tja en die is echt te zwaar. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
tja en die is echt te zwaar. 
LIQUITA schreef:Ja hoor...ben alweer aan vakantie toe
nog paar weekjes en dan paarde kamp
JHEEE!!!! ik kijk er naar uit

ATE schreef:xan schreef:Jullie zijn nu gewaarschuwd![]()
ben ik blij dat ik moet werken
xan schreef:ATE schreef:
ben ik blij dat ik moet werken
Eigenlijk wilde ik even naar Zaandam rijden, daar bij de Praxis, Leen Bakker enzo.
Leek me een leuk ritje, en dan keren bij zo'n leuke groene Twingo !
ach of ik er nou zelf een deuk in rij of jij kan het beter dan aan jouw over laten
zat zelf donderdag tegen een auto aan op de manege
LIQUITA schreef:heb vandaag een nieuwe spiegel gekocht!

LIQUITA schreef:Je moest zelf zo nodig een hele grote meenementja en die is echt te zwaar.

LIQUITA schreef:Heej weten jullie wat ik ga doen? Ik lekker m'n bedje opzoeken, en dan nog even lekker TV kijken.

ATE schreef:mag van de week wel inkopen halen voor de cake

xan schreef:ATE schreef:mag van de week wel inkopen halen voor de cake
We moeten het kunnen redden toch, deze week.
Kan Meelen ook gezellig mee-eten nu ze nog vakantie heeft.
xan schreef:winnitou schreef:gelukkig heelt de tong weer van Xandra. Ben je morgenochtend op de manege Xan of moet je werken?
Ja ik ben er morgenochtend. Ik ga nadat ik Xandra even wat laat lopen, met de trailer proberen te rijden !!!!!
Jullie zijn nu gewaarschuwd![]()
winnitou schreef:xan schreef:
Ja ik ben er morgenochtend. Ik ga nadat ik Xandra even wat laat lopen, met de trailer proberen te rijden !!!!!
Jullie zijn nu gewaarschuwd![]()
Toch wel eerst zonder Xandra hé.

meelen schreef:Ja tuurlijk ga ik dat redden, ik heb NOG 2 weken vakantie.
Ik ga morgen wel bakken denk ik.
xan schreef:Met die trailer rijden is inderdaad niet zo moeilijk.
Eerst geprobeerd met een lege trailer, Noorderweg, Snelweg, Leeghwaterweg met rotonde (helemaal rond) toen weer terug en de dijk op. Toen waren we weer bij de manege.
Toen hebben we Xandra erin gezet en bijna hetzelfde rondje gereden.
Ja het rijdt wat zwaarder, maar het is goed te doen.
.
.

LIQUITA schreef:xan schreef:Met die trailer rijden is inderdaad niet zo moeilijk.
Eerst geprobeerd met een lege trailer, Noorderweg, Snelweg, Leeghwaterweg met rotonde (helemaal rond) toen weer terug en de dijk op. Toen waren we weer bij de manege.
Toen hebben we Xandra erin gezet en bijna hetzelfde rondje gereden.
Ja het rijdt wat zwaarder, maar het is goed te doen.
Wat goed van je...weet niet of ik het zou durfen hoor...ik wil het wel heel graag.
Heb jij wel je E achter B, of wil je die nou gaan halen?

LIQUITA schreef:Is er vanavond nog iemand op de manege? Ik ben er wel om Liquita van het land te halen, even uitmesten en ik dan ben weer klaar voor vandaag.