Citaat:O ja, nog ff over zaterdag! We (Marieke en ik, en Thirz wilde ook als ze het zag zitten na d'r werk) om weer eens in Vlissingen op stap te gaan. Nu hoorde ik net van mijn vader dat hij graag met z'n 4-en uit eten wil zaterdag. Gaan we natuurlijk doen, maar dan ben ik dus al in Vlissingen, dus meeten we elkaar daar ergens dan? Anne, Kim ook mee?
JAAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!
Leuk!hihi, zat al: zaterdag maar ff checken bij Mariek of ze misschien zin heeft om te stappen, heb zelf eigenlijk wel zin
Perfect dus: I'm in! [ow.. was dat alles
Thirz zei dat ik heeeeel veel moest bijlezen. Viel ook wel mee
]Hoop inderdaad ook dat je deken past Mariek
wel zo handig! Ben benieuwd naar je paardje
Vanmiddag eens goed bekijken, observeren en beoordelen! *klinkt wel als mn stage
* én foto's maken! Ik hoop dat het niet te donker is in de bak dan, anders wordt t helemaal 3keer niets met die foto's! Maar zal mn best doen hoor
Maak mn camera gewoon helemaal leeg, klik een heel end in de rondte (as usual) en dan zit er vast wel een leuke tussen 
Moet het ook wel droog zijn, kom nl met mn bril op. Als t dan regent dan zie ik zo lekkr weinig
(heb last van mn linkeroog. Weet niet precies wat er mee is, maar volgens mn ouders zit er een soort van blaasje bovenop mn oogbol?
Doet iig wel een beetje auw. Prikt een beetje alsof er daar achter mn oog iets zit? Dus nog maar een dagje lekker zonder lenzen, en hopen dat t vanzelf weggaat
*laseren klinkt steeds leuker
Hoe is t nu met jouw ogen thirz? Heb je er nog last van? (pijn, irritatie?) of is het puur het zicht wat nog niet optimaal is?
Valt t op?
Koude handen van t staan met die camera natuurlijk en op die fiets eigenlijk ook wel..
en ook nog eens een knapperd!