Dan moet je uitrusten enzo toch
Mijn vakanties zijn altijd nog veel drukker dan mijn school/werk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn vakanties zijn altijd nog veel drukker dan mijn school/werk

(en als ik nou die ene keer in het jaar de open onderlinge mee doe, dan mag ik 10 jaar lang in de B starten!! ( nu nog 9 dus ) 

nouja boeien wat anderen van je denken, zoalng je zelf weet hoe het werkelijk zit!! Die ene heet Lady en dan nog twee donkere paarden ...weet geen namen

Zo boeiend vind ik 'm niet.. 

Die rekening zal je idd wel krijgen B

Misschien daarom dat ik er niet erg van hou zegmaar.

(MHK). Ik verplaats daar alle topics naar toe die aan over 1 bepaalde stal of manege
. 
Ik wil hier wel plaatsen maar aangezien er wsl mensen zich ergeren aan mijn nutteloze reacties laat ik het maar dood gaan.

Nou Kim en Luc zijn ook weer herrenigd, en hebben de heele week fijn gereden, dus hij heeft niets te klagen gelukkig. En wij ook niet, wat een lekker weer, met een windje, precies goed al zeg ik het zelf!! laters.
Ben zelf weinig online geweest deze week

Ik ben net lekker naar de kermis geweest was echt leuk.
Heeft er iemand nog leuke ideeen voor een kur? 
Kimberley je mag hem wel weer 5 uur zoiets binnen halen. Hoe laat had je hem gisteren eruit gehaald? En zijn halster mag af, want hij heeft al een wondje!! Thanx. Jij zal nog wel slapen trouwens, vandaar de goede deal ook hihi
Oja ik zette Luc op het land net na de rit en meneer sjoktte t land op en er stond een pony , heel klein beest met een licht groen halster, ik dacht aan destiny. Hoe dan ook het was een kleine pony. Zegt iemand tegen me: jaa Luc staat altijd zo te hinneken smorgens vroeg op zondag....ahhaha sure, ten eerste ik kijk hem altijd na en ten tweede meneer loves het land en zal om geen enkel iets staan hinneken en toen zei ze ook nog, kijk maar het is een groot paard, het is echt Luc, zeker lenzen of bril
nodig dacht ik
Was die mini pony die er al die tijd al stond...* wist ik omdat ik Lucje had nagekeken, doe ik altijd *