alano schreef:Nikita12: leuk paard zeg! wie weet zie ik je wel in aalsmeer...je hebt zondag wedstrijd daar he?
ja jij ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

alano schreef:Nikita12: leuk paard zeg! wie weet zie ik je wel in aalsmeer...je hebt zondag wedstrijd daar he?
mustang123 schreef:Tot nu toe dan de oudste, Nandoman, want ik ben van 1955![]()
?
en dan staat myrth weer lekker dichtbij huus.
fluffyfox schreef:sorry was bezig voor school
ja muis ik kan me jou ook echt niet herinneren eigelijk
raar he
kroky is uiteindelijk darkness van marielle geworden dat weet je vast ook nog wel
toen zij wegging van amstelpark ben ik dus ook megegaan
(naar ome joop waar ik peet leerde kennen(geloof ik)

Schimmelig schreef:Ik kan mij nog herinneren dat je iets met de broer van Mandy had, Sander en dat hij het op den duur had uitgemaakt met een smsje (lúllig)

Bonte schreef:Jij bent snel weg gegaan van de manege. Niet gezellig zonder mij??
Ik heb het 2 minuten in de kantine uitgehouden en ben toen weer weggegaan. Hing geen sfeertje

Nandoman schreef:Bonte schreef:Jij bent snel weg gegaan van de manege. Niet gezellig zonder mij??
Nee, geen klap aan!Ik heb het 2 minuten in de kantine uitgehouden en ben toen weer weggegaan. Hing geen sfeertje
Bonte schreef:Iemand hier ervaring mee. is van een kennis van me, dus graag in het topic reageren en niet hier![]()
viewtopic.php?f=158&t=647126&hilit=
Nikita12 schreef:@nandoman
op welke manege sta je ?
Nikita12 schreef:wie heeft er zondag ook wedstrijd of staat ook bij manege wennekers? in aalsmeer

muiszje schreef:Nikita12 schreef:wie heeft er zondag ook wedstrijd of staat ook bij manege wennekers? in aalsmeer
weet dat mn vaste wedstrijdmaatje daar zaterdag wedstrijd heeft..
Bonte schreef:Was stil he. Ik kom denk ik vrijdagavond ook nog even.
Heb wel bij 3 mensen mijn foto's kunnen afgeven.
Bonte schreef:Schimmelig schreef:Ik kan mij nog herinneren dat je iets met de broer van Mandy had, Sander en dat hij het op den duur had uitgemaakt met een smsje (lúllig)
Ha, die ken ik ook. Hij komt heeeeel af en toe bij me in de winkel. Zijn vader komt wel altijd boodschappen doen.
Ik ben ook een oude molenganger.
Nandoman schreef:Ik kan dat w*f niet uitstaan, is mijn hele avond vergald![]()
En ik zag idd een hele mooie foto van Christine
Schimmelig schreef:Jaaa Frits! Ik heb een tijd bij hun in de zaak gewerkt (bakkertje). Waar werk jij dan?
Bonte schreef:Welk wijf??? D??
Nandoman schreef:Bonte schreef:Welk wijf??? D??
Bonte schreef:Schimmelig schreef:Jaaa Frits! Ik heb een tijd bij hun in de zaak gewerkt (bakkertje). Waar werk jij dan?
C1000 de Aker. Zij wonen aan het eind van de flat waar we in zitten aan de Pieter Calandlaan.

Bonte schreef:Ze had het met Elma over een roddel die er was. Weet jij wat dat is??