Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ze waren allebei beetje aan de dunne poep... misschien dat door het kuil kwam ofzo?? o0mariella0o schreef:hee an hoe ging je toets donderdag???
nou ik heb woensdag her examens dus nog 3 maken best goed van de 8 toch en dan hopen dat ik dan wel geslaagd ben...
en dan donderdag op vakantie...
loyalty: leuke foto ze stonden dinsdag ook lekker te kroelen met elkaar echt lief

Vind me proefwerkweek belangrijker.. Als ik die goed maak blijf ik om vmbo-Tloyalty schreef:ik heb al een maand vakantie ofzo
lekker regenbuitje voor sjek beter dan die rot hitte ze voelde zich gister ook niet echt lekker wat ze nou had...ze waren allebei beetje aan de dunne poep... misschien dat door het kuil kwam ofzo??
Vind het wel goed ff 

loyalty schreef:AHHHH SJEKKOL!! (L) wat schattig!! en Maccie staat er ook mooi op!
Sjekkie is top fotomodel 

dan heb je zowiezo al mooie fotos
en die foto hier boven heeft Renza (hier op bokt) gemaakt zo mooi kan ik ze ook nog niet
hoe meer oefenen hoe beter het gaat
maar kan nog niet zo mooi als Vera he hahah
in me profiel staat ook nog foto van Kenneth en Mac die heb ik als laatste gemaakt
Maar dan spreken we wel een x af ik heb nu toch bijna vakantie dus gaat wel goed komen
hallo iedereen, leuke foto's!
?? loyalty schreef:zag je fotos op Hyves zag er echt super mooi uit!!
was niet eng zo dicht bij die zwanen??
(na een x aangevallen te zijn)