Zoo ik zat vanmorgen om 7.45 al op Luc en 8.00 uur dus op het strand en we hebben heel lang gereden!! Ook weer lang door de duinen, leuke ruiterpaden gepakt. En vanmiddag lekker naar het strand met the whole family!!
Kimberley je mag hem wel weer 5 uur zoiets binnen halen. Hoe laat had je hem gisteren eruit gehaald? En zijn halster mag af, want hij heeft al een wondje!! Thanx. Jij zal nog wel slapen trouwens, vandaar de goede deal ook hihi
Oja ik zette Luc op het land net na de rit en meneer sjoktte t land op en er stond een pony , heel klein beest met een licht groen halster, ik dacht aan destiny. Hoe dan ook het was een kleine pony. Zegt iemand tegen me: jaa Luc staat altijd zo te hinneken smorgens vroeg op zondag....ahhaha sure, ten eerste ik kijk hem altijd na en ten tweede meneer loves het land en zal om geen enkel iets staan hinneken en toen zei ze ook nog, kijk maar het is een groot paard, het is echt Luc, zeker lenzen of bril
nodig dacht ik
Was die mini pony die er al die tijd al stond...* wist ik omdat ik Lucje had nagekeken, doe ik altijd *