Pebbs schreef:voel me nou wel ff k.ut.. en dat alleen maar omdat ik dat super paard mis

Er is geen paard dat Pebbles kan vervangen, maar een mooie band opbouwen met een ander paard kan daarentegen wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:voel me nou wel ff k.ut.. en dat alleen maar omdat ik dat super paard mis

Pebbs schreef:jaa die nienke ken ik wel jaa![]()
zij is een vriendin van mij
hoe ken jij haar dan ?
dat weet ik nog heel goed

Manon_S schreef:Logisch toch, Debby bezit hem al een hele poos.
Die band komt er wel hoor, geduld en tijd heeft het nodig.
Ik denk nu ook nog niet echt dat de band er tussen mij en Araska is, volgens Monique wel
en Laszlo straalt altijd wanneer ik mijn verslagje bij hem breng na het rijden

Kirsten_S schreef:wat een gezeik hier thuis. Eerst was het altijd kirsten ga aan je huiswerk (terwijl het al af was) en nu is het dat ik alles moet opruimen.. Ze willen me gewoon weg..
Manon_S schreef:Maar is Pebbles dan weg van de manege of iets ?
Elja schreef:Kirsten_S schreef:wat een gezeik hier thuis. Eerst was het altijd kirsten ga aan je huiswerk (terwijl het al af was) en nu is het dat ik alles moet opruimen.. Ze willen me gewoon weg..
Schoolis afgelopen dus geen husiwerk?
. Even een ibuprofen van beneden halen, mijn kop is echt loodzwaar
Elja schreef:Manon_S schreef:Logisch toch, Debby bezit hem al een hele poos.
Die band komt er wel hoor, geduld en tijd heeft het nodig.
Ik denk nu ook nog niet echt dat de band er tussen mij en Araska is, volgens Monique wel
en Laszlo straalt altijd wanneer ik mijn verslagje bij hem breng na het rijden
Ze zijn vast heeeel blij met je!
Jouw voorliefde voor Arabieren doet de paardjes goed hahah
Kirsten_S schreef:Manon_S schreef:Maar is Pebbles dan weg van de manege of iets ?
Pebbles had veel problemen met haar benen, en er zat geen toekomst meer in....
Emmaa_ schreef:Ik ga nog even met de foto's bezig, even uploaden.
Emmaa_ schreef:Ik ga weer aan de pillen. Even een ibuprofen van beneden halen, mijn kop is echt loodzwaar

! 
Manon_S schreef:Emmaa_ schreef:Ik ga weer aan de pillen. Even een ibuprofen van beneden halen, mijn kop is echt loodzwaar
Doe wel rustig aan he Em!

Emmaa_ schreef:Ik ga weer aan de pillen. Even een ibuprofen van beneden halen, mijn kop is echt loodzwaar

Elja schreef:Pebbs schreef:voel me nou wel ff k.ut.. en dat alleen maar omdat ik dat super paard mis
Er is geen paard dat Pebbles kan vervangen, maar een mooie band opbouwen met een ander paard kan daarentegen wel
Jane_ schreef:Leuk Manon!
Lief is dat!
Bedankt Emma weer voor het foto's maken
.Pebbs schreef:welk ander paard ?

Pebbs schreef:welk ander paard ?
Pebbs schreef:welk ander paard ?