stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:08

Mooie cap! Als ik geld heb wil ik die idd ook. Maar eerst een fiets kopen....... hahaha toch Ellen?

Kl*te krijg ik net sms v mijn zusje dat we in t theater hadden moeten zitten! We hadden nl aan aantal voorstellingen voor de kids besteld en zij heeft de kaarten. Ik heb daardoor geen overzicht over wanneer wat is en hoe laat. De vorge x had ik ookal voor iets anderd kaarten gekocht op de zelfde dag/tijd. Die heb ik gelukkig doorverkocht aan Linda voor Gino. Maar deze kaarten zijn betaald en we zijn dus niet geweest. Ben eigenlijk wel boos op mijn zus dat ik mijn geld voor Jan L*l kwijt ben! Heb de kaarten nl al n x gevraagd dan kan ik t zelf ook bij houden. Nu ben ik dus de klos door haar onoplettendheid.
Ik zeg maar niets tegen Thimo want hij is dol op Theater dus die baalt dan ook heel erg!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:09

ShirleyA schreef:
Wij gaan ook naar de jumping met een groep v stal: Daan, Vera, Annemieke, Kimberly en haar tante. Verder weet ik even niet wie nog meer maar wel gezellig. We gaan de hele dag en dus ook naar t springen, vind ik altijd zo spannend!

welke dag gaan jullie dan, ben er zelf nog niet uit, mijn familie is niet zo paardengek als ik.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:41

ShirleyA schreef:
Mooie cap! Als ik geld heb wil ik die idd ook. Maar eerst een fiets kopen....... hahaha toch Ellen?
Ja Haha! Haha! (wel mooie cap trouwens, vind alleen dat paneeltje aan de voorkant dan niet zo mooi kleuren bij dat bruin... Hadden ze dat nou ook niet gewoon mooi bruin kunnen maken dan..? Tong uitsteken
Citaat:
Kl*te krijg ik net sms v mijn zusje dat we in t theater hadden moeten zitten! We hadden nl aan aantal voorstellingen voor de kids besteld en zij heeft de kaarten. Ik heb daardoor geen overzicht over wanneer wat is en hoe laat. De vorge x had ik ookal voor iets anderd kaarten gekocht op de zelfde dag/tijd. Die heb ik gelukkig doorverkocht aan Linda voor Gino. Maar deze kaarten zijn betaald en we zijn dus niet geweest. Ben eigenlijk wel boos op mijn zus dat ik mijn geld voor Jan L*l kwijt ben! Heb de kaarten nl al n x gevraagd dan kan ik t zelf ook bij houden. Nu ben ik dus de klos door haar onoplettendheid.
Ik zeg maar niets tegen Thimo want hij is dol op Theater dus die baalt dan ook heel erg!
Ohh DAT is vervelend! Was zij het zelf ook vergeten? Anders had ze je toch vanmiddag ofzo ff moeten bellen ter herinnering.. wat zonde zeg!!

Als het goed is ga ik met Brenda naar JA, die heeft kaarten gewonnen voor HorseExperience. De kaarten zijn ook voor zondag. Haha! Toch, Bren? Sterkte trouwens met je kies. Ik denk ook niet dat ze wat doen bij de Eerste Hulp, maar je ook doorsturen naar een tandarts.... Ach gut

Zonde van je auto, Natas.. 'breathe in, breathe out'...

Is Abel nog niet wat jong, om al ingereden te worden, Cindy? Of blijf je voorlopig gewoon lekker longeren (met zadeltje)? Haha!

Sterke morgen bij de selectie, Mayo! Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:45

Dabo schreef:
Is Abel nog niet wat jong, om al ingereden te worden, Cindy? Of blijf je voorlopig gewoon lekker longeren (met zadeltje)? Haha!

met een zadeltje longeren, onder de man (uhm vrouw) komt ie nog niet, maar het is weer een stapje verder voor me ventje Pling

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:52

sjorsie schreef:
Dabo schreef:

met een zadeltje longeren, onder de man (uhm vrouw) komt ie nog niet, maar het is weer een stapje verder voor me ventje Pling
ja leuk joh, ook voor hem, wat meer afwisseling Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:55

Heb je al een zadelte voor hem cin? meestal hebben haflingers toch een moeilijke maat kwa rug?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:58

naadje24 schreef:
Heb je al een zadelte voor hem cin? meestal hebben haflingers toch een moeilijke maat kwa rug?

ik heb 2 dressuurzadels waaronder een wintec en ik hoop dat die wintec met een andere bredere boom hem zal passen, als hij wat meer is uitgegroeid, koop ik dan wel een lederenzadel voor hem, maar inderdaad omdat ze zo rond zijn is het wat moeilijk een goed zadel te vinden, nu heeft Abel wel wat schoft dus ik hoop dat dat scheelt

edit: Ellen, ik ben ook erg blij dat ik nu wat meer met hem kan doen en idd ook voor de afwisseling voor hem, alleen los in de paddock wordt ook zo saai

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:31

Ik heb ook een wintec, Cindy, en heb hier nog een blauwe boom liggen, die mag je evt wel lenen, als je die nodig hebt. Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:47

ik neem het zadel binnenkort mee naar stal dan weet ik hoe goed of slecht het zit, Ellen welke maat is de blauwe boom? ik heb er nu de smalste boom in die ook nog eens smaller is gemaakt door de zadelmaker, weet jij hoe je die boom zelf kunt verwisselen?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:05

Ja Ellen mijn zus is t denk ik ook vergeten. Maar ik ben zo afhankelijk als zij de kaarten heeft en ik niet. Weet nl de date niet en tja dan kan ik t niet vergeten ook. Maar zij dus blijkbaar wel. Maar ik ben wel mijn geld kwijt door dat grapje. En daar baal ik van vooral om dat ik dus al heb aangegeven de kaarten zelf te willen hebben omdat ik t anders niet weet. En ik heb een nogal drukke agenda.

Leuk Ellen dat Bren die kaarten heeft gewonnen! Waarmee?

Bren zit trouwens nu bij een tandarts waar ze gelukkig terecht kon. Ze zal wel n noodvulling of zoiets krijgen. En dan maandag haar eigen tandarts moeten bellen. Ze zei dat de helft er af was dus ik denk dat ze een kroon zal moeten: kassa!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:16

Mijn laarzen staan op de foto. Ze zijn in t echt donkerder, echt kastagne bruin zijn ze. Op de foto vd bovenkant is t onderin wat donkerder dat is ong de kleur vd laarzen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:17

hihi wat zie je zo dat ik geen enkels heb zeg Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:20

mooie laarzen Shirley, welk merk is dat? zijn deze met rits? zeker een heel mooie kleur, sommige bruinen zijn te flets of te rood

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:24

Ja er zit n rits aan de achterkant, netjes weg gewerkt en er zit ook elastiek (heb je wel nodig met mijn kuiten ahum).
Ze zijn v Retiligne, een frans merk.
Ik ben een zeur wat kleur berteft, komt door mijn werk. Maar als t te roodbruin is vind ik t zelf niet mooi genoeg. Mijn zadel is ook chocolade bruin en t hoofdstel ook. De laarzen zijn iets minder donker en iets warmer v kleur.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:28

Retiligne, ken ik niet maar ze zien er mooi uit, ik ga morgen maar eens op google kijken wat ik erover kan vinden, ik ga nu de honden uitlaten en dan slapen, Truste!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:35

sjorsie schreef:
Retiligne, ken ik niet maar ze zien er mooi uit, ik ga morgen maar eens op google kijken wat ik erover kan vinden, ik ga nu de honden uitlaten en dan slapen, Truste!

V Huet heeft ze ook. Maar deze heb ik bij Nineke gekocht vd ruitersportoutlet. Ze kosten wel een klein godsvermogen maar ja dan heb je ook wat.
Ik heb de hond al gedaan dus hoef niet meer de regen in.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:49

Goedenavond allemaal.Hehe eindelijk erug van visite.Daar was ik al een hele tijd niet meer geweest,en aangezien mijn auto toch niet ver kon dan maar met de Taxi op visite.Daar ben ik het komende half jaar weer vanaf.Zijn saaie mensen.Brenda knudde voor jouw kies zeg.Shirley de volgende keer wil ik er wel bij zijn hoor.
Annemieke ook voor jou de volgende keer ga ik weer met je mee hoor.
Morgen weer even verder in huis met de verbouwing en dan maandag e massagekamer helemaal schoonmaken want maandagavnd of dinsdag komt mijn tafel weer helemaal nagekeken terug.Dus Annemieke het kan volgende week behalve Vrijdag.Ik hoor het nog wel.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 23:16

nou ik ben terug en heb een nood vulling en maandag moet ik idd naar me eigen tandarts bellen maar ik ben vanplan om maandag tegen die tandarts tegaan zeggen dat ik bij hem noooit meer terug kom en opzoek ga naar een andere.
die vrouw die me net geholpen heb die neemt ook nieuwe mensen aan en dat is zo een arts voor bange mensen. ik ik ben een schijterd voor de tandarts Bloos

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:21

Niet je bed verkopen voor je een nieuw hebt Bren. Vraag eerst even of je idd bij deze kan en zeg dan op bij die ander. Mijn zus heeft jaren zonder gezeten omdat er geen plek was (en wel je verz betalen dat moest v t ziekenfonds gewoon doorgaan).
Moet je idd een kroon?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:23

wel fijn dat zij dan ook nieuwe mensen aannneemt.Haar ken je nl al.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 23:23

ShirleyA schreef:
Niet je bed verkopen voor je een nieuw hebt Bren. Vraag eerst even of je idd bij deze kan en zeg dan op bij die ander. Mijn zus heeft jaren zonder gezeten omdat er geen plek was (en wel je verz betalen dat moest v t ziekenfonds gewoon doorgaan).
Moet je idd een kroon?

ja moet een hele nieuwe vulling in ofzo:?
en heb het al gevraagt en allemaal aan haar uitgelukt en zij zij dat ze nieuwe mensen aan neemt
jeeeeeeeee mag over 5min eindelijk eten
pfffffff honger

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 23:24

Zirano schreef:
wel fijn dat zij dan ook nieuwe mensen aannneemt.Haar ken je nl al.

en zij is ook gespeciaalseert met mensen die bang zijn

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:24

PAP ETEN JOH,ik ga lekker slapen welterusten

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 23:24

ik ga even eten kom zo terug

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:40

sjorsie schreef:
ik neem het zadel binnenkort mee naar stal dan weet ik hoe goed of slecht het zit, Ellen welke maat is de blauwe boom? ik heb er nu de smalste boom in die ook nog eens smaller is gemaakt door de zadelmaker, weet jij hoe je die boom zelf kunt verwisselen?
Ja, ik sloopt mijn zadel regelmatig uit elkaar om te kijken of alles nog goed zit. Is al een paar keer gebeurd dat een schroefje los zat, en dat is natuurlijk niet goed. Ik weet niet welke maat de blauwe is, maar hij is in elk geval breder dan de zwarte! de zwarte is medium. Ik heb er zelf nu een groene in, en die is 1 maat smaller dan de zwarte. Volgens mij is de blauwe 1maat breder dan de zwarte..?

Mooie laarzen Shirley!! echt wowie! Haha!

Zo te lezen heb jij al een nwe tandarts gevonden! Gelijk aanmelden maandag! Haha!
Was je wel verdoofd?

ShirleyA schreef:
Leuk Ellen dat Bren die kaarten heeft gewonnen! Waarmee?
Volgens mij een prijsvraag van de paardenkrant Haha!