Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShirleyA schreef:Wij gaan ook naar de jumping met een groep v stal: Daan, Vera, Annemieke, Kimberly en haar tante. Verder weet ik even niet wie nog meer maar wel gezellig. We gaan de hele dag en dus ook naar t springen, vind ik altijd zo spannend!
ShirleyA schreef:Mooie cap! Als ik geld heb wil ik die idd ook. Maar eerst een fiets kopen....... hahaha toch Ellen?
(wel mooie cap trouwens, vind alleen dat paneeltje aan de voorkant dan niet zo mooi kleuren bij dat bruin... Hadden ze dat nou ook niet gewoon mooi bruin kunnen maken dan..? 
Ohh DAT is vervelend! Was zij het zelf ook vergeten? Anders had ze je toch vanmiddag ofzo ff moeten bellen ter herinnering.. wat zonde zeg!!Citaat:Kl*te krijg ik net sms v mijn zusje dat we in t theater hadden moeten zitten! We hadden nl aan aantal voorstellingen voor de kids besteld en zij heeft de kaarten. Ik heb daardoor geen overzicht over wanneer wat is en hoe laat. De vorge x had ik ookal voor iets anderd kaarten gekocht op de zelfde dag/tijd. Die heb ik gelukkig doorverkocht aan Linda voor Gino. Maar deze kaarten zijn betaald en we zijn dus niet geweest. Ben eigenlijk wel boos op mijn zus dat ik mijn geld voor Jan L*l kwijt ben! Heb de kaarten nl al n x gevraagd dan kan ik t zelf ook bij houden. Nu ben ik dus de klos door haar onoplettendheid.
Ik zeg maar niets tegen Thimo want hij is dol op Theater dus die baalt dan ook heel erg!
Toch, Bren? Sterkte trouwens met je kies. Ik denk ook niet dat ze wat doen bij de Eerste Hulp, maar je ook doorsturen naar een tandarts....

Dabo schreef:Is Abel nog niet wat jong, om al ingereden te worden, Cindy? Of blijf je voorlopig gewoon lekker longeren (met zadeltje)?
sjorsie schreef:ja leuk joh, ook voor hem, wat meer afwisselingDabo schreef:Is Abel nog niet wat jong, om al ingereden te worden, Cindy? Of blijf je voorlopig gewoon lekker longeren (met zadeltje)?
met een zadeltje longeren, onder de man (uhm vrouw) komt ie nog niet, maar het is weer een stapje verder voor me ventje
naadje24 schreef:Heb je al een zadelte voor hem cin? meestal hebben haflingers toch een moeilijke maat kwa rug?

sjorsie schreef:Retiligne, ken ik niet maar ze zien er mooi uit, ik ga morgen maar eens op google kijken wat ik erover kan vinden, ik ga nu de honden uitlaten en dan slapen, Truste!
ShirleyA schreef:Niet je bed verkopen voor je een nieuw hebt Bren. Vraag eerst even of je idd bij deze kan en zeg dan op bij die ander. Mijn zus heeft jaren zonder gezeten omdat er geen plek was (en wel je verz betalen dat moest v t ziekenfonds gewoon doorgaan).
Moet je idd een kroon?
Zirano schreef:wel fijn dat zij dan ook nieuwe mensen aannneemt.Haar ken je nl al.
sjorsie schreef:Ja, ik sloopt mijn zadel regelmatig uit elkaar om te kijken of alles nog goed zit. Is al een paar keer gebeurd dat een schroefje los zat, en dat is natuurlijk niet goed. Ik weet niet welke maat de blauwe is, maar hij is in elk geval breder dan de zwarte! de zwarte is medium. Ik heb er zelf nu een groene in, en die is 1 maat smaller dan de zwarte. Volgens mij is de blauwe 1maat breder dan de zwarte..?ik neem het zadel binnenkort mee naar stal dan weet ik hoe goed of slecht het zit, Ellen welke maat is de blauwe boom? ik heb er nu de smalste boom in die ook nog eens smaller is gemaakt door de zadelmaker, weet jij hoe je die boom zelf kunt verwisselen?

ShirleyA schreef:Volgens mij een prijsvraag van de paardenkrantLeuk Ellen dat Bren die kaarten heeft gewonnen! Waarmee?