Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Ja, het was inderdaad erg gezellig. Het was heerlijk weer, stiekem had ik eigenlijk ook wel mee willen doen. Maar ja, ik ga in september weer lekker starten.
Enneh......VANDAAG IS MIJN VAKANTIE BEGONNEN![]()
![]()
.

LIQUITA schreef:Ik hoorde vandaag dat de kür op muziek verplaatst is naar 8 november. We hebben dus nog even de tijd om te oefenen.
) LIQUITA schreef:Ja, het was inderdaad erg gezellig. Het was heerlijk weer, stiekem had ik eigenlijk ook wel mee willen doen. Maar ja, ik ga in september weer lekker starten.
![]()
.
LIQUITA schreef:Ja, het was inderdaad erg gezellig. Het was heerlijk weer, stiekem had ik eigenlijk ook wel mee willen doen. Maar ja, ik ga in september weer lekker starten.
![]()
.
Fijne vakantie,ga je nog weg?
Sanniiy16 schreef:zo daar ben ik dan ook maar weer eens
Nicole1995 schreef:Ja, a.s. donderdag gaan we een weekje naar TurkijeLIQUITA schreef:Ja, het was inderdaad erg gezellig. Het was heerlijk weer, stiekem had ik eigenlijk ook wel mee willen doen. Maar ja, ik ga in september weer lekker starten.
![]()
.
Fijne vakantie,ga je nog weg?
winnitou schreef:A.s. donderdag stappen we (als we geen vertraging hebben natuurlijk) om 04:15 uur in het vliegtuig.@Liquita, fijne vakantie, wanneer gaan jullie weg?
winnitou schreef:WelterustenBen weer even weg, doei allemaal, misschien tot later maar dat denk ik eigenlijk niet/ ga lekker vroeg slapen (heel vroeg ja)
LIQUITA schreef:winnitou schreef:A.s. donderdag stappen we (als we geen vertraging hebben natuurlijk) om 04:15 uur in het vliegtuig.@Liquita, fijne vakantie, wanneer gaan jullie weg?
winnitou schreef:
winnitou schreef:@Nicole1995
de dochter van Meelen is dat
gefeliciteerd met je winstpunt, hoe ging het met de zenuwen.
en hoe is Sandra Kat gegaan

winnitou schreef:Thanks....dit is wel mooi om te weten. Maar ik hoop dat we gewoon op tijd vliegen
. xan schreef:Hahaha....dat zou een goeie zijnIk kom woensdagochtend kijken wat de vorderingen zijn van die man.![]()
het is toch niet toevallig mijn man die stiekum gaat oefenen ??
.