanie_B schreef:Broccoli schreef:Huh? Mel, ik heb een hele lange reactie getypt hoor...
Klopt. Maar op jou berichtje wou ik nog een pm sturen.
Alleen kreeg daar gisteren niet meer de tijd voor toen ik thuis kwam..
want mijn hele kamer is veranderd en heeft een make over gehad.