omg wanneer komt suus terug dan?
vandaag weer op quickly gereden, gelukkig was ze stukke rustiger als maandag,
en me instructie zei van ja je mag volgende kiezen (had quickly ook al gekozen maar oke) dus ik zo huh waarom dat, zegt ze ja volgens mij heb je niet zo lekker gerden
haha ik had hartstikke lekker gereden maar maakt niet uit
en ik heb wedstrijd op Conrad zondag, dus dacht nou miss kies ik die dan want ik weet geen andere wie echt leuk zijn, maar toen ging ze me maar weer op Quickly zetten
haha nou vind ik helelmaal niet erg, en ga ik laatste kwartier ruilen met me vriendin voor me proefje te oefenen.. en gaat zij even op quickly.
maar we komen tegenwoordig echt niet meer uit, want er liggen nu weer 3 paarden eruit, dus moeten er nog paar ponys meelopen, vind ik ech niet erg, maar nu loopt quickly weer mee, en dan maar vragen of me instructie me ff wil helpen, dat ik kan probere quickly lekker naar beneden kan rijden..
en zondag wedstrijd op Conrad ben de enigste :d want hij mag maar 1 of 2x omdat die lang kreupel is geweest. moet alleen wel losrijden
maar dan haal ik het meestal niet, maar gelukkig mag me instructie dat doen :d dus miss dat het beter gaat 
noujaa heel boeiend allemaal