manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 09:51

Citaat:
O ja, nog ff over zaterdag! We (Marieke en ik, en Thirz wilde ook als ze het zag zitten na d'r werk) om weer eens in Vlissingen op stap te gaan. Nu hoorde ik net van mijn vader dat hij graag met z'n 4-en uit eten wil zaterdag. Gaan we natuurlijk doen, maar dan ben ik dus al in Vlissingen, dus meeten we elkaar daar ergens dan? Anne, Kim ook mee?

JAAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Leuk!
hihi, zat al: zaterdag maar ff checken bij Mariek of ze misschien zin heeft om te stappen, heb zelf eigenlijk wel zin Knipoog Perfect dus: I'm in!

[ow.. was dat alles Clown Thirz zei dat ik heeeeel veel moest bijlezen. Viel ook wel mee Vork]

Hoop inderdaad ook dat je deken past Mariek Ja wel zo handig! Ben benieuwd naar je paardje Hyper! Vanmiddag eens goed bekijken, observeren en beoordelen! *klinkt wel als mn stage Vork * én foto's maken! Ik hoop dat het niet te donker is in de bak dan, anders wordt t helemaal 3keer niets met die foto's! Maar zal mn best doen hoor Lachen Maak mn camera gewoon helemaal leeg, klik een heel end in de rondte (as usual) en dan zit er vast wel een leuke tussen Tong uitsteken
Moet het ook wel droog zijn, kom nl met mn bril op. Als t dan regent dan zie ik zo lekkr weinig Clown (heb last van mn linkeroog. Weet niet precies wat er mee is, maar volgens mn ouders zit er een soort van blaasje bovenop mn oogbol? Verward Doet iig wel een beetje auw. Prikt een beetje alsof er daar achter mn oog iets zit? Dus nog maar een dagje lekker zonder lenzen, en hopen dat t vanzelf weggaat Lachen
*laseren klinkt steeds leuker Clown Hoe is t nu met jouw ogen thirz? Heb je er nog last van? (pijn, irritatie?) of is het puur het zicht wat nog niet optimaal is?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:10

Hoi hoi,
Nou vanacht weer beter geslapen hoor, Daniël is 1 keer wakker geweest.
Echt heerlijk!

He Mariekje, ik heb trouwens ook nog een winterdeken van voice.
(Bordeau rood)ik weet eigenlijk niet hoeveel grams het was, dan moet ik even op zolder kijken, maar hij was voor voice te warm.
Ze heet hem maar 1 wintertje gedragen.
Ga hem toch nooit meer gebruiken dus hij moet weg.
iemand die hem wil hebben?

Vanmiddag heb ik lekker les, hoop dat het goed gaat.
Zal misschien jullie nog wel zien met je fotoshoot....
Ik ben er rond half 4.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 13:36

dan zijn wij er ook nog hoor Knipoog Bianz kwam pas om 4 uur, dus de planning is om half 5: op je paard en rijden maar! Dus dan zien we je nog wel denk ik Ja

gelukkig ook lekker geslapen vannacht Lachen

Ben nu die camera aan t legen en op CD's aan t zetten enzo, kom ik ineens nog dat filmpje van Nous op t crossterrein tegen Thirz (ja, kapotte comp, dus dan loop je een beetje achter met je foto organisatie Clown )
Dus die heb ik even geupload (dat pakt hij nu op de nieuwe comp ook mooi een stuk sneller Vork )
Tadaaa: *Zoefff* Nous! Hyper!
http://s105.photobucket.com/albums/m239 ... 061_01.flv

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 14:01

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:10

Zooooooo Anne je hebt zeker vakantie???Maak je ook een paar foto's van Jade? Vind t echt jammer dat ik zelf niet kan vandaag, rijden ging best lekker gister, ook al was ze na 20 minuten al op....
Oh Bar, dacht dat je eerder zei dat je wel interesse had in mn deken, maar goed, kijk ik wel of ik m via internet kan verkopen...
Nel, heb net gister dekens besteld, dus denk dat het wel genoeg is, kijk je toch ook of je hem kan verkopen???

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 17:10

Barbie1986 schreef:
Balen marieke dat je te veel voor die deken hebt betaald en dat hij ook nog niet goed past!
Welke maat is het en hoeveel grams? En is ie waterdicht?
Misschien heb ik namelijk wel interesse Knipoog

Dit had ik geschreven... dus had nog niet gezegt dat ik m echt wilde, want als hij 330 grams en waterdicht was zou ik m wel willen hebben...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 18:57

Mariekje22 schreef:
Zooooooo Anne je hebt zeker vakantie???Maak je ook een paar foto's van Jade? Vind t echt jammer dat ik zelf niet kan vandaag, rijden ging best lekker gister, ook al was ze na 20 minuten al op....

Jups, heb foto's van der Knipoog En jaja ik heb vakantie Haha! Valt t op? Tong uitsteken haha
plezier op je bruiloft (uhm.. ik bedoel dus de bruiloft waar je heen gaat hè Vork want dat was t toch?)
Heb alle foto's (zijn er slechts 228) nu op de comp, dus nu even in een map gooien, kijken welke evt uitgesneden enzo moeten en dan "even" op mijnalbum gooien Ja Dus vanaaf staan ze er mariek!
Voor Thirz en Bianz: hoop foto's, maar niet heel veel spectaculairs hoor Clown Een crossparcours met waterbak enzo is leuker en spannender zegmaar Tong uitsteken Zal de leukste hier wel plaatsen tegen die tijd dat ik zo ver ben.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 19:27

Ben benieuwd naar je foto's Anne!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 20:11

was trouwens wel koud ineens hoor Bloos! Koude handen van t staan met die camera natuurlijk en op die fiets eigenlijk ook wel..
En Mariek je hebt echt een super droppig paardje! Zo lief! Lovers en ook nog eens een knapperd!
*Thirz? had jij t al doorgegeven aan Marieke trouwens?

Maarrrr hier zijn dus de foto's van Yade!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hihi, Yade en Thirz matchen iig al qua haarkleur Vork
Afbeelding
Afbeelding
Hier in t linkje staan ze allemaal mariek Lachen
http://www.mijnalbum.nl/Album=EC6ZYGAS

Én al een beetje: foto's van helpende hand Nous Tong uitsteken
Afbeelding

de rijfoto's heb ik al wel even bekeken, maar nog niet geselecteerd of gecropt ofzo. Daar begin ik zo aan Knipoog even geduld nog dus Tong uitsteken
*gelukkig gaat t laden nu ook wel wat sneller, maar het duurt nog steeds wel een poos eer dat ook deze foto's erop staan Nagelbijten / Gniffelen

en nu ga ik eerst thee drinken, buig ik me daarna over de grote hoop rijfoto's Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 21:46

*grrrmmmbl* Boos!
mijnalbum vind het niet leuk om alles in 1keer te moeten verwerken, niet leuk om t in stukjes te moeten verwerken en.. *zucht* SOms..

*gaat vrolijk verder met proberen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 21:53

Whaha, wij helemaal in spanning voor de foto's, zit jij helemaal te stressen! Komt al goed, we doden de tijd door SYWBAP te kijken!
Zeg Nel, waar was jij nou? We hebben je gemist vanmiddag! Alles toch wel goed met Daniël?
Foto's van Yade vinden we leuk!!
Groetjes Thirz en Bianz

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 21:56

haha, ja ik ook Tong uitsteken zit t ook te kijken Knipoog Ik ben voor Tessa tot nu toe vanaaf Ja Die was écht goed! Vond haar vorige week met dat duet ook echt goed
*ben nu overgestapt naar: ik probeer nog wat leuke foto's op mn album te gooien, en ik gooi alle foto's gewoon op een CD. Vork Dan kunnen jullie meteen evt leuke foto's zelf hebben op leuk formaat Lachen *Stiekem ben ik t gwoon zat Clown*

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:02

hey Anne, echt coole foto's zitten er tussen.......heb ze net ff snel bekeken....ze heeft wel echt een buikje zeg, op die foto's!!
De bruiloft was best leuk, ging er niet zo stijf aan toe als in andere kerken, maar toch voel ik het nog niet zeg maar....stonden daar echt mensen in trance mee te zingen, echt zo niet mijn ding hahaha......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 22:07

én een super lief koppie Knipoog dat buikje gewoon niet naar kijken Tong uitsteken

Gelukkig dat de bruiloft wel leuk was Lachen

Nou, ik heb wel wat foto's erop gekregen, dus ik maak ff snel een selectie Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 22:26

De hoofdrolspelers:
Nous & Thirz:
Afbeelding
En: Janis en Bianz Lachen
Afbeelding

en dan maar flink aan t werk:
De een flink showend voor de camera, de ander toch ietwat verlegen om meteen alles wat ze kan te laten zien. Logisch! Stik eng zo'n camera!
WHAAA! *slik*
Afbeelding

Zeg en Mariek.. Pas je op dat niet ook jouw paard een hert wordt? Nous wisten we al, maar nu ook Janis Bloos!
Afbeelding
Afbeelding
* ik kan zulke leuke momenten kiezen om te klikken hè Clown

Ze kunnen het nl prima!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog even een 'groeps' foto @ work!
Afbeelding

Afbeelding
en t bedankje van Thirz..
Vork dankje!
*stond er wel op dus Tong uitsteken

En dan de gein van t uitstappen en de groepsfoto morgen als jullie t nie erg vinden Knipoog *staat nl nog niets van op internet..* Heb je meteen nog iets om leuk naar uit te kijken Schijnheilig

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:31

Whoehoe, daar zijn we dan Haha!
Er zitten hele hilarische en té foute bij Clown Maar ook hele leuke, superbedankt Anne!
We zijn benieuwd naar de rest!

Nu snel uitslag kijken: Willen naar huis!!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:42

hihi, coole foto's, zijn soms echt op verkeerde momenten genomen, gewoon flink blijven oefenen Anne....
Bianz probeer alleen iets rechter op te zitten....Is maar een tip, doe het zelf ook niet altijd verder erg leuk om jou nou ook weer eens te zien rijden....

Hoop dat mn dekens er morgen zijn.....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:44

O ja, wat zegt onze juf er van?? Woensdag weer les om beetje bij te spijkeren??? Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:46

Ja ik weet dat ik rechter op moet zitten, wordt aan gewerkt! Kun je misschien een bandrecorder aanzetten en een spiegel ophangen Nel?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 10:17

De foto's zijn leuk geworden hoor! Ja
Gelukkig dat die foto van Thirz en mij er nog niet opstaat, moet me eerst voorbereiden op het bokt commentaar Extreme duivel

Nel, ik heb je nummer niet meer! Ik vroeg me af of je vandaag samen wilde rijden?

Vanavond heb ik meidenavond met alle 'oude' vriendinnen. Ik heb er erg veel zin in! Sinds we studeren zien we elkaar amper meer, dus het gaat vast heel gezellig worden.
Ik ga dus vanavond niet met jullie mee uit, helaas! Ik ben waarschijnlijk wel in Vlissingen te vinden dus ik zal jullie dan wel tegenkomen. In ieder geval, veel plezier!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 11:18

Leuke foto's zeg Anne!
Jade ziet er goed uit, mooi glanzend. Hoop dat ze helemaal goed gekeurd wordt!
Haha Bianz, als ik Janis nu zo zie lijkt ze een stuk kleiner dan toen ik laatst bij dr stal stond. Jullie zijn een leuke combi!
Thirz en Nous in volle vaart, ben niet anders van jullie gewend Knipoog, dr nieuwe kapsel staat goed!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 16:53

Haha, ja moet nog ff blijven oefenen Vork Was mn ene batterij ook best vlot leeg, en mn andere batterij was zowiezo maar half opgeladen, dus ook nie had een behoorlijke moeite met t maken van een foto Tong uitsteken Handig joh! *klik*......... ...............*flits*
En wie zijn er door? Tessa en maaike? (hoop ik?) Daar heb ik niet meer op gewacht Tong uitsteken

En dan hier de groepsfoto-foto's! Die waren meteen in 1 klik helemaal goed! Haha!

De tweeling zusjes: beide érg blij dat ze op de foto mochten
Afbeelding

Cheese? Haha! zo beter?
Afbeelding
Nous wist t nog nie helemaal.. leuk, of niet..

is t nou nog niet duidelijk? We hebben hard gewerkt en géén zin meer om happy te kijken Rolleyes
Afbeelding
Nous: *schud met hoofd* geen zin, geen zin, geen zin! Hoor je me?!
Afbeelding
"Nee, en ik ook nie!" *schud mee*
Afbeelding

Nee geen zin.. Maarre.. wat doet mn baasje nu raar? Verward huh?
Afbeelding

Hee, Janis.. wat denk jij? Is ze gek geworden?
Afbeelding

Verward Zou je bijna denken hè Nous?
Afbeelding

WHAA! Gekke baas alarm! * Duik weg*
Afbeelding

*kijkt voorzichtig*
is t over?
Afbeelding

gaat ze nog met een bloem staan zwaaien ook.. Wat denk je? Is niet goed toch als mensen dit gedrag vertonen?
Afbeelding

Even zien:
DEnk inderdaad dat je baasje helemaal niet goed is Nous.. Helemaal fout dit..
Afbeelding

Baasje?
Afbeelding
*echt hoor, voor de grap eens op die oren letten Clown De een beide oortjes naar voor, heeft de ander er 1op half 11 staan.. Heeft de ander leuk z'n oortjes naar voor dan..

Owjee! Let op daar komt ze!
Afbeelding
*Janis staat daar echt leuk op! Alleen ja uhm.. Kim hè Tong uitsteken hihi

Hooo, niet te dicht bij hè gek baasje! Straks is t nog besmettelijk! Nors opkijken
Afbeelding
*mét detail: dé bloem Vork

Baas? moet t echt? ik ben moe..
Afbeelding
Nou vooruit!
Afbeelding
*kijk mamma ik heb lang poot benen!

*humz, volgens mij is dit de limiet aan foto's Clown of iig k kan geen foto's meer plakken hier Vork geen nood, ga vrolijk verder in een volgende post Knipoog
Kim, heb jij je al voorbereid op t bokt commentaar? Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 20-10-07 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 16:54

*Pfft.. k heb niet 1 gek baasje.. k heb er gewoon 2! Wow!
Afbeelding
Nee, dat is niet mn hoofd.. en nee dat is níet mn voorpluk Verward
Afbeelding
*zucht* wat moet je hier nou mee..
Afbeelding
gewoon laten doen zeker...?
Afbeelding

UHm.. wat is jullie plan?
Afbeelding
hee, ik ga alvast hoor, voordat er nog meer mensen bedenken dat ze er bij willen..
Afbeelding
Jahoor! en hoe moet ik jullie nu in de gaten houden als jullie állebei op mn rug zitten?
Afbeelding
*Kim? lol? welnee! Clown

Afbeelding

En toen het afstappen: Gewoon simpel! Als van een glijbaan Haha!
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Nee, mijn paard is geen glijbaan! Ik ben een turnster! *en strek!*
Afbeelding

Ik die niet kon kiezen? Hoezo? Zo veel foto's zijn t nie toch? Schijnheilig

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 18:12

Whahaha geweldige foto's Anne!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 10:02

oww dat verhaaltje past er ook geweldig bij anne en bar succes vandaag met je m1 debuut;)