Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:28

Ik weet niet zo goed wat vakantie is Verward
Dan moet je uitrusten enzo toch Clown Mijn vakanties zijn altijd nog veel drukker dan mijn school/werk Nagelbijten / Gniffelen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:02

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 14:10

Ik had gister dus ook mijn debuut op poes en het ging helemaal niet verkeerd!
Zelfs zo dat we 1e waren met 191. Jury vond het een heel stoer paardje *LOL*

Onderlinge wedstrijden zijn leuk Tong uitsteken (en als ik nou die ene keer in het jaar de open onderlinge mee doe, dan mag ik 10 jaar lang in de B starten!! ( nu nog 9 dus )

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:30

Ik ben ook 2 jaar bezig om in de L te komen.. Nog 9 winstpunten te gaan.. Dat duurt dus nog wel ff. Maar het gaat om de lol ja toch Tong uitsteken

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:43

Nee ik vertel geen roddels op bokt, ik leer t nog wel s Knipoog
Nouja roddel, t is echt waar wat ik weet bedoelde ik.
niets van gehoord hoor over jullie en dat jullie je paarden niet zouden rijden?? geen idee dus ook wie dat zou hebben gezegt. kijk als ze dat nou over mij zeggen komt de waarheid nog in de buurt Knipoog nouja boeien wat anderen van je denken, zoalng je zelf weet hoe het werkelijk zit!! Die ene heet Lady en dan nog twee donkere paarden ...weet geen namen Knipoog

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:39

Als je de roddel niet wilt zeggen, moet je helemaal niets zeggen! Dit is echt mega flauw !

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:40

hahhaa ja he Knipoog
dan maar pm en....t ken ook te gek he!!!

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:45

Ik ben ook benieuwd.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:37

dan wil ik het natuurlijk ook weten he Knipoog

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:10

Ik weet het, maar ik wist het al Tong uitsteken Zo boeiend vind ik 'm niet..

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:28

nee nouwww ik ben neit zo´n spectaculaire roddelkont hahaa.
maar zelfs als ik denk dat iets niet boeiend is krijg ik anders achteraf van haalloooo heeee dat zet je toch niet op bokt, dus vandaar.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:54

Haha je hebt wel gelijk, zo krijgt dit topic mss nog een beetje een goeie naam.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 21:16

heb nog steeds geen pm hoor Schijnheilig

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:54

Hahaha ik zat mijn mijn vriendinnen in de auto op weg naar Jan Smit en Guus Meeuwis en wie zagen we in de auto zitten om te lessen, Denise!! Dat was grappig he denise . Het feest was echt super gewoon, we stonden helemaal vooraan en ben nu alleen rot af en heb mijn pijn in mijn poten maar dat was het zeker waard!!! Alleen kan ik nooit uitslapen, had vrij genomen maar ga maar ietsje eerder beginnen denk, kost toch uren he. Lucje gaat vanavond weer springen met Ki, hij zal wel blij zijn! Gisteren dat ik kwam was ie niet zo blij vond ik, hij stond met zijn kont richting stal en voordat ie me eens hoorde leek wel een eeuwig heid te duren. Veearts had naar zijn bobbel gekeken bij zijn kaak en dat was gelukkig niets ernstigs, een bindweefselontsteking ofzo. En alleen als het veel groter zou worden dan moest ik weer bellen. Nou zal evengoed wel weer een rekening krijgen waar je U tegen zegt. T is toch een consult weer.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:22

Was Jantje Smit in den helder? Ik zag in heel veel msnnamen staan; naar Jan Smit!! haha. Zij liever dan ik Bloos Die rekening zal je idd wel krijgen B Tong uitsteken

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 22:11

Ja, en Guus Meeuwis Ja

Was echt supergezellig hoor, kwam llover nog tegen bij de plee Tong uitsteken

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 13:05

Mijn buren houden heel erg van Jantje, dat wordt dr af en toe de heeele dag gedraaid, ze hebben er periodes voor. Tong uitsteken Misschien daarom dat ik er niet erg van hou zegmaar. Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 12:48

Dit topic is hartstikke dood aan het gaan..

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 14:30

Echt wel !

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:05

Er is een nieuw subforum, de Manege Huiskamer Lachen (MHK). Ik verplaats daar alle topics naar toe die aan over 1 bepaalde stal of manege Lachen.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:14

Alweer verplaatst Tong uitsteken Ik wil hier wel plaatsen maar aangezien er wsl mensen zich ergeren aan mijn nutteloze reacties laat ik het maar dood gaan. Knipoog

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:20

Het zit wel diep he hasten whahaa....
Oh ik heb net een heerlijke rit gemaakt met Luc, door de duinen en laatste strandopgang terug naar de manege. Ik was bij de vlootdagen en zag al die politie te paard en dacht: oja die heb ik ook in de stal staan hihi...Knipoog Nou Kim en Luc zijn ook weer herrenigd, en hebben de heele week fijn gereden, dus hij heeft niets te klagen gelukkig. En wij ook niet, wat een lekker weer, met een windje, precies goed al zeg ik het zelf!! laters.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:27

Ik vond het al zo stil hier Clown Ben zelf weinig online geweest deze week Bloos

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:50

Ach nu wordt het weer gezellig of niet dan Knipoog Ik ben net lekker naar de kermis geweest was echt leuk. Ja Heeft er iemand nog leuke ideeen voor een kur?

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:29

Zoo ik zat vanmorgen om 7.45 al op Luc en 8.00 uur dus op het strand en we hebben heel lang gereden!! Ook weer lang door de duinen, leuke ruiterpaden gepakt. En vanmiddag lekker naar het strand met the whole family!! Knipoog Kimberley je mag hem wel weer 5 uur zoiets binnen halen. Hoe laat had je hem gisteren eruit gehaald? En zijn halster mag af, want hij heeft al een wondje!! Thanx. Jij zal nog wel slapen trouwens, vandaar de goede deal ook hihi Knipoog Oja ik zette Luc op het land net na de rit en meneer sjoktte t land op en er stond een pony , heel klein beest met een licht groen halster, ik dacht aan destiny. Hoe dan ook het was een kleine pony. Zegt iemand tegen me: jaa Luc staat altijd zo te hinneken smorgens vroeg op zondag....ahhaha sure, ten eerste ik kijk hem altijd na en ten tweede meneer loves het land en zal om geen enkel iets staan hinneken en toen zei ze ook nog, kijk maar het is een groot paard, het is echt Luc, zeker lenzen of bril Cool nodig dacht ik Knipoog Was die mini pony die er al die tijd al stond...* wist ik omdat ik Lucje had nagekeken, doe ik altijd *